Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie ale tu przynajmniej wiem ile jest anie kupując w Polsce z przebiegiem 190tys km, a przy kupowaniu tego samochodu to powinienem na coś zwrócić szczególną uwagę?

bo wcześniej miałem 325 TDS to silnik nie do zajechania!

A potem 2.0 d to pożal się Boże

Opublikowano

W rodzinie mam E36 M52B28 zakupiony dwa miesiące temu przy prawdziwym przebiegu 330tyś. potwierdzone książką serwisową, fura młodszego brata, więc aby podziwiam :wink: ale silniczek to muzyka dla uszu.

 

Jeżeli chodzi o 328 i pokrewne to te jednostki spokojnie wytrzymują 500-600tyś. bez większych awarii, oczywiście wszystko zależy od użytkownika.

 

Ostatnio czytałem w auto świat [nr. 52/2014] o E39 2.5TDS gość przejechał nim przeszło 1mln. km, po czym sprzedał auto za 1 euro, dla celów badawczych. Jak kolega wcześniej określił silnik nie do zajechania!

 

Dla przykładu kumpel dwa lata temu kupił 530D z przebiegiem blisko 750tyś do tego automat, fura śmiga do dziś.

 

Podejrzewam że nie jeden użytkownik cieszy się z przebiegu rzędu 200-250tyś. a w rzeczywistości przebieg wynosi co najmniej 2 razy tyle, niestety każdy kombinuje jak może.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Ja swoje wcześniejsze 328Ci sprzedałem z przebiegiem 240 tyś km. Silnik suchutki, zero poboru oleju, śmigał jak talala. Jeżeli 300 tyś km i zadbany to taki przebieg to pikuś
Opublikowano

M52 czy to 2.0/2.5 czy 2.8 ma to do siebie że lubi łyknąć olej w granicach rozsądku oczywiście, i nikt nie mówi o konsumpcji rzędu 1litr na 1000km, choć są i takie przypadki, nawet 100% sprawnym silniku ubytki oleju zawsze będą .

 

Taki urok tego silnika, często przyczyna leży w zużytych uszczelniaczach, ale to i tak nic w porównaniu do tego co M54B30 połyka.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
jako użytkownik 328 od 3 lat mogę zaprzeczyć temu, że normalne jest to, że te silniki muszą brać olej - jestem przykładem na to, że nie musi ani grama
Opublikowano
O czym my mówimy. To BMW z najlepszego okresu produkcyjnego. Sam mam M57D30 z przebiegiem ORI 301000 km. W aucie ORI- dwumasa, turbo, wtryski, w sumie prawie wszystko poza zawieszeniem. Teraz już takich samochodów nie produkują, inżynierów zastąpili księgowi.... W jednym z ostatnich Auto Świat było BMW z przebiegiem 1 MILION KM.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O czym my mówimy. To BMW z najlepszego okresu produkcyjnego. Sam mam M57D30 z przebiegiem ORI 301000 km. W aucie ORI- dwumasa, turbo, wtryski, w sumie prawie wszystko poza zawieszeniem. Teraz już takich samochodów nie produkują, inżynierów zastąpili księgowi.... W jednym z ostatnich Auto Świat było BMW z przebiegiem 1 MILION KM.

 

A na TDS to jeszcze niedawno sama redakcja Auto Świat narzekała jakie to awaryjne motory, głowice pękają i same wydatki jak pisali o E39 TDS , tak samo ja e46 136KM 2D sam kilka lat temu już sie przygotowałem na wymianę silnika z powodu pękających wałów, ale jakoś nie stało się to plaga 2D, a tu ponad 300tys i nawet szkoda sprzedać tak się dobrze jeździ,

E46 328 jest chyba najlepszym silnikiem ze wszystkich benzynowych BMW (najmniej awaryjnym) , te nowsze po 2001 roku pochłaniają większe ilości oleju, chyba zmienili

konstrukcje cylindrów, chodzi o gładzie cylindrów są mniej odporne na uszkodzenia jak w starszych egzemplarzach w tym 328 nie tylko z powodu uszczelniaczy pochłaniają większe ilości oleju i pewnie przy większych przebiegach się bardziej zużywają...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.