Skocz do zawartości

bmw e60 530d kopci na niebiesko na zimnym


adrian01091989

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
witam jak w temacie moja bawarka kopci na niebiesko na zimnym silniku , od niedawna jestem posiadaczem wiec jestem ciemny prosze o wypowiedzi

 

Stary poszukaj jest dużo tego na forum.

Jak jesteś nowy to zacznij od poczytania postów, i dowiesz się więcej niż zakładać temat który był już tutaj przerabiany.

Pozdrawiam

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam miałem to kopcenie na niebiesko w swojej E61 530d.wymieniłem odme i nic niepomogło.W Opolu fachman tylko od bmw powiedział że to nieszczelność wydechu.Na początku wydało mi się to zabawne bo niby co ma wspólnego jedno zdrugim.Ale zgodziłem się na wymiane kolektora wydechowego które niby pękają.A fakt że na postoju było czuć lekko spaliny w aucie.Po wymianie kolektora na spawany wszystko ustało.Smród na postoju i kopcenie na zimnym silniku.Fachman doradzał mi wymiane na żeliwny kolektor z E39 bo ten długo niewytrzyma ale zaryzykowałem i wziąłem tańszy spawany.Po roku znowu pojawił się smród spalin i kopcenie więc teraz wymienię kolektor na żeliwny.Proponuje spawdzić twój kolektor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz wszystko przy aucie zrobić sam to kup sobie poloneza. Tu jest sporo rozbierania i trzeba wiedzieć gdzie szukać. A każdy kto wie jak i gdzie to najczęściej z tego żyje. Dlatego raczej bym się nie spodziewał tego typu rad. Zwłaszcza, że diagnostykę każdy warsztat zrobi raczej bez opłat jeśli u nich naprawisz auto. Poszukaj dobrego warsztatu, który dobrze zdiagnozuje i usunie skutecznie usterkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Jak chcesz wszystko przy aucie zrobić sam to kup sobie poloneza. Tu jest sporo rozbierania i trzeba wiedzieć gdzie szukać. A każdy kto wie jak i gdzie to najczęściej z tego żyje. Dlatego raczej bym się nie spodziewał tego typu rad. Zwłaszcza, że diagnostykę każdy warsztat zrobi raczej bez opłat jeśli u nich naprawisz auto. Poszukaj dobrego warsztatu, który dobrze zdiagnozuje i usunie skutecznie usterkę.

Skoro tak to po co istnieje to forum, żeby sobie porozmawiać bez celu :D ?

Bez sensu, chciał tylko sprawdzić kolega czy to wina kolektora żeby wykluczyć ewentualnie, a nie od razu sam wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jak w temacie moja bawarka kopci na niebiesko na zimnym silniku , od niedawna jestem posiadaczem wiec jestem ciemny prosze o wypowiedzi

Witam, mam ten sam problem, naprawa ewentualnie wymiana kolektora pomogła ?

Wątpię że ten kolega odpowie po paru latach od tamtego postu.

U mnie też kopcilo na zimnym ale auto zdążyło się spalić w serwisie zanim to ogarnąłem. Kolektor miałem wymieniony na żeliwny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jak w temacie moja bawarka kopci na niebiesko na zimnym silniku , od niedawna jestem posiadaczem wiec jestem ciemny prosze o wypowiedzi

Witam, mam ten sam problem, naprawa ewentualnie wymiana kolektora pomogła ?

Wątpię że ten kolega odpowie po paru latach od tamtego postu.

U mnie też kopcilo na zimnym ale auto zdążyło się spalić w serwisie zanim to ogarnąłem. Kolektor miałem wymieniony na żeliwny

 

Co znaczy spaliło w serwisie ? :O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45dd56eacf81da41


Naprawa turbinki w jednym z warsztatów w Częstochowie


https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/45dd56eacf81da41

 

Mam nadzieję, że się nie spalił przez to kopcenie na niebiesko :oops: generalnie uszczelniacze na turbinie poszły i olej pali ? : :?

Generalnie musiałem wyciąć dpf bo był mocno zapchany i nie wiadomo ile wcześniej ktoś tak jeździł :/ ciśnienie przed filtrem było 3x za wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nic nie musiałeś wycinać. Jest wiele sposobów na wyczyszczenie tego filtra. Filtr zapewne zapchal się przez to dymienie. Powodów może być wiele pekniety kolektor, turbina, pierścienie itp. Dużo oleju ci ubywa?

No generalnie nie wiele przez 15 tys. od zmiany ubyło z maxa do powyżej minimum ale też delikatnie spad klawiatury leci się okazało, bo jak jest obudowa to na glebe nie cieknie i nie widać dopiero jak zmieniałem olej to zobaczyłem. Tragedii nie ma aczkolwiek troszkę się poci. No i trochę w dolocie jest oleju. Także ubyło w sumie nie wiele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien ze kopci na niebiesko? Mi kopcila na zimnym przez spalone świece tzn puszczala takiego ropnego bąka. Bo jeżeli kopci na niebiesko to pali olej a u ciebie go nie ubywa. A jaki masz kolektor wydechowy ori?

No na niebiesko przez 5s ale to głównie jak jest poniżej zera. I swiece też mam spalone :( Jak jest plus 5 czy wiecej to nie. A no i jak się zagrzeje czasem na szaro zadymi przy mocnym wciśnięciu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.