Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ale po takich fotkach co mamy ocenić ? kolor ? ( spoko ) brak skóry ? ( dla mnie odpada ) cenę ? ( na taki przebieg i opisywany stan trochę tanio coś ) jak masz niedaleko jedź popatrz i pisz co zobaczyłeś ;]]
Opublikowano
Tą akurat widziałem na szybko. Cos tam było malowane brak skóry za to kiera świeżo obszyta. opony do wymiany bąble i turbo się dziwnie odzywa. a i jeszcze wszędzie ledy gdzie tylko można było zamontować. tez szukam 3,0 x3
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Weź numer vin od sprzedającego.
Opublikowano

Ohara5, witaj !

To auto jest dla handlarza warte 20tys , kupi to mały warsztat i włoży w niego 10-12 tyś i wystawi jako bezwypadkowe za 40tyś

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Zalezy w jakim stanie jest auto poza tymi nie duzymi ( chyba )uszkodzeniami ... jesli jest ok to za okolo 15 - 17 tys naprawisz uszkodzenia i wyjdzie prawie 50 ... za 50 znajdziesz nie uszkodzona tzn. Juz naprawiona bo nie uszkodzone to w salonie stoja ... ale zdazaja sie tez uzywane nigdy nie bite (1 na 500 ) kwestia jak dlugo chcesz szukac ... ja swoja 3.0d 2007 kupilem za 56 ale mam ideal stan i pewny przebieg 194000 oczywiscie kilka elementow ma malowanych ale ja jestem realista i wiem ze przejechanie prawie 200000 bez obcierek czy stluczek graniczy z cudem ... a tym co tak krzycza nie kupił bym nigdy radze zeby nie jechali do zadnego dobrego magika bo sie moga niezle zdziwic co za przygody i przebieg mialo ich auto :) nie ma reguly ale prawdopodobienstwo olbrzymie. Pozdr.
Opublikowano

Moim zdaniem samochód jest warty rozważenia jeżeli szukasz takiej opcji z benzyną , wygląda dość świeżo i ma bogatą wersję z tego co widzę jezeli przebieg jest udokumentowany i na przykład był jeden właściciel to obejrzałbym auto , zrobiłbym jazdę próbną jak chodzi automat i napędy , przejrzał zawieszenie i spróbował jak najwięcej

zbić cenne piszą ze do negocjacji . Napraw z tego co widzę nie powinna przekroczyć 7-8 tyś. A wiem co mówię bo sam w tym roku kupiłem taką x3 tyle tylko że tył był lekko uszkodzony sprzedający wstawił ja już do blacharza i po zrobieniu cena była by 10 tyś większa mnie naprawa kosztowała 3,5 tyś . Tak jak kolega pisze wyżej tak i tak 90% tych aut miało jakąś przygodę a tu jak sam naprawisz to będziesz miał porządnie zrobione .

Opublikowano
Pewnie ze mozna i 8 tyś wszystko zalezy jakim sposobem ... kupić drzwi maske blotnik i generalnie wszystkie blachy w tym samym kolorze też nie problem... pytanie cz ytym da sie przejechać czy jest unieruchomione ;) bo ciekawe co pod maską itd. swoja drogą nawet lampy nie pobite mi to wygląda na bliskie spotkanie z dużą mięką zwierzyną leśną i obcierka bokiem po np barierkach lub rowie
Opublikowano

Witam.

Planuję zakup X3 z 2006 roku od znajomego. Jest to 2 litrowy diesel, 150 KM. Kupiony został około półtora roku temu od handlarza, prosto z lawety. Obecny przebieg to 240000, ale zapewne kręcony. Od zakupu wymienione były filtry, klocki, i przepalony DPF. Podjechaliśmy wczoraj do mechanika, który podpiął samochód pod komputer + zajrzał do silnika i pod samochód. Wyszło, że uszkodzone są wszystkie świece + problem z DPFem. Samochód bierze aż 1 litr oleju na 1000km + spalanie jest trochę wysokie (ok. 12l/100km po mieście, ale podobno zimą to normalne dla tego modelu). Sprawdzany był też miernikiem i wszystko wyszło ok - jedynie na drzwiach pasażera z przodu jest trochę grubszy lakier, bez szpachli - naprawiona parkingówka. Mechanik powiedział, że ten DPF to można albo przeczyścić i przepalić, albo całkowicie wziąć wyrzucić, zmienić mapę i przynajmniej na przyszłość nie będzie z tym problemów (nie znam się na tym, więc co możecie powiedzieć mi o takim rozwiązaniu?). Czy problem z DPFem może być przyczyną tak mocnego poboru oleju? Co ogólnie myślicie o tym samochodzie? Warto się w to pakować, czy sobie odpuścić? Dziś wieczorem będę miał VIN, więc będzie można sprawdzić.

