Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy ktoś jest mi w stanie udzielić dokładnych informacji na temat BMW M3?? Jestem troche zielony a chce taka kupic. Niestety 90% trojek jest nazwana przez swoich wlascicieli 'M3' i jedyne co ma z nimi wspolnego to znaczek i tyroszke plastików. chciałbym sie dowiedziec jakie są silniki w M3 i jakie szczególy, zeby sie nie nadziać. z góry dzieki za wiadomosci :) pozdrawiam
Opublikowano

dziwne pytanie... zalezy co chcesz wiedziec.

i taki mały szczegoł... pytasz o e30 M3 E36 M3 czy moze E46 M3?

Opublikowano

Poszukaj na forum i w Google. O E36 M3 znajdziesz bardzo duzo. W skrocie:

karoseria to najczesciej coupe, rzadziej cabrio i bardzo rzadko sedan.

Silniki to szesciocylindrowe rzedowki - 3.0 286 koni i 3.2 320 koni.

Cena za zadbany egzemplarz (innego nie warto kupowac) to 40 tys PLN i wiecej.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Tutaj masz info jak powinno wygladac M3.

Ogolnie jesli sie pytasz o to jakie silniki sa tam wkladane to nie radze kupowac auta samemu. Poszukaj kogos kto ma juz M3 i niech jedzie z Toba takigo szukac.

http://img270.imageshack.us/img270/6336/imageshack7qh.jpg
Opublikowano
Mike Tyson, M3 to (patrząc na Twój podpis) jak seria RS w Audi...

tylko lepsza i zawsze z tylnim napędem, zadnych wynalazków w stylu 4x4 :cool2:

pzdr

i tu sie bardzo mylisz...

4X4 jest lepsze od ośki a RS od M...

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

pzdr

4X4 jest "lepsze"....w lesie albo w polu :) Polecam Toyote LandCruiser - bardzo dobre 4x4 ;).

4x4 w wydaniu Subaru Imprezy WRX/STI czy Mitsubishi Lancer EVO

jest lepsze od niektórych RWD i większości FWD, ale to trzeba jeszcze poddać dyskusji. Druga sprawa - co to znaczy "lepsze" ? W czym lepsze ? I kiedy jest lepsze ?