Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przejrzałem cały wątek, ale jest tu namieszane tyle pytań, że ciężko się połapać;) Dlatego mam prośbę- podpowie ktoś czy taka zamiana jest możliwa, a jeżeli tak to czego dokładnie potrzebuję.

Otóż posiadam u siebie kierownicę przedliftową z wersji z M-pakietem, z łopatkami zmiany biegów.

Czy da się wymienić ją na kierownicę trójramienną z wersji z M-pakietem z polifta?

Jeżeli tak to co potrzebuję poza kierownicą oraz poduszką powietrzną?

Czy wystarczy żeby przyciski po lewej i po prawej stronie były jednakowe, czy trzeba zwrócić uwagę na coś jeszcze?

Z góry dziękuję za informację od osób które przerabiały temat:)

Pozdrawiam

 

Ja tak zmieniałem u siebie. Tylko przekładasz jeśli przyciski się zgadzają.

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tylko musisz mieć kierownicę/poduszkę od F10 polift a nie od F20/30 bo to inne kierownice a na oko takie same i nie pasują a niestety na allegro są często sprzedawane kierownicę od F20/30 jako pasujące do F10 - sam się na to naciąłem i musiałem zwracać.
Opublikowano
Tylko musisz mieć kierownicę/poduszkę od F10 polift a nie od F20/30 bo to inne kierownice a na oko takie same i nie pasują a niestety na allegro są często sprzedawane kierownicę od F20/30 jako pasujące do F10 - sam się na to naciąłem i musiałem zwracać.

 

Tył niebieskie kropki do F10 do F20/F30 czerwone. Prosto to odróżnić.

Opublikowano
Tylko musisz mieć kierownicę/poduszkę od F10 polift a nie od F20/30 bo to inne kierownice a na oko takie same i nie pasują a niestety na allegro są często sprzedawane kierownicę od F20/30 jako pasujące do F10 - sam się na to naciąłem i musiałem zwracać.

Jak coś to wibrację i multifunkcję można przełożyć. Łopatki nie wiem czy pasują, ale jak pasują to jest szansa, że trzeba zmienić rezystory w środku.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
A jak to wyglada forumowicze z naprawą grzanej kierownicy, kontrolka swieci i kiera nie grzeje …

ja bym sprawdził bezpiecznik F24 (Z przodu), jak jest ok, to zobacz czy jak włączysz guzik to czy jest napięcie w kierownicy na wtyczce od grzania.

Masz wibrację w kierownicy? Jak masz i działa to bezpiecznik jest ok.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Tylko musisz mieć kierownicę/poduszkę od F10 polift a nie od F20/30 bo to inne kierownice a na oko takie same i nie pasują a niestety na allegro są często sprzedawane kierownicę od F20/30 jako pasujące do F10 - sam się na to naciąłem i musiałem zwracać.

Jak coś to wibrację i multifunkcję można przełożyć. Łopatki nie wiem czy pasują, ale jak pasują to jest szansa, że trzeba zmienić rezystory w środku.

 

Kierownice F10 - F30 nie są zamienne; multifunkcja, elektronika łopatki takie same, ale inny otwór centralny i po prostu nie przykręcisz na kolumnie.

Opublikowano
Łopatki/manetki nie są takie same.

Obudowa i mocowanie łopatek jest inne?

Inna jest impedancja i nie działają poprawnie.

tak, ale można dość niskim kosztem zmienić rezystory żeby działały

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pany, mam fabryczny mpakiet, asystenta pasa, łopatki, elektryczną regulacje kiery . W bimmercode sprawdziłem ,że mogę aktywować grzanie kierownicy i chciałbym to uruchomić . Przeczytałem cały temat i rozumiem ,że tylko przycisk muszę dokupić ?
Opublikowano
Czyli kiera z wibracjami nie ma grzania? Po przeczytaniu wątku zrozumiałem że ma. Dzieki za rozwianie wątpliwości :cool2:

 

W F10 były kiery tylko z wibracja, tylko z ogrzewaniem lub i z wibracja i z ogrzewaniem, no i do tego wersje z łopatkami i bez łopatek, a to wszystko w wersji sport lub m-pakiet - lub golasy (wersja podstawowa dwa rodzaje) bez niczego. A i jeszcze wersje przedliftowe poliftowe 1 i polifowe 2 (takie jak w f30). Ogólnie wersji kierownic było kilkanaście.

Opublikowano
dzięki za odp. Myślałem ,że skoro w bimmercode mogę aktywować grzanie kierownicy to kiera faktycznie ma podgrzewanie i wystarczy dokupić przycisk. Jak sprawdzić czy kiera ma grzanie czy nie ma?
Opublikowano

Aby upewnić się na 100% trzeba zdjąć/wypiąć poduszkę, zdjąć blendę i zobaczyć czy w dolne ramie wchodzą przewody - jak są przewody to jest mata grzewcza, jak nie ma przewodów to nie ma maty grzewczej i nie ma ogrzewania.

Jak się przyjrzysz - powiększysz zdjęcie, to zobaczysz w dolnym ramieniu, po prawej stronie wychodzi przewód i jest to potwierdzenie maty grzewczej = grzania kierownicy.


s-l1600.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.