Skocz do zawartości

[E39] Stuk przy lekkim hamowaniu - film


pakapp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od już jakiegoś czasu walczę z stukiem, który pojawia się co jakiś czas z reguły po dłuższej jeździe. Przy lekkim do hamowaniu. Podczas stuknięcia jest takie wrażenie jakby przednia oś się lekko przesuneła. Byłem na diagnostyce i nic nie widać. Wymieniłem drążki i końcówki oraz dolny wahacz. Nic nie pomaga. Zamieszczam link do filmu w którym udało mi się nagrać owe stuki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj dokładnie tuleje pływające wahaczy z tyłu i tylne zawieszenie. Poważnie, miałem kiedyś problem z podobnymi objawami i to było przyczyną.

 

Sprawdzę, ale ewidentnie czuć, że to z przodu...chyba, że tak dźwięk przenosi. Możliwe żeby pukało tak na łączeniu skrzyni? Może łącznik elastyczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem identyczny stuk, właśnie podczas takiego manewrowania na parkingu najbardziej, okazało się że miałem zbyt słabo dokręcony wahacz dolny prosty z przodu w prawym kole. Dokładnie od strony mocowania do sanek od strony silnika. Pomogło dociągnięcie śruby mocującej (klucz 16 i 18 ). Wahacz nowy zaczął stukać po 2 tygodniach, po prostu użyłem zbyt niskiego momentu przy dokręcaniu
http://imageshack.us/a/img222/358/img0470ji.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem identyczny stuk, właśnie podczas takiego manewrowania na parkingu najbardziej, okazało się że miałem zbyt słabo dokręcony wahacz dolny prosty z przodu w prawym kole. Dokładnie od strony mocowania do sanek od strony silnika. Pomogło dociągnięcie śruby mocującej (klucz 16 i 18 ). Wahacz nowy zaczął stukać po 2 tygodniach, po prostu użyłem zbyt niskiego momentu przy dokręcaniu

 

Dzisiaj sprawdziłem ten wahacz i lekko śruba drgneła, jednak po krótkiej jeździe dalej jest tak samo :/

 

Ja też miałem takie strzelanie o wahacz się ukruszył w miejscu pracy na sworzniu.

 

Czy te ukruszenie widać tylko po odkręceniu wahacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo mialem to samo tyle tylko, że nie wiem co pomogło bo robilem 2 rzeczy i jedna wyeliminowała stuk. Jedna jak ktoś opisał luz na prowadnicach zacisków no i co twierdził pan diagnosta gumy drążka reakcyjnego do wymiany - fakt były wybite. Po tym ustało. Skoro wszystko wyeliminowałeś popatrz na gumy drażka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.