Skocz do zawartości

WĄTEK SPONSOROWANY E46 320d 330d CHIPTUNING PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wczoraj wgrałem programik od TC:), to co otrzymałem przeszło najśmielsze oczekiwania pięknie ciągnie od dołu, góry, wystarczy lekko nacisnąć na pedał gazu i już autko śmiało wyrywa do przodu. Byłem na analizatorze spalin wczystko jest ok. REWELACJA!!!!! każdemu polecam. Chociaż byłem nastawiony sceptycznie ale teraz nie żałuję. Wielkie dzięki i szacun dla TC :D
Opublikowano
Zrobiłem jakieś 2 tyś km po modzie od TC, zero problemów. Osiągi auta jak najbardziej na plus.
BMW E46 320D 2000r.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
JA CHCE TEGO MODA! ODEZWIJ SIE TC NA PRIV :D
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja już też około 5 tyś km i nic się nie stało, Tylko jak ktoś ma liche sprzęgło to niech się przygotuje na jego wymiane bo moc jest spora ja u siebie wymieniłem bo się ślizgało przy dobrym bucie ale było jeszcze ori a ma przelatane 320 tyś więc i tak by mnie to czekało . Dziś na A1 Gdańsk - Toruń 220 km/h i jeszcze mogłem ale za bardzo wiało :D Polecam nie ten samochód
Opublikowano
nowe sprzęgło ,nowy docisk ,nowa dwumasa, nowy samochód :D Następnym razem zrobię filmik i wrzuce
Opublikowano

przecież w M57N jest większa tarcza ....

poza tym będę musiał się rozejrzeć za jakimś customowym sprzęgłem bo już znalazłem większe wtryski :twisted: dedykowane do M47 ( tzn. końcówki ) starczają do 220 KM :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Dla wysilonych jednostek M47 bez problemu podejdzie kompletne sprzęgło z M47N (dwumas/docisk/tarcza/łożysko). Niestety tak jak napisałem wcześniej nie podejdzie tarcza sprzęgła z M57N ze względu na inny wieloklin wałka sprzęgłowego skrzyni. W M47N jest 10cio zębowy, w M57N 27mio zębowy. Można próbować z dociskiem z M57N, ale nie wiem jak to będzie grało z tą tarczą. Myślałem także nad przeróbką u Radzikowskiego tarczy M57N tak by wieloklinem spasowała pod Nasz 10cio zębowy wałek skrzyni biegów. Również spotkałem się z wydajniejszymi rozpylaczami. Na jakie ciśnienie wtrysku zmienisz charakterystykę docisku iglic rozpylaczy??
Opublikowano
Dla wysilonych jednostek M47 bez problemu podejdzie kompletne sprzęgło z M47N (dwumas/docisk/tarcza/łożysko).

 

Szkoda że nie wiedziałęm wcześniej bo mogłem załatwić sobie taniej cały komplet po lifcie no ale już po fakcie. A tak na marginesie nie weicie czy ktoś skupuje te dwumasy (oprócz złomu :D ) bo moja nie jest taka zła.

Opublikowano
Dla wysilonych jednostek M47 bez problemu podejdzie kompletne sprzęgło z M47N (dwumas/docisk/tarcza/łożysko). Niestety tak jak napisałem wcześniej nie podejdzie tarcza sprzęgła z M57N ze względu na inny wieloklin wałka sprzęgłowego skrzyni. W M47N jest 10cio zębowy, w M57N 27mio zębowy. Można próbować z dociskiem z M57N, ale nie wiem jak to będzie grało z tą tarczą. Myślałem także nad przeróbką u Radzikowskiego tarczy M57N tak by wieloklinem spasowała pod Nasz 10cio zębowy wałek skrzyni biegów. Również spotkałem się z wydajniejszymi rozpylaczami. Na jakie ciśnienie wtrysku zmienisz charakterystykę docisku iglic rozpylaczy??

To już wiem jaką dwumase kupię , miałem kupić tylko sam dwumas od m47 bo wcześniej zmienialem tylko kompletne sprzeglo ...

Ciekawi mnie jeszcze skrzynią od m47n 6 biegowa ...

Co do wtryskow to jeszcze nic nie wiem co i jak ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
To już wiem jaką dwumase kupię , miałem kupić tylko sam dwumas od m47 bo wcześniej zmienialem tylko kompletne sprzeglo

Jestem przekonany na 99,9%, że ten customowy komplet będzie pasował do M47.

 

Dwumas bez problemu powinien podejść bo średnice obydwu tj M47 i M47N (razem z wieńcem rozrusznika) są identyczne ok -/+ 290mm, więc nie trzeba z nim kombinować. Nie wiem jak ilość zębów wieńca, nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Liczba otworów jak i rozstaw są identyczne.

 

Docisk i łożysko osobiście brałbym z M57N, gdyż są zaprojektowane na wyższe przenoszenie Nm.

 

Tarcza ori z M47N lub VALEO (ze względu na wbudowane tłumiki drgań skrętnych tj 4 sztuki. Ori nie posiada tych sprężyn tłumiących) z 10cio zębowym wieloklinem wałka sprzęgłowego. Przeszukuję także sieć w poszukiwaniu tarczy z sześcioma tłumikami drgań 240mm (taką jak jest z M57N), ale niestety nic takiego nie znalazłem... jedynie 10cio zębowa z 6cioma sprężynami tłumiącymi z M42 (1.8is = 215mm) - więc ZDECYDOWANIE za mała. Oczywiście możesz zamontować cały komplet z M47N/M57.

 

Ciekawi mnie jeszcze skrzynią od m47n 6 biegowa

jeżeli tak to może brać skrzynkę z M57N razem ze sprzęgłem, której wieloklin 26cio (wcześniej się pomyliłem i podałem, że jest 27) zębowy podejdzie pod wzmocnioną tarczę 6cio sprężynową. Oczywiście dwumas MUSI pozostać z M47N ze względu na impulsy dla czujnika GMP.

 

EDIT:

TC sprawa wygląda tak, że nie ma tarczy sprzęgła od diesli ze średnicą 240mm/10zębów z tłumikami skrętnymi oprócz M57N, które jak już wcześniej napisałem nie pasuje ze względu na 26 zębaty wieloklin...ale jest tarcza od 2.5TDS 240mm/10 zębów z 4 tłumikami i tu jestem przekonany, że ta będzie najodpowiedniejsza do Naszych potrzeb.

 

PODSUMOWUJĄC:

dwumas M47N i tylko ten

tarcza M51D25 (TDS)

docisk M57N

łożysko M57N

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.