Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, postanowilem jednak sprzedac swoja 520 i nie kupywac 525 ale... tak... E36 320i... sam sie dziwie ze to pisze ale jednak, juz od jakiegos czasu widzac na miescie sedaniki serii 3 niemoglem oderwac od nich oczu, jakos tak podobaly mi sie jako zgrabne a zarazem i masywne. W 520 czulem sie raczej jako szofer w wielkiej limuzynie, brakowalo mi tego poczucia jednosci z autem, mam nadzieje ze mniejsza trojka da mi wlasnie to uczucie. Jako ze jestem jeszcze 18letni szczyl to E36 jako bardziej mlodziezowa zaczela mi sie podobac... dobra koniec pierdol czas na konkrety:

no wiec mam pytania:

- na co zwracac uwage przy zakupie 3jki sedan,

- silnik 2.0 150KM... co o nim myslicie ? wczesniej jezdzilem przez pol roku 520 z silnikiem 130KM, bedzie duza roznica ? I jak roznica w spalaniu ?

- chcialbym miec instalacje gazowa, co polecanie do takiego silnika, i czy bedzie sporo problemow z instalacja 2 generacji?

- jak koszt częsci do 3jki ?

- mam zamiar w niedalekiej przyszlosci zamontowac kola 16" jak zniesie to zawieszenie i czy niebedzie trzeba utwardzac ?

 

Dzieki za odpowiedzi, pozdr. :roll:

Opublikowano
- silnik 2.0 150KM... co o nim myslicie ? wczesniej jezdzilem przez pol roku 520 z silnikiem 130KM, bedzie duza roznica ? I jak roznica w spalaniu ?

 

tutaj większość Ci podpowie (w tym ja) kup silnik 2.5 , spalanie nie dużo większe a osiągi znacznie lepsze :norty:

 

- chcialbym miec instalacje gazowa, co polecanie do takiego silnika, i czy bedzie sporo problemow z instalacja 2 generacji?

 

tu z tego co wiem (poprawcie jak się myle :oops: ), silnik M50 ma plastikowy kolektor, więc instalacja 2 generacji odpada..

Opublikowano
mozna jezdzic na II gen... ale tego bym nie polecał ;) 2.0 starczy. takim sposobem zaraz ktos powie ze M3 pali nie duzo wiecej od 2,5... :)
Opublikowano
2.0 starczy. takim sposobem zaraz ktos powie ze M3 pali nie duzo wiecej od 2,5... :)

 

2,0 moze i starczy ale osiagi w porownaniu z 2,5 bez porownania :norty:

Spalanie bardzo podobne...

Opublikowano

naprawde bardzo chcialbym 325 ale niewiem czy podolam ;]

moze ktos przedstawic te roznice w spalaniu w liczbach ?

i na co zwracac uwage w tych wozach? jakie sa najczestrze usterki i bolączki?

 

ma ktos w swojej 3jce sedan felgi 16" ? jak to sie sprawuje ?

pozdr

Opublikowano
Powszechnie wiadomo 325 pali wiecej od 328 generalnie roznic duzych nie ma miedzy 320 a 328. Ja ma 328 i uwazam auto strasznie mulowate. Wiec jesli lubisz sie wlec polecam 316-328 ;p (ten ostatni wlecze sie, ale i tak wiekszosc aut jakos tam wyprzedza :D). Kolega ostatnio przygotowywal poloneza do lakierowania i scigal sie z jakims bmw coupe byc moze bylo to 1.6 a moze 1.8 jednak jego wlasciciel dwoil sie i troil a mimo wszystko przegral z krestesem wiec sorry z bmw i silnikiem slabszym niz okolo 200 kucy...
Opublikowano

niemam zamiaru scigac sie z polonezami itp bo to nie w moim stylu, chcialbym miec poprostu radosc z jazdy polaczona z komfortem, mysle ze 2.0 mi starczy, wiejskie przygazowki i palenie opon spod swiatel mnie niebawia

 

:norty:

 

ok, a na co trzeba zwracac szczegolna uwage przy zakupie ?

jakies takie typowe usterki itp ?

 

autko chcialbym doprowadzic do takiego wygladu:

http://img240.imageshack.us/img240/8081/10430060240fh.jpg

 

pozdr.

Opublikowano

Odpowiedz sobie na pytanie: "kto kupuje 325 i 328?"

 

IMHO jeżeli nie zależy Ci na burnoutach i byciu najpierwszym na światłach (w tym momencie zawsze kojarzy mi się film z Loui De Funesem i "jego" ulicą na której _musiał_ być pierwszy) :D to 320 będzie znakomitym wyborem. Przede wszystkim szybciej znajdziesz taki samochód bez tragicznej historii za sobą, masz o wiele większy wybór w ofertach i przystępniejsze ceny.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano

Ja miałem e-34 (129 KM) i potem e-36 (150 KM + VANOS) i powiem tak:

różnica jest kolosalna na korzyść oczywiście 320i.