Opublikowano

z jakiego regionu Polski jestes ?

Dpf ? wywalić żaden problem + zmiana softu też żaden problem silnik o którym piszesz to silnik 1 d0 1 z e46 i tam nie było dpf i było ok.

Generalnie dpf - zapchany ma wpływ na spalanie ale nie wiem czy aż taki poza tym prawidłowo powinien wypalać się sam w momencie kiedy nazbiera sie około 38 gr w filtrze i oczywiście są ku temu sprzyjające warunki ( 90 stopni silnik stała prędkość powyżej 75 km/h i obroty stałe w granicach 2000-2500 ) wiem z autopsji swoim latam głównie miasto i raz na 2 tygodnie wylatuje na 10 minut żeby przepalić dpf (podpinam bmwhat z BT pod obd i widze jak na dłoni ile gr w dpf i kiedy startuje wypalanie i ile zostało po procesie wypalania w filtrze super programik).

Jeśli chodzi o spalanie 12l w zimę w mieście w 2.0l to chyba sporo choć nie mialem styczności z tym konkretnie 150 konnym, ja mam 3.0l i pali mi w zime w mieście 13~ na nierozgrzanym.

Świece ? standard ! czasem trzeba wymienić ja również wymieniałem wszystkie, ale może to być też dość popularny problem czyli - sterownik świec, koszt nie duży więc spoko.

Ty się świecami nie przejmuj tylko sprawdź chociażby korekcję wtrysku i napęd.

Branie oleju przy dpf ?? hmm nie wiem mój jest sprawny i nie zauważyłem żeby brał olej więc ciężko mi się wypowiedzieć.

240000 ? dlaczego zakładasz z góry że kręcony ?? skąd importowane auto ? sprawdzałeś jakaś historie w salonie ? zniszczone w środku ?

Zastanów się też czy te 2.0l zasilane 150km na 1800 kg wagi z napędem na 4 koła to dobry pomysł ;/ moim zdaniem nie ! Po krótkim czasie będziesz żałował że tak mało mocy.

Podsumowując wszystko kwestia ceny auta i ile chcesz włożyć na początek żeby to ponaprawiać.

ZASADA 1 i NAJWAŻNIEJSZA NIE NAPALAJ SIĘ !!!

Opublikowano

Pytasz

Warto się w to pakować, czy sobie odpuścić?

Każde auto ma swoją cenę , jak chcesz kupić bez wkładu finansowego przez 2 lata to tego nie bierz , ale jak masz cierpliwość do aut to przy odpowiednio niskiej cenie brać i wszystko po kolei robić .

Dużo pali i dużo bierze oleju ? a czy ma swoją moc ? Czy ma dobrą kompresję ? Może silnik był przegrzany ?

Może brać więcej oleju bo np poszły uszczelniacze na turbinie , albo ma spore przedmuchy i odma sobie nie radzi, a możne tylko odma jest zatkana ?

duże spalanie ? to już będzie większa lista do zrobienia.

Silnik co prawda mały ale nie znamy dynamiki twojej jazdy , np ja ( blisko emerytury) jestem zadowolony ale np mój szwagier uważa że by się przydało więcej .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Dużo pali i dużo bierze oleju ? a czy ma swoją moc ? Czy ma dobrą kompresję ? Może silnik był przegrzany ?

Może brać więcej oleju bo np poszły uszczelniacze na turbinie , albo ma spore przedmuchy i odma sobie nie radzi, a możne tylko odma jest zatkana ?

duże spalanie ? to już będzie większa lista do zrobienia.

.

 

Jeśli faktycznie był kręcony i ma problemy z dpf ,to skrajnie może byc silnik juz po prostu porzadnie zajechany.

Kiedy zaczynaja sie problemy z dpf ,bardzo prawdopodobne ze do oleju w silniku przedostawała sie ropa,a wiadomo jakie konsekwencje dla silnika niesie brak odpowiedniego smarowania.

