Skocz do zawartości

wysokie spalanie 318i


korba1986

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

hmm sporo pali jak na 1.8. Ja mam 328i i pali mi 11.5 gazu w cyklu mieszanym. Masz szerokie kapcie jak na taki silnik, no i duza buda tez swoje robi. pozdro

 

To jest 2.0.

Jak dla mnie spalanie w normie, zależy jak się jeździ i jakie miasto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wy tez tu bzdury piszecie i porównujecie silnik velvetronic euro5 do 318 is lub 328i z silnikiem euro4 .

powiem Ci kolego z tym silnikiem jedz do dobrego warsztatu co robia tylko silniki bmw .

bo mój pali znacznie mniej ! i nie słuchaj tych co jeżdżą innymi silnikami tylko jedź i to zrob a bedziesz zadowolony .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a co sie wam wydawalo, ze samochod jak ma mniejsza pojemnosc to bedzie duzo mniej palil, skoro roznica mocy to tylko ~50KM?

Nie ma zmiluj, moc nie bierze sie z nieba i tu przykladem moze byc eco boost forda. Na papierze to on prawie na powietrze jezdzi, a ludzie pisza, ze w miescie bierze tyle co 1.6-1.8.

 

A jak masz sonde uwalona to bedzie palil 1-1.5 litra wiecej bo masz zabuzony sklad mieszanki paliwowo-powietrznej. Chociaz o ile dobrze koajrze, to te bledy moga tez swiadczyc o problemach z przeplywka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz jeździłem głównie małe trasy 3-5km. Auto nie zdarzyło się nawet rozgrzać. Wszystko miasto, + korki + pare razy rozgrzewanie silnika na postoju. Efekt? Na dystansie 80km spalanie 11,7:/ tyle tylko ze z kompa. Ostatnio komp mi pokazywał litr wiecej niz w rzeczywistosci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie mogłem użyć innego słowa. Może nie dziwi, ale boli (seicento zalane za 50zł przejechało dużo więcej km :D ). Piszę informacyjnie żeby dać jakiś pogląd na sprawę. Zrobiłem w weekend 2x50km i średnie spadło do 10.4. Nie ma tragedii.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, w Seicento mozna tez zrobic hamulce za jakies 150zl a komplet amortyzatorow kupic za 200zl.

Nie przecze Seicento ma cala mase plusow, ktorych zadne BMW nie ma jak male gabaryty ulatwiajace parkowanie czy brak skomplikowania konstrukcji, dzieki czemu kazdy mechanik mu podola.

Natomiast jak sie kupilo BMW i oczekuje, ze koszty jego utrzymania beda jak w Seicento, no coz. Powiem z doswiadczenia, ze tacy nabywcy bardzo szybko sie rozstaja z ta marka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, nigdy nie mierzyłem dokładnie. Z tego co mówią "u mnie" to raczej 6,7. Ogólnie po prostu czuć różnice przy dystrybutorze jak się jeździ tylko po mieście.

No ale nie narzekam, ostatnio na tej trasie 50km jak nie było ruchu spalił mi coś ponad 6l. Mierzone przy dystrybutorze. Mniejsza z tym bo odbiegamy od tematu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam n46 143km i codziennie dojeżdżam do pracy 3-4km to spalanie na kompie 12,7. Ale przy dłuższych trasach po mieście da rade zejsc do 10l ale ciezko. Trasa przy mojej nodze tez dyszka. Dlatego czasami sie zastanawiam sie nad montażem LPG ale przy 12tys rocznie to chyba szkoda. A jak sie słyszy ze ludzie schodzą w trasie później 7litrow to sie chce śmiać :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.