Skocz do zawartości

Wymiana rozrządu w 520d


BLADE22

Rekomendowane odpowiedzi

Odebrałem dziś bmw po wymianie rozrządu na podzespołach orginalnych + 2 zestawy łańcucha od febi, w trakcie wymiany okazało się ze sprzęgło do wyrzucenia ( i rzeczywiście bo różnica w jeździe kosmiczna) przy okazji wymieniłem wszystko to co polecał guzior2 oraz poduche skrzyni

Koszty: zestawy rozrządu wraz wszystkim co polecane do wymiany ok 1300zł sprzęgło LUK 1300zł poduszka skrzyni nie pamiętam, do tego olej filtry itp.

Koszt roboty 2000zł

Podsumowujac za sprzęgło rozrząd poduche skrzyni olej wszystkie filtry zapłaciłem łącznie z robotą 5300zł

 

Biorąc pod uwagę ze w aso sam rozrząd to około 8k chyba nie jest zle :)

Przy okazji dla zachodniaków polecam do tego warsztat K&K w Nowej Soli na ul. Przyszłości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dwumasa była okej.

Co ciekawe dodam ze przed wymianą rozrządu słyszałem szum w trakcie jazdy, w sumie od kiedy miałem ten samochód czyli od 7 miesięcy zaniepokoilo mnie dopiero to ze nasilił się jakoś 2 tygodnie temu, po wymianie rozrządu szum Ustał więc podejrzewam ze miałem wiele szczescia ze zdazylem z wymianą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie rozrządu w 525xd 2012 przy 114 kkm.

Nie było grzechotania, tylko wysoki metaliczny szum z cyklicznym specyficznym cykaniem. Serwis zalecił wymianę. Po wymianie metaliczny dźwięk zniknął - chyba więc rzeczywiście był od któregoś łańcucha :). Generalnie poprawiła się też praca silnika, ale bez jakiejś wielkiej przepaści.

 

Oglądałem łańcuchy i ślizgi po wymianie. Tragedii nie było, powiedziałbym nawet, że wyglądały całkiem dobrze. Moim zdaniem wymieniłem go za wcześnie, ale jak wiemy sytuacja tu jest taka, że nie za bardzo da się ocenić stan rozrządu inaczej niż na słuch, a słuch sugerował wymianę. Niestety mechanicy nie porównali starych i nowych łańcuchów, albo nie chcieli mi mówić, że nie były rozciągnięte, żebym się nie wkurzył.

 

Wnioski mam takie: szumiący i cykający, ale nie grzechoczący rozrząd nie musi oznaczać konieczności wymiany. Ja mimo wszystko nie żałuję, bo będę jeździł spokojniej, ale chyba mogłem lepiej wydać pieniądze ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

181 tkm ostatnio machanik nie stwierdzil nic niepokojacego od strony rozrzadu powiedzial smialo jeździć i powiedzial ze nie bedzie mnie naciagal na wymianę zobaczymy jak jeszcze długo pojezdze mam dobre asistance jak coś. :D

 

Ile zaoszczędzisz ?

20 000 km, 40 000 km więcej ale z duszą na ramieniu

a kasy zaoszczędzisz złotówki a w razie W wydasz tysiące - Twój wybór :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W slupku jes tez glowica bez wtryskow .Przy zerwaniu rozrządu najczesciej dostaje glowica .Rozrzad mam w planie wymienic tylko czekam na jakies oznaki ze jest do wymiany w 3 warsztatach mowili ze jeszcze nie pora ale jak chce wyrzucić kase nie ma problemu zastanawam sie tylko czy pierwszym objawem nie bedzie wlasnie zmielenie głowicy.Przy zakupie silnika omijac tych co chca stary silnik do zwrotu wiadomo wtedy ze jest cos kombinowane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Koledzy,

 

A jak wygląda sytuacja w nowym 2.0d B47 (140kW)?

 

Podobno sporo lepsza konstrukcja, rownież akustycznie ładnie brzmi jak na diesla 4 garkowego.

 

Czy może ktoś już wymieniał w tym silniku napęd rozrządu?

 

Pozdr.

 

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.