Skocz do zawartości

e36 320i nie kręci/odpala


jakdlu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki problem. Auto dzisiaj rano odpaliło normalnie, pojechałem na myjnie, umyłem, pojechałem do pracy. W pracy postało 8 godzin i na do widzenia nie odpalił. Przekręcając kluczyk na zapłon wszystkie kontrolki się palą, ale nie słychać pompy paliwa i nie kręci rozrusznik. Odpalanie awaryjne na LPG również nie działa (nie kręci rozrusznik). Do dziś wszystko było cacy a tu psikus. Dodam, że mam to auto jakieś 2 tygodnie dopiero, ale nie sprawiało problemów w tym czasie.

Pacjent to coupe e36 320i M50B20 s2 + lpg stag 4 na wtryskach Valtek. Mechanika pojazdowa nie jest mi obca i mam kilka tropów takich jak brak masy gdzieś, walnięty rozrusznik (ale to nie blokowałoby pompy paliwa), błąd immo?

 

Jeśli to byłaby masa, to gdzie w e36 szukać masy silnika? (do tej pory siedziałem w Hondach i tam wiem co i jak : P).

Możliwe żeby immo samo z siebie siadło? Niestety mam tylko 1 kluczyk do auta i nie mam jak sprawdzić na innym?

Gdzie w bmw najczęściej montowane są alarmy ? (mam jakiś aftermarketowy alarm i może on coś zablokował tylko nie wiem gdzie go szukać ; / ) - wiem, że moduł komfortu jest za schowkiem więc może tam będzie ten alarm?

 

pozdro!

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że ja chyba nie mam immo w kluczyku tylko z tego zewnętrznego alarmu. Jutro sprawdzę stacyjkę czy ma ten kołnierz od immo. Mój kluczyk jest płaski "kwadratowy" z jednym przyciskiem bmw na środku. W kluczyku jest tylko miejsce na baterię i miedziane przejście z baterii na diodę sygnałową (pewnie od centralnego zamka) i tyle. Żadnej kostki czy płytki w środku nie ma : P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie słychać pompy i rozrusznik nie kręci to na pewno coś odcina prąd do tych urządzeń. Odepnij akumę na dłużej i potem podepnij ponownie zobacz czy wtedy zatyka coś.
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnięte, winna okazała się stacyjka- a dokładnie ta ramka immo wokół stacyjki, ma duży luz i się obróciła i immo nie działała. Zrobione i odpala normalnie..

 

 

Z innej beczki żeby nowego tematu nie zakładać. Czy do wyciągnięcia klamki zewnętrznej w coupe trzeba wyciągać szybę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie,

odgrzebuję swój temat.

 

Powrócił problem z odpalaniem. Dzisiaj znowu odmówiła posłuszeństwa. Kontrolki się palą, ale nie słychać pompy i nie kręci. Sprawdziłem dokładnie wszystkie tematy na temat immo i jak się jednak okazało u siebie nie mam immo..Poniżej zdjęcia zapożyczone z internetu jak wygląda stacyjka i kluczyk:

http://images23.fotosik.pl/59/59897fec3b69ae6c.jpg

http://images25.fotosik.pl/254/babb8fa3efebf4b3.jpg

 

I teraz pytanie. Co może powodować takie dziwne zachowanie auta? Wtedy po 24h odpaliła za pierwszym razem, i tak jeździłem aż do dziś. Dziś rano odpaliła, zrobiłem swoje i odstawiłem auto pod dom. Chwilę temu schodzę a tu znowu problem.. Ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.