Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Forumowiczow,

Od jakiegos czasu jestem na kupnie auta klasy B/C, F20 z uwagi na walory stylistyczne specjalnie mnie nie interesowala. Przypomnialo mi sie jak kolo 2012 roku byla promocja na 116i za 89.9k pln i zaczalem sprawdzac ile takie auta kosztuja teraz i jestem w szoku, jako ze stoja one bardzo blisko ceny wyjsciowej.

Opieram swoje wnioski na serwisie otomoto, nie wiem na ile odzwierciedla to pobozne zyczenia sprzedajacych a na ile faktyczny stan rynku. Nawet jesli te ceny sa przerysowane to generalnie wyglada to na auto

bardzo dobrze trzymajace wartosc, niczym Audi A1.

Jako ze siedzicie w temacie pewnie troche bardziej, czy mozecie doradzic w jakiej kwocie powinienem realnie kupic bezwypadkowe F20 116i z polskiego salonu?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Pewnie za te 89.9 k to był tzw. golas. BMW sobie bardzo ładnie liczy za dodatkowe opcje (których w 116i w standardzie nie ma). Ksenony, navi, klima auto, PDC i juz sie robiło ponad 110. Z drugim strony tych samochod w Polsce jest ciagle mało, i większość pewnie ciagle na gwarancji wiec nie miałbym nic przeciwko gdyby trzymały cenę;)
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ale jaki rocznik Cię interesuje ?
Opublikowano
Podepnę się pod temat. Ponieważ rozważam zakup f20 116i ceny ściągniętych egzemplarzy z Niemiec zaczynają się od 56 tys zł w wersji sport czyli taniej niż u naszych sąsiadów. Więcej nie muszę dodawać. Ale jaka jest faktyczna wartość takiego modelu ? Jaką kwotę powinienem przeznaczyć na zadbaną 116i ?
Opublikowano

Patrząc na polskie ceny, to jedynki świetnie trzymają wartość, szczególnie w MPakiecie i z dobrym wyposażeniem. Mój dealer twierdzi, że auta po 3. latach schodzą za ok 65-70% ceny katalogowej.

 

W GR faktycznie jest bardzo dużo jedynek, ale zawsze auto z polskiego salonu, będzie lepiej wyceniane.

Opublikowano
Ale jaki rocznik Cię interesuje ?

 

2011 / 2012, w M pakiecie, na innych opcjach mi wogole nie zalezy

Opublikowano
prawie idealna, tylko nie moj przedzial cenowy. Za 100k juz bym chyba celowal w nowego golasa po fl
Opublikowano
A czy warto rozglądać się za f20 w wersji Sport 116i w cenie do 58 tys zł. Jest parę takich na otomoto.pl w tej cenie, podobno wszystko cacy ale w DE w tej cenie nie ma w ogóle ofert.
Opublikowano
Myśle, że jak kupujesz takie auto, to warto mieć pewność że jest salonowe, nie bite etc. Jeśli te ofert sa podejrzane, to pojedź na ASO i niech sprawdzą wszystko w kompie.
Opublikowano

dzieki, ale nie trawie tych aut w wersji bez pakietu, juz Sport robi duza roznice.

 

Mam spiskowa teorie :) ze firmy specjalnie kastruja stylistycznie podstawowe wersje aut zeby upychac te pakiety bo na tych plastikach jest najwieksza marza (sline/m/amg)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Wersja sport wyglada dokładnie jak ta z linka.
Opublikowano
ok czyli Twoja z podpisu to m? wlasnie taka wyglada optymalnie. Na podstawie ogloszen wydawalo mi sie ze sport to nerki, inne zderzaki i progi, ale musze jeszcze poczytac.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Moja to wlasnie była sport, zobacz w moim temacie na pierwszej stronie.

Sport ma takie same zderzaki i progi jak każda zwykła tylko wloty powietrza maja taki srebrny pasek (ktory i tak okleilem na czarno) i dolna listwa jest czarna. Tylny zderzak tez ma taka wąska czarna listewkę.

Ja założyłem dodatki AC Schnitzer czyli przednia dokładkę i lotke. Do tego nerki zmieniłem na Performance całe czarne. Inne zderzaki i progi sa tylko w Mpaku. A i końcówka wydechu w sporcie jest czarna. Opcjonalnie mozna było tez zamówić czarne lusterka obojętnie od koloru nadwozia no i wzory felg jakies tam były inne. Ogólnie jakbym kupował nówkę nie z placu to tylko M pakiet ale nie miałem takiej możliwości.

Opublikowano

Ciekaw jestem Waszych spostrzeżeń co do ceny.

