Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema

 

 

mam pytanko dzis bylem na przegladzie i chamulc nozny ma roznice 20 jednostek miedzy lewa a prawa strona.

natomiast reczny ma jedno kolo 120 drugie 200 skad ta rozbierznosc gdzie szukac przyczyny? dodatkowo rreczny trzyma pozadnie dopiero na ostatnim zabku czy tez tak macie ? gdzie szukac przyczyny?

pozdr

Opublikowano
Na przeglądzie trzeba było pytać. Regulacja ręcznego odbywa się przy dźwigni jak i w bębnach :search:

Nierówno piszemy łącznie!

tarcze mam z tylu. zsunolem meszek z recznego i nie widze zadnych nakretek od naciagu , tylko jakas sprezyna pod recznym i tam chyba linka jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O ile dobrze pamiętam, to regulacja naciągu linki hamulca ręcznego jest możliwa tylko na obu kołach.
Opublikowano
Na przeglądzie trzeba było pytać. Regulacja ręcznego odbywa się przy dźwigni jak i w bębnach :search:

Nierówno piszemy łącznie!

Tylko przy kolach po ich uprzednim zdjeciu, mistrzu :mrgreen:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

znalazlem w sam naprawiam zapomnialem ze posiadam jako pdf, faktycznie tylko przy kole i nie trzeba sciagac kola wedlug ksiazki wystarczy odkrecic jedna srube i obracac kolem az bedzie widoczna dziura z pokretlem do recznego

pozdr

Opublikowano
Na przeglądzie trzeba było pytać. Regulacja ręcznego odbywa się przy dźwigni jak i w bębnach :search:

Nierówno piszemy łącznie!

Tylko przy kolach po ich uprzednim zdjeciu, mistrzu :mrgreen:

Tak jak napisałem. Reguluje się w bębnach oraz sprężyną pod ręcznym. http://tis.bmwcats.com/doc1097981/

Jak chcesz zabłysnąć, to zorientuje się najpierw o co chodzi mistrzu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest na forum już dużo informacji na ten temat ale przypomnę:

1. Zdejmujesz osłonę przy dźwigni ręcznego

2. Wciskasz długim śrubokrętem sprężynę, aż się zablokuje - płaski śrubokręt przykładasz w taki prostokąt na górze sprężyny aby się nie ześlizgnął. Oczywiście dźwignia musi być po tej operacji opuszczona!

3. Wykręcasz po jednej śrubie z koła, samochód wcześniej albo na podnośnik albo stronami podnosisz.

4. Szukasz przez otwór - śruby regulacyjnej i płaskim śrubkrętem obracasz śrubę regulacyjną aż koło się zablokuje

5. Luzujesz o około 6 ząbków - do momentu aż nie będzie hamulec obcierał. - przy drugim kole tak samo działasz

6. Luzujesz sprężynę przy dźwigni ręcznego.

 

http://res.bmwcats.com/tis/1132161.png

 

http://res.bmwcats.com/tis/1132156.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na przeglądzie trzeba było pytać. Regulacja ręcznego odbywa się przy dźwigni jak i w bębnach :search:

Nierówno piszemy łącznie!

Tylko przy kolach po ich uprzednim zdjeciu, mistrzu :mrgreen:

Tak jak napisałem. Reguluje się w bębnach oraz sprężyną pod ręcznym. http://tis.bmwcats.com/doc1097981/

Jak chcesz zabłysnąć, to zorientuje się najpierw o co chodzi mistrzu.

Przyznaję że nie wiem,a chciałbym wiedzieć i pewnie nie tylko ja.

Możesz opisać konkretnie, w jaki sposób reguluje się hamulec ręczny przy dźwigni za pomocą owej sprężyny ?

Opublikowano

No wlasnie tak napisal jakby byly 2 sposoby.

Na tym czasem jest jeden - blokujesz sprzezynke przy recznym i krecisz przy kolach.

Ale tego goscia lepiej nie zaczepiac bo cebula mu z butow wystaje :mad2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Przyznaję że nie wiem,a chciałbym wiedzieć i pewnie nie tylko ja.

Możesz opisać konkretnie, w jaki sposób reguluje się hamulec ręczny przy dźwigni za pomocą owej sprężyny ?

Tak jak kolega wyżej opisał. Było to już na forum.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyznaję że nie wiem,a chciałbym wiedzieć i pewnie nie tylko ja.

Możesz opisać konkretnie, w jaki sposób reguluje się hamulec ręczny przy dźwigni za pomocą owej sprężyny ?

Tak jak kolega wyżej opisał. Było to już na forum.

Że temat ten było na forum to nie musisz pisać.Wklej post w którym jest napisane lub z jego treści wynika, że hamulec ręczny regulujemy również za pomocą sprężyny pod dźwignią , nie przypominam sobie ?

