Skocz do zawartości

PROBLEM Z MARKEREM !!!


ian90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od jakiegos czasu jeden z markerow slabiej swieci i nie moge sobie z tym poradzic. Wydaje mi sie ze tylko wymiana na nowy bedzie najlepszym wyjsciem.

 

Jakie markery mam kupic zeby swiatlo bylo biale i jak najjasniejsze ? Do tej pory mam za slabe bo pod slonce w ogole ich nie widac.

 

Dajcie jakies aktualne linki do aukcji jak mozecie.

 

 

 

http://allegro.pl/led-marker-markery-ringi-bmw-e90-e91-moc-80-watt-i4972709993.html

 

Co myslicie o tych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem te co podałeś miesiąc temu, bo stare się spaliły.

 

Przerobiłem już 4-ry różne modele. Od najtańszych, po najdroższe oraz średniaki. Wnioski mam następujące:

- moim zdaniem wszystkie świecą niemal identycznie, cena nie ma tutaj znaczenia

- wytrzymują maks 1 rok. Co najlepsze, palą się zazwyczaj parami w odstępie kilku tygodni. Najdłużej wytrzymały te najtańsze.

- efektownie wyglądają wyłącznie jako postojówki po zmroku

 

Nie jest źle, ale cudów i efektu jak w LCI nie oczekuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mam tylko jedno zdjęcie porównujące, ale widać na nim że mtec świeci mocniej od oryginału.

 

Ale od razu trzeba zaznaczyć że dalej za słabo świecą żeby używać ich jako światła do jazdy w dzień.

 

http://i.imgur.com/uYPuZoH.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to są H8 czy te takie zabudowane? Czy masz w aucie normalnie opcję jazdy na ringach jako DRL? Bo jeśli tak, to na nich bez problemu sie jeździ w dzień (mówie o żółtych, nie znam nikogo kto ma wrzucone zamiast H8 markery). Jak jest z tymi Mtec V3? Ich koszt to prawie 1000zł, jeśli mają służyć tylko jako ładny efekt w nocy, to chyba lepiej kupić te z allegro...

 

Czy ma ktoś założone Mteci V3 H8 w swoim aucie??

 

I mam jeszcze jedno pytanie. Na oryginalnej stronie/sklepie MTEC USA te markery są podzielone na pasujące do każdego modelu, i wynika z tego ze do e92/e93 są inne niż do e90/e91 nawet po lifcie. Na tej stronie niemieckiej cała seria 3 (i coupe i e90/91 polift) jest wpakowana do jednego wora. Jak to w końcu jest? Bo wydaję mi się że długość tych markerów, oraz ich osadzenie wewnątrz lampy może mieć niebagatelne znaczenie na to jak będzie się rozchodziło światło po ringach. I jeśli to osadzenie jest inne miedzy tymi modelami, to w jednym z nich będzie efekt dużo słabszy niż w tym drugim do którego dany marker jest dopasowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.