Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od razu podzielę się swoją bolączka. Regenerowałem TURBO. Po założeniu leje do dolotu (założona odma zewnętrzna więc lanie z odmy odpada). Poszło do reklamacji. Założona drugi raz - to samo. Poszło 3 raz i gość powiedział że to TURBO jest na 100000% dobre na maszynie i nie ma możliwości zeby była wadliwa. Trzecia turbina dalej leje. Gość powiedział, że może mi oddać kase, ale jego zdaniem z moim autem jest coś nie tak. Pomóżcie. Dziękuje.

 

Druga mniejsza sprawa. Inpa pokazuje błąd dodatkowej pompy wody. Wiem czytałem wszystko o szczotkach, że trzeba wymienić itd, ale u mnie pomimo tego błędu funckja REST w aucie działa normalnie. Po wyłączeniu silnika wpompowuje ciepłe powietrze do silnika. Nie zaglądałem do pompy skoro działa, ale jednak błąd się pojawia. Ma ktoś jakiś pomysł?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z pompą wody mam tak samo jeszcze działa ale czasem już sie pokazuję błąd. Pewno nie długo już umrze całkiem i będzie trzeba wymienić szczotki.

 

Tutaj na forum już kilka osób przejechało się na regenerowanych turbinach... Jeżeli masz oil catcha to przecież nie ma innej możliwości jak wyciek z turbiny.

Opublikowano
No tak ale trzy razy?? Gość powiedział, że nie zrobi mi tego inaczej bo turbo jest w 100% sprawne na maszynie i to problem musi być u mnie. Powiedział, że albo odda mi kase albo zrobi jeszcze raz, ale tak samo i na tych samych markowych częsciach. A zakład to jest renomowany.
Opublikowano
To jest juz trzeci nowy srodek. Auto pieknie jezdzi, nie zakopci nawet przy pelnym gazie. Sprawdzam zawsze w EGR. Nawet po 40 km stoi tam mala kaluza oleju (takich kilka dobrych kropel) Na wyjsciu z turbo do IC tez skapuje olej. Na bagnecie nie widac ubytku
Opublikowano
Sprawdź drożność spływu oleju, sprawdź również poziom oleju w silniku czy nie jest powyżej max.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Dawno temu regenerowałem turbosprężarke i gość dawał sobie ręke odciąć że jest dobra..

 

i ręki by nie miał.

 

weź oddaj pewnie jakiś chiński koras z taniej fabryki i tyle, odbierz kase i kup gdzieś indziej jak chcesz mieć długowiecznie to kup z E60 525D 177KM GT2056V jest troche przeróbek ale starcza do 240KM :) albo GTB1752 z E60 520D 163KM.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jnx proszę opisz czy to dużo rzeźby aby zmienić turbine na inna, tzn na takie które podałeś.
Opublikowano

Dokładnie :cool2:

 

Sam wymieniałem na regenerowaną i była lipa ale następną zaraz kupiłem nową i po problemie .

Szkoda tylko tygodnia czasu bez auta i kosztów .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie wznawiam temat. Turbo kolejny raz zregenerowane. Do środka poszedł wkład MELLETA i znowu to samo - turbo leje. Już nie wiem co mam robić. Nie chce mi się wierzyć, że tyle razy jest źle zrobione. Na maszynie nie leje. Powiedzieli mi, że może za duże ciśnienie oleju. Co myślicie? Da się w INPIE sprawdzić ciśnienie oleju????
Opublikowano

Sprawdzenie ciśnienia oleju to tylko manometrem.

I tak jak napisał kolega jnx dobrze by było sprawdzić drożność spływu jeszcze raz, bo jeżeli jest choć trochę przytkany spływ to będzie sadziło olej uszczelnieniem turbiny i nawet restryktor w turbinie nie pomoże.

Trzeba pamiętać że uszczelnienie turbiny wytrzymuje określone ciśnienie oleju nieco mniejsze niż panuje w silniku.

Inna przyczyna to zawór przelewowy w pompie zablokowany w pozycji zamkniętej, ale to już wykaże pomiar ciśnienia oleju.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Trochę oleju w dolocie zawsze będzie nie ma na to rady, nawet nowa turbina puszcza odrobinę oleju w dolot. Jeżeli nie ubywa Ci oleju na bagnecie, auto ma moc z dołu, nie kopci, nie przeładowuje przy pełnym bucie to nie ma się czym martwić. Inaczej jak w szybkim tempie ubywałoby oleju z silnika a po odłączeniu przewodu od interkulera wylałoby się z pół litra lub więcej - wtedy można mówić, że turbo leje.
Opublikowano

Co do dodatkowej pompy wody tez tak miałem. Myślałem, że odpowiada tylko i wyłącznie za funkcję rest, ale jak mi przekazano (wierzyć w to lub nie wierzyć) nie powinno się jeździć z pompą wywalającą błąd ponieważ pompa jest odpowiedzialna za szybsze nagrzewanie się silnika oraz za lepsze chłodzenie po szybkiej jeździe (wspomaga pompę wody i szybciej pompuje płyn do chłodnicy przez co jest lepsze chłodzenie). Ja kupiłem używkę na allegro za 180 zł i była w stanie idealnym.

Co do turbo. Lekko musi puszczać. Oryginalne nowe turbiny w nowych samochodach też lekko puszczają olej do dolotu więc to standard.

Opublikowano
Ale ta moja nie puszcza lekko oleju w dolot tylko dosc sporo. Na bagnecie poki co nie widac ubytku. Boje sie o samozaplon. Jakie powinno byc prawidlowe cisnienie oleju bo jeszcze tylko to mi zostalo do sprawdzenia..
Opublikowano
Sporo tzn, że po przejechaniu 50 km i wcześniejszym wyczyszczeniu EGR (przypominam, że mam zewnętrzną odmę więc to nie jest olej z odmy) stoi tam kałuża oleju. No taki 5-10 ml

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.