Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam taki problem. Auto dzisiaj rano odpaliło normalnie, pojechałem na myjnie, umyłem, pojechałem do pracy. W pracy postało 8 godzin i na do widzenia nie odpalił. Przekręcając kluczyk na zapłon wszystkie kontrolki się palą, ale nie słychać pompy paliwa i nie kręci rozrusznik. Odpalanie awaryjne na LPG również nie działa (nie kręci rozrusznik). Do dziś wszystko było cacy a tu psikus. Dodam, że mam to auto jakieś 2 tygodnie dopiero, ale nie sprawiało problemów w tym czasie.

Pacjent to coupe e36 320i M50B20 s2 + lpg stag 4 na wtryskach Valtek. Mechanika pojazdowa nie jest mi obca i mam kilka tropów takich jak brak masy gdzieś, walnięty rozrusznik (ale to nie blokowałoby pompy paliwa), błąd immo?

 

Jeśli to byłaby masa, to gdzie w e36 szukać masy silnika? (do tej pory siedziałem w Hondach i tam wiem co i jak : P).

Możliwe żeby immo samo z siebie siadło? Niestety mam tylko 1 kluczyk do auta i nie mam jak sprawdzić na innym?

Gdzie w bmw najczęściej montowane są alarmy ? (mam jakiś aftermarketowy alarm i może on coś zablokował tylko nie wiem gdzie go szukać ; / ) - wiem, że moduł komfortu jest za schowkiem więc może tam będzie ten alarm?

 

pozdro!

Kuba

Opublikowano
Nie chcę być pesymistą , ale dla mnie wygląda to na walniętą kostkę od imo ( w kluczyku) . w punkcie dorabiania klucz można ją sprawdzić.
Opublikowano
Problem w tym, że ja chyba nie mam immo w kluczyku tylko z tego zewnętrznego alarmu. Jutro sprawdzę stacyjkę czy ma ten kołnierz od immo. Mój kluczyk jest płaski "kwadratowy" z jednym przyciskiem bmw na środku. W kluczyku jest tylko miejsce na baterię i miedziane przejście z baterii na diodę sygnałową (pewnie od centralnego zamka) i tyle. Żadnej kostki czy płytki w środku nie ma : P
Opublikowano
Jak nie słychać pompy i rozrusznik nie kręci to na pewno coś odcina prąd do tych urządzeń. Odepnij akumę na dłużej i potem podepnij ponownie zobacz czy wtedy zatyka coś.
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
Opublikowano

Ogarnięte, winna okazała się stacyjka- a dokładnie ta ramka immo wokół stacyjki, ma duży luz i się obróciła i immo nie działała. Zrobione i odpala normalnie..

 

 

Z innej beczki żeby nowego tematu nie zakładać. Czy do wyciągnięcia klamki zewnętrznej w coupe trzeba wyciągać szybę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie trzeba wyciągać szyby,ale jest bardzo niefajnie wymienić.

Szybę luzujesz na prowadnicach żeby mozna było odchylić i po wyjęciu zamka powinno się udać. Jest gdzieś temat na forum poszukaj.

ec2Wze6.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie,

odgrzebuję swój temat.

 

Powrócił problem z odpalaniem. Dzisiaj znowu odmówiła posłuszeństwa. Kontrolki się palą, ale nie słychać pompy i nie kręci. Sprawdziłem dokładnie wszystkie tematy na temat immo i jak się jednak okazało u siebie nie mam immo..Poniżej zdjęcia zapożyczone z internetu jak wygląda stacyjka i kluczyk:

http://images23.fotosik.pl/59/59897fec3b69ae6c.jpg

http://images25.fotosik.pl/254/babb8fa3efebf4b3.jpg

 

I teraz pytanie. Co może powodować takie dziwne zachowanie auta? Wtedy po 24h odpaliła za pierwszym razem, i tak jeździłem aż do dziś. Dziś rano odpaliła, zrobiłem swoje i odstawiłem auto pod dom. Chwilę temu schodzę a tu znowu problem.. Ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną?

Opublikowano
Poważnie proszę o jakieś rady. Muszę rano odpalić auto a na razie wygląda mi to na loterię..raz odpali a raz nie.
Opublikowano
Jeżeli komuś to pomoże, to część aut do 95 ma immobilizer elektorniczny. Nie ma modułu EWS ani antenki przy stacyjne. Immo jest w centralnym zamku. U mnie to on powodował problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.