Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Bmw e91 dziwnie odpala po całej nocy tak jakby odpaliło na 3 gary a 4 za kilka sekund załapał w czym moze byc problem ? Dodam ze na zimnym silniku popiskuje mi pasek albo rolki nie wiem własnie do konca co ale to trwa kilka sekund i po ruszeniu znika

Opublikowano
Witam.

Bmw e91 dziwnie odpala po całej nocy tak jakby odpaliło na 3 gary a 4 za kilka sekund załapał w czym moze byc problem ? Dodam ze na zimnym silniku popiskuje mi pasek albo rolki nie wiem własnie do konca co ale to trwa kilka sekund i po ruszeniu znika

 

zadymi podczas odpalania??

Opublikowano
Również mam objawy nierównej pracy przez około 10-15 sekund po kompletnie zimnym rozruchu, prawdopodobnie jest to kwestia słabego akumulatora, mój jest jeszcze oryginalny i nawet przy 2-3 stopniach już wyraźnie gorzej kręci/zaskakuje.
Opublikowano
Panowie ja miałem to samo i do tego Akumulator od nowości już słabo kręcił. Nowy akumulator i nowe świece i nie ma żadnego problemu. Przy okazji wymiany świec wywaliłem klapki w kolektorze.
Opublikowano

Ja mam DPF więc mi nie kopcił tak, a palił właśnie jak by na 3 gary i ciężko kręcił, a jak odpalił to telepało budą przez 3-4 sekundy (oczywiście przy - temperaturze). Wymiana akumulatora i świec pomogła teraz nie ma problemu z odpalaniem.

A co do pisków to raczej wymiana świec i aku nie ma nic do tego. Ja piski miałem przed i po wymianie nadal mam. Albo pasek albo napinacz albo...Będę miał trochę czasu to się temu przyjrzę.

Opublikowano
no ja tez mam wlasnie dpf i nie widac kopcenia no ale objawy te same co u ciebie kolego no jedna swieca mi nie grzeje nr 2 to moze byc przyczyna, a podgrzewanie swiec od ilu stopni jest ?
Opublikowano
Takie pytanie - czy jeśli sterownik jest uwalony, lub któraś ze świec nie grzeje to nowy KTS Boschowski mi to pokaże ?
Opublikowano
Witajcie. U mnie też w BMW 120d 163 km,162tyś km przebiegu, jak silnik jest zimny zakopci przy odpaleniu i trzęsie tak do 10 sekund cała budą( tzn. pali na mniej niż 4 cylindry ). Dodam że po podpięciu pod kompa wyszło że sterownik i świece są OK. Akumulator ma 9 lat - oryginalny od nowości i z kompa wyszło że alternator go przeładowuje i jest do wymiany. Filtr paliwa był wymieniany jakieś ...60 tyś km, temu. Wtryski w miarę OK. Co może być przyczyną ?. Help me :)
Opublikowano
To wydaje mi się, że mamy ten sam problem i jest to wyłącznie akumulator. Wydaje mi się, że jest zbyt niskie zapięcie i jest jakiś problem ze sterowaniem układu wtryskowego.
Opublikowano
ALe po czym wnosisz że to akumulator? wymieniałeś go już i pomogło? ja mam zamiar to zrobić w przyszłym tygodniu, oczywiście na taki samczyli 80 ah i z adaptacją:) Miałem tylko błąd przepływomierza, który wymieniłem na używany z boscha, ale bez różnicy pracy silnika. Dodam że trzepanie budą zaczęło się dopiero gdy na dworze temperatura spadła poniżej około 5 - 6 C...
Opublikowano
Wystarczy, że postawię auto na weekend i w poniedziałek już wyraźnie słabiej kręci. Mimo tego, że auto nie jest eksploatowane na krótkich odcinkach, minimalnie jedzie 30 km w jedną stronę, regularnie kilka razy w miesiącu trasy 200-1000 km.
Opublikowano
no to na pewno akumulator ale czy łączyć trzęsienie budy na zimnym i zakopcenie spowodowane słabym aku...hmmm??
Opublikowano
Ja w tamtym roku jak mialem 2.0d 163 to tez dziwnie odpalal....tak przez 2-3 s nierowno pracowal. Aku nowy. Sterownik, swiece wymienione....a problem byl caly czas przy temp ponizej 6 stopni. A gdzie nie pojechalem to mowili ze sterownik......wiec wymienilem drugi ale problem pozostal.
Opublikowano
Ja w tamtym roku jak mialem 2.0d 163 to tez dziwnie odpalal....tak przez 2-3 s nierowno pracowal. Aku nowy. Sterownik, swiece wymienione....a problem byl caly czas przy temp ponizej 6 stopni. A gdzie nie pojechalem to mowili ze sterownik......wiec wymienilem drugi ale problem pozostal.

No to sprawdziłbym jeszcze korekty wtrysków.

Opublikowano
Ja robilem w czerwcu jakies 25tkm temu program i wtryski byly nowki

No i jak pomogło?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Wtryski były nówki - w sensie w stanie zbliżonym do nowych :) A program oczywiście że pomógł, w 318d to konieczność :!:

 

Edit: Jutro rano nagram ten rozruch, obstawiam, że mam jednak problem ze świecami/sterownikiem. Podepnę go jutro pod KTSa i dam znać co i jak, w razie czego będę wymieniał w najbliższych dniach sterownik/świece i zdam relację !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.