Opublikowano
Witam .Od miesiąca posiadam bmw x3 e83 2.0 d 150km na niskich biegach jak dodaje gazu lekko szarpie mam wrażenie że coś sie dzieje z napędem. Czy ktoś wie jak mozna sprawdzić czy napęd jest uszkodzony. Autko jest na zimówkach 17stki przód inne i tył inne ale w takim samym rozmiarze czy to może być powód szarpania?
Opublikowano

Po pierwsze to nie dział o tym kolego

Po drugie to jakbyś nie był leniem i wykazał jakąkolwiek inwencje to byś znalazł rozwiazanie ale po co uzywac :search: :search: prawda ??

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
oczywiście że opony jako pierwsze do wymiany !!ale faktycznie to nie ten dział !!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. To mój pierwszy post.

 

Przymierzam się do kupna BMW X3 E83.

Szukam już jakiś czas tego samochodu.

Odbyłem już jedną jazdę próbną i jestem bardzo zadowolony. Jestem wręcz prawie przekonany o zakupie, ale...

 

 

... ale jest jeszcze jedna sztuka która mnie bardzo interesuje i chciałbym ją zobaczyć. Niestety mieszkam kawał drogi od owego samochodu.

 

http://otomoto.pl/bmw-x3-panorama-dach-bi-xenon-C35569914.html

 

BMW które mnie interesuje znajduje się w komisie EUROCARS na Podkarpaciu. Między Dębicą a Rzeszowem.

 

Może ktoś z Was widział ten samochód?

 

Jedyne co wiem to, że pochodzi z Włoch. Jest małe wgniecenie na lewym nadkolu. VIN: WD37265. Dwa elementy były malowane, ale nie szpachlowane.

 

Może coś więcej ktoś będzie w stanie powiedzieć na temat samochodu albo komisu w którym się znajduje.

 

pozdrawiam!

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

 

Kuba

Opublikowano

Na start - buaha ha ha 145000 przebiegu w 3 litrowym dieslu X3 z 2004 ha aha zaplułem monitor... czyli 14 tys rocznie ? Ha ha ha ha... to są jeszcze tacy co się na to łapią ? Ok ok dobra dosyć ... wiec tak !

Po 1 przebieg minimum ! powtarzam minimum ! Zamień jedynkę na dwujkę z przodu ,

po 2 po fotkach to mogę powiedziec ze ma coś nie halo z zawiasem po jednej stronie z tyłu stoi ewidentnie krzywo ...no chyba ze taka fotka ale wątpię

po 3 z Włoch ... to nie zaleta ;) poproś o nr VIN to zobaczymy co to za czarodziej ;)) i pokaż to auto na które jesteś prawie zdecydowany ....

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak :) przebieg jest komiczny. Liczę się ze zmianą 1 na 2...

Przemawia do mnie wygląd i wyposażenie a nie "magiczny przebieg".

 

Też zauważyłem że krzywo stoi ale mam nadzieję że to tylko kwestia zdjęcia albo podłoża.

Rozmawiając z handlarzem, powiedział, że nie wymaga żadnego wkładu finansowego...

 

Włochy... no wiem... Też się tego boję..

Vin podałem w poprzednim poście.

 

http://otomoto.pl/bmw-x3-3-0-diesel-4x4-C35421487.html - tym jeździłem i bardzo mi się podoba...

Opublikowano

Przecież Vin podany...

Mi za to nie podobają się kontrolki przy pracującym silniku...

 

A ten z Warszawy ma brzydką kierownicę i brak xenonów.

 

P.S. A myślałem ze moje pewne (bo znam samochód od wyjazdu z salonu) 202000 km to mały przebieg. Może tamten z Włoch jeździł w Wenecji ?

Opublikowano

Może i wenecka ;) ale według VIN najpierw poszła na niemiecki rynek ;) a co do kontrolek to co tam widzicie martwiącego ? Świeci się tylko koniec plynu do spryskiwaczy 1 przepalona żarówka 2 i sygnalizacja otwartych drzwi/klapy 3 zerkne jeszcze na VIN warszawskiej

 

 

... no i teraz jest weselej bo ta z Włoch jeździła najpierw u niemcow;) zaś ta z Warszawy została wyprodukowana na rynek WŁOSKI ( wersja językowa i literatura Włochy ... auto ewidentnie z salonu włoskiego) jeśli więc miało to dla ciebie wczęściej znaczenie to informuje że obie są z Włoch tyle ze ta czarna miała też niemieckie doświadczenia drogowe ;)

Opublikowano
Ta z Warszawy to wiem że jest z Włoch. Sprzedawca kupił poleasingową. Sprzedaje bo ma za dużo samochodów. Żona woli Forda a on ma nowszą "3". Była porysowana na zderzakach ale sam w autoryzowanym serwisie pomalował wszystkie przycierki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.