Skocz do zawartości

E92 335i - Biała maź pod korkiem oleju


siwysdz20021981

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam delikatny problem z silnikiem , pod korkiem oleju zbiera sie delikatnie biala maz.

Dodam ze uzytkuje autko na krotkich odcinkach.

Do pracy mam 6km i po zgaszeniu auta mam delikatnie bialy korek, jak przejade ok 20km jak sie dobrze nagrzeje maz znika i tak do nastepnej krotkiej trasy.

Plyn czysty ubytkow brak, ta maz nie jest slodka od plynu .

Dodam ze ostatnio dolalem plynu bo myslalem ze jest za malo i musialem odciagnac go poniewaz przy dobrym dogrzaniu plyn wywalalo korkiem.

Olej troszke zalatuke paliwem, moze to woda z paliwa powoduje ta maz .

I poci mi sie podstawa filtra oleju.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to wina jakości oleju to wątpię. Raczej jego pracy w zbyt niskich temp. niż do których został zoptymalizowany. Można się pokusić i wlać np 0w30 by szybciej osiągał niższą gęstość, ale po rozgrzaniu pompa może nie trzymać odpowiedniego ciśnienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie powiedzcie mi czy jezeli poci sie z podstawy oleju , jest mozliwe ze w tej postawie miesza sie troszke plyn z olejem?? Bo wydaje mi sie ze troszeczke ubywa plynu.

Dalej mam ta maz przy przebiegu rzedu 10km, jadac ok 30km wszystko wraca do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. I problemow ciag dalszy. Biala maz przez pierwsze 10 km nadal wystepuje, ale problem jest taki wyrzuca mi czasem nie zawsze plyn ze zbiorniczka wyrownawczego w niewielkich ilosciach.

Weze nie sa twarde, plyn czysciutki bez zadnego zapachu, i brak bombli w zbiorniczku.

Czyzby korek fiksowal??

Mieszkam w IRL i dzwoniac do kazdego mechaniora wyklucza uszczelke pod glowica w tym modelu.

Brak mi juz pomyslow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy wyrzuca,w czasie jazdy?-czy temperatura jest wtedy ok?,czy może po zatrzymaniu jak odkręcasz korek,na ciepłym silniku.

piszesz że zmienia się poziom płynu,musisz sprawdzać poziom zawsze w tych samych warunkach temperaturowych,np po nocy kiedy silnik jest na pewno zimny.

płyn chłodzący zwiększa swoją objętość pod wpływem temperatury i dlatego możesz mieć różne wskazania.

niewielka ilość białego osadu pod korkiem,przy takich przebiegach to normalna rzecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Wszystko jest niby ok. Odpowietrzylem auto, zakrecilem korek i w droge. Wyrzuca plyn korkiem ( w zbiorniczku jest otwor odprowadzajacy ciecz na dol) i wtedy robi sie jakies chwilowe cisnienie , odbija sie o nadkole i mokra jest pokrywa gorna od silnika :(

Temp w normie, olej czysty, plyn czysty, wentylator dziala, ogrzewanie jest, nie kopci....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Wszystko jest niby ok. Odpowietrzylem auto, zakrecilem korek i w droge. Wyrzuca plyn korkiem ( w zbiorniczku jest otwor odprowadzajacy ciecz na dol) i wtedy robi sie jakies chwilowe cisnienie , odbija sie o nadkole i mokra jest pokrywa gorna od silnika :(

Temp w normie, olej czysty, plyn czysty, wentylator dziala, ogrzewanie jest, nie kopci....

Sprawdz czy przy każdej prędkości wyrzuca ci płyn , ja miałem w mitsubishi L200 do 110km/h spokój , szybciej wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia i wyrzucanie płynu zakończyło się to wymianą uszczelki pod głowicą :oops: czego oczywiści tobie nie życze .

Ps. Nie wiem jakie są objawy uszkodzenia elektrycznej pompy wody :?:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie wiem co mu dolega. Pozyczylem korek 2 bary od kumpla moj ma 1.4 bara i dalej to samo, zastanawiam sie czy wogole to leci spod korka po bo zbiorniczek suchy od dolu. Jak przyjechalem pod dom silnik goracy, odkrecilem korek zbiorniczka wyrownawczego, zrobilo pssst i plyn nie wylecial i weze tez nie byly twarde, moze to leci calkiem gdzies indziej...... ale jest definitywnie mokro pod zbiornikiem na nadkolu, bok silnika i troszke na obudowie silnika, no i pod silnikiem mokro na obudowie

 

ps. pompa dziala bez zarzutu robilem test odpowietrzania i dziala :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem przyczyne. Nie leje sie korkiem :oops:

Cieknie z czujnika poziomu cieczy w zbiorniczku.

Ciezko bylo zlokalizowac bo wyparowywal

Jest tam jakas uszczelka bo na realoem nie widze

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=WB72&mospid=49564&btnr=17_0322&hg=17&fg=05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.