 

Spalanie podobne, ale z przewagą na 320i --> mniej pali od 520i (m20b20).

 

Części na takim samym poziomie, może do e-36 ciut drożej będzie. Teraz jakbym kupił to 325i. Mimo wszystko 2.0 całkiem nieźle się zbiera, zresztą zależy kto czego od auta oczekuje. Znajdą się i malkontenci co 328 to za mało. Powtarzam, miałem obydwa auta i e-36 jest lepsze (moim zdaniem oczywiście) :dance:

 

 

ok, a na co trzeba zwracac szczegolna uwage przy zakupie ?

jakies takie typowe usterki itp ?

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4367

 

Miłego czytania i pozdrawiam

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

matt:

W temat silnika nie wchodzę, bo to temat rzeka.

Jeśli pytasz o felgi 16" to możesz takie założyć śmiało bez żadnego utwardzania zawieszenia itp.

Idealnie nadają się od E46. Masz to samo ET=47, tą samą szerokość 7 cali i tą samą średnicę osadzenia na piaście. Rozmiar opon podobny, z tym że np. zamiast 205/60 R15 dajesz 205/55 R16 żeby zachować tą samą średnicę koła.

Opublikowano

dzieki za rade... potwierdzone jakimis badaniami w terenie?

tzn zmniejszyl sie wspolczynnik poderwanych blachar w stosunku do felg 17" ??

 

no offence ale dobijaja mnie takie zwroty o szpanie, jakbym chcial szpan to bym kupil calibre bo to ostatni krzyk szpanu w moich okolicach.

16" sa ladne i nieprzesadzone i tak byc powinno.

Opublikowano
Calibra do szpanu ? :duh: koniec świata :mrgreen: ten samochód był modny kilka ładnych lat temu... ale co tu w ogóle sie rozdrabniać ? nigdy w życiu nie postawiłbym calibry pzred BMW ... to jakies nieporozumienie :mrgreen: sorry ale musze to zrobić :mrgreen: :|
Opublikowano
Powszechnie wiadomo 325 pali wiecej od 328 generalnie roznic duzych nie ma miedzy 320 a 328. Ja ma 328 i uwazam auto strasznie mulowate. Wiec jesli lubisz sie wlec polecam 316-328 ;p (ten ostatni wlecze sie, ale i tak wiekszosc aut jakos tam wyprzedza :D). Kolega ostatnio przygotowywal poloneza do lakierowania i scigal sie z jakims bmw coupe byc moze bylo to 1.6 a moze 1.8 jednak jego wlasciciel dwoil sie i troil a mimo wszystko przegral z krestesem wiec sorry z bmw i silnikiem slabszym niz okolo 200 kucy...

 

Bzdety wypisujesz.

 

Patrz przedewszystkim na stan samochodu . Jak Ci się trafi ładne 2litrowe w rozsądnych pieniądzach to się nie zastanawiaj .

Opublikowano
nicram, widac nie czujesz ironii w mojej wypowiedzi, ale niewazne bo juz sie offtopic robi, prosilbym tylko o informacje na temat E36
Opublikowano

jak trafisz na zadbane 320i (co wcale nie jest takie latwe) to bierz, napewno latwiej o zadbane 320i niz 325i .. co do spalania to moje 320i spalalo mniej niz znajmoego 520i wlasnie m20 o ok.2-3 litry

 

poza tym wbrew pozorom 2.0 az takie mulaste nie jest .. wystarcza spokojnie do sprawnego poruszania sie zarowno po miescie jak i na trasie wcale najwolniejsze nie bedzie ..

 

instalka - tylko wtrysk, cena najtanszego to mniej wiecej 4000

 

felgi 16" bez najmniejszych problemow .. zawieszenie zniesie bez jakichkolwiek problemow ..

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

a co myslicie o sprowadzeniu auta z germanii ?

np taki:

 

http://www.autoscout24.pl/home/index/detail.asp?ts=6157050&id=1mjskntfii4&sc=&make=13&model=1641&pricefrom=500&euroto=1500&zip=

l

ub taki:

 

http://www.autoscout24.pl/home/index/detail.asp?ts=6089299&id=gdbqt2fx2uf&sc=&make=13&model=1641&pricefrom=500&euroto=1500&zip=

 

jakie sa obecnie calkowite koszty sprowadzenia auta, tzn ile bym musial zaplacic oprocz tych 1,5k Euro ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.