Teraz to już nie wiem,to kto w końcu ma racje :shock: Ty , czy kolega który napisał wyżej- turbojajko ,który chciał tylko zabłysnąć - jak napisałeś ?

Opublikowano

Andrzej nie kombinuj za duzo :norty:

 

hassassyn napisal ciut niejasno, a jak chcialem zablysnac :norty:

Sposob jest 1 - tak jak opisal to Szozdul i brawa mu za to :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Eee turbojajko wszystko popsułeś :wink:.

To że regulujemy tylko na kołach to ja dobrze wiem , sam wyżej pisałem.

Chciałem tylko utrzeć nosa temu cwaniaczkowi hassassynowi, który często przez swoją urojoną wiedzę, bezczelnie krytykuje wartościowe posty innych .

Opublikowano
Heh , no tak czyli nie tyllko ja mam takie odczucia w stsunku do tej osoby :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Eee turbojajko wszystko popsułeś :wink:.

To że regulujemy tylko na kołach to ja dobrze wiem , sam wyżej pisałem.

Chciałem tylko utrzeć nosa temu cwaniaczkowi hassassynowi, który często przez swoją urojoną wiedzę, bezczelnie krytykuje wartościowe posty innych .

No, rzeczywiście utarles mi nosa. Ty brutalu :nienie:

Co do urojonej wiedzy, to może taką posiadasz. Regulowalem u siebie ręczny dwukrotnie, więc wiem jak to sie robi i nie wiem co próbujesz udowodnić.

Kończę, bo nos mam utarty :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Innych krytykujesz jak dobrze piszą , a sam dwa razy musiałeś regulować , niemożliwe :shock:

Jak regulowałeś tą twojej sprężyny przy dźwigni :cry2: , to nic dziwnego że dwa razy regulowałeś, to i tak za mało :cool2:

Opublikowano
Innych krytykujesz jak dobrze piszą , a sam dwa razy musiałeś regulować , niemożliwe :shock:

Jak regulowałeś tą twojej sprężyny przy dźwigni :cry2: , to nic dziwnego że dwa razy regulowałeś, to i tak za mało :cool2:

W dwóch autach geniuszu...

Opublikowano
Koledzy spokojnie, ja mam pytanie również odnośnie hamulca ręcznego, mianowicie chodzi o to że jak zaxciągam hamulec ręczny to łapie bardzo wysoko ale za drugim razem ja znów pociągne to zaciąga tylko kilka zabków i jest koniec bo trzyma, czym to jest spowodowane? Może pod dźwignia ręcznego coś z tą sprężyna jest coś nie teges bo wcześniej było ok ale stało się to mi wtedy kiedy próbowałem wyczepić linki z hamulca recznego przy wyciąganiu zbiornika paliwa i od tamtej pory tak się dzieje, nie intersowałem sie tym bo mam automat i bardzo rzadko uzywam ręcznego hamulca ale denerwuje mnie taki stan i jesli ktoś wie co trzeba zrobic to byłbym wdzięczny za podpowiedzi.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 5 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... bo mam automat i bardzo rzadko uzywam ręcznego hamulca.

 

No właśnie... po co w automacie istnieje hamulec ręczny, skoro na skrzyni wyraźnie jest napisane "P"? :mrgreen:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Koledzy spokojnie, ja mam pytanie również odnośnie hamulca ręcznego, mianowicie chodzi o to że jak zaxciągam hamulec ręczny to łapie bardzo wysoko ale za drugim razem ja znów pociągne to zaciąga tylko kilka zabków i jest koniec bo trzyma, czym to jest spowodowane? Może pod dźwignia ręcznego coś z tą sprężyna jest coś nie teges bo wcześniej było ok ale stało się to mi wtedy kiedy próbowałem wyczepić linki z hamulca recznego przy wyciąganiu zbiornika paliwa i od tamtej pory tak się dzieje, nie intersowałem sie tym bo mam automat i bardzo rzadko uzywam ręcznego hamulca ale denerwuje mnie taki stan i jesli ktoś wie co trzeba zrobic to byłbym wdzięczny za podpowiedzi.

 

Odgrzewam kotleta, bo mam taki sam problem z ręcznym, raz zaciągam mocno, następnym razem słabo. Skrzynia manual. Ktoś coś wie na ten temat?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W takim razie radzę wybrać tę pierwszą opcję, czyli zaciągać mocno. Ja tak robię i dobrze trzyma. :wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
W takim razie radzę wybrać tę pierwszą opcję, czyli zaciągać mocno. Ja tak robię i dobrze trzyma. :wink:

 

:duh: Wytłumaczę inaczej, ręczny zaciągam zawsze z taką samą siłą (nie wiem ile KN :lol: ) ale raz dźwignia hamulca podnosi się wysoko, a raz nisko, reasumując przy takiej samej sile łapie raz na 3-4 ząbki, następnym razem na 7-8 ząbków.

Dlaczego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.