Półtora miesiąca czy dwa miesiące temu chciałem sprzedać moją 116i F20 z 12 roku i jakoś za 53 tysiące nie poszła. Nowa, dodam że w polskim salonie kosztowała 106.000, czyli po 3 latach przy sprzedaży nie osiągnąłem, 50% ceny....

Tak więc, czy tak naprawdę trzymają wartość?

Hmmm.... debatowałbym.

Opublikowano
Ciekaw jestem Waszych spostrzeżeń co do ceny.

Półtora miesiąca czy dwa miesiące temu chciałem sprzedać moją 116i F20 z 12 roku i jakoś za 53 tysiące nie poszła. Nowa, dodam że w polskim salonie kosztowała 106.000, czyli po 3 latach przy sprzedaży nie osiągnąłem, 50% ceny....

Tak więc, czy tak naprawdę trzymają wartość?

Hmmm.... debatowałbym.

 

Dwie rzeczy:

- to auto sie generalnie ludziom nie podoba

- jest ciagle w miare nowe i stosunkowo drogie, za 10k pln wiecej jest przyzwoity nowy kompakt

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
F20 kupi tylko ktoś komu zależy na prowadzeniu i RWD. Cenowo konkurencja wypada znacznie lepiej, gołe F20 = golf prawie full.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Hej!

Może się tutaj wypowiem, bo swego czasu śledziłem ten temat :)

Mój zakup nowej F21 był głównie kierowany napędem na tył, prowadzeniem i dynamiką. Zaraz za tył szła jednak opinia, że po kilku latach, przy ewentualnej odsprzedaży, stracę możliwie jak najmniej, trzymają one cenę, z tego co się orientowałem na swoim rynku, dość mocno. Wiadomo, że każde auto po odjechaniu z salonu, ciężko będzie sprzedać na drugi dzień za dokładnie tyle samo, ale jak ma się F20/F21 z M pakietem i jeszcze mało popularnym silnikiem (na pół roku widziałem 1 sztuke 125d i to była F20 manual), to myślę, że jak się znajdzie Ktoś kto szuka mniejszego auta premium, cena mile zaskoczy sprzedającego.

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Jezeli ktos jest zainteresowany, to mam do sprzedania BWM F20, rocznik 2014, polski salon (slask), w dobrej cenie. Samochod bardzo malo jezdzony, garazowany w zimie, laczny przebieg 11.5tys.

Poprostu jak wynika z przebiegu powyzej :) samochod nie jest mi potrzebny. Zmienilem prace i uzywam samochodu firmowego do wiekszosci rzeczy. Ten samochod moge sprzedac po dobrej cenie, zdajac sobie sprawe, ze utrate wartosci musze wziasc na siebie. Nie pisze tu o cenie rewlecyjnej, okazji, itd... poprostu jezeli ktos jest fanem tej marki i tego modelu, moze kupic piekny samochod, bardzo malo uzywany, bardzo dobrze wyposazony z gwarancja i pakietem serwisowym (5 lat). To jest wersja sport, a automacie, 116i, lakier granat nocy.

 

Wiecej informacji wlacznie ze zdjeciami moge podeslac na emaila.

 

Nie jest to oferta dla osob ktore beda porownywaly ceny do golfa, albo szukaly rabatu 50%. Poprostu moge sprzedac dobry samochod w cenie ktora odzwierciedli 1.5 roku uzytkowania, czyli biorac te koszty na klate mowiac kolokwialnie :)

Opublikowano
Ale porównywanie BMW i fiata czy VW nie ma sensu :)

 

Można porównywać Audi, BMW, Merca.

 

 

VW to akurat taka "śmieszna" marka, że możesz kupić Golfa za 80k który w środku będzie bardziej jak skoda i będzie marną konkurencją dla Kia bo gorzej wyposażony. Za to w HIghlinie w środku już będą zupełnie inne materiały i z "paroma" dodatkami wyjdzie cena bliżej 140k i to już jest poziom cenowy przyzwoicie wyposażonej 118i, która ani nie jest bazowym modelem ani nie będzie golasem.

 

Pozostaje kwestia filozofii i ideologi FWD vs RWD. A jak wszyscy zawsze przywołują wypowiedź szefa BMW bodajże z 2009 roku, że 80% użytkowników myślało że jeździ przednionapędówką (ciekawe jakby zrobili taką ankietę teraz :D:D ), czyli dla 80% osób kupujących bmw serii 1 dobrze wyposażony golf jest bezpośrednią konkurencją, bo FWD vs RWD nie jest argumentem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.