Skocz do zawartości

BMWAndDriver

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa, Bemowo

Osiągnięcia BMWAndDriver

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zobaczcie: 1. http://mydrive.roadfly.com/blog/rezzak/ 2. http://mydrive.roadfly.com/blog/hlt94/
  2. Nowe BMW M3 Photos: http://i6.tinypic.com/14mqj5u.jpg http://i5.tinypic.com/14mqlmr.jpg
  3. BMWAndDriver

    "Wysyp" klasycznych M3

    Przeglądam oferty na eBay.pl, Allegro.pl i Trader.pl i widze, że jest sporo nowych M3 E30. Ceny są zabójcze - ok. 30-50 (a i za 60 tys.widziałem)... Za te pieniadze można kupić nowego Focusa, Astre, Golfa czy Corolle. A nawet M3 w budzie E36, ale z drugiej strony na Zachodzie bywają jeszcze droższe. Widziałem M3 E30 w USA po 20-25 tys. USD. Jak zobaczyłem te ceny, to nie mogłem uwierzyć, za te pieniądze w USA jest nowy 350 Z, S2000 :) Tutaj na Allegro są dwie sztuki: http://www.allegro.pl/search.php?string=bmw+m3+e30&category=149 Na Traderze są M3 E36 po 31-32, do 45 tys. zł czyli taniej niż E30 :) Jest jedna E36 M3 za 26 300 ! Ciekawi mnie dlaczego E30 M3 mają tak wyoskie ceny ? Za granicą to wiadomo - snoby to kupują, kolekcjonerzy, itd...
  4. i tu sie bardzo mylisz... 4X4 jest lepsze od ośki a RS od M... 4X4 jest "lepsze"....w lesie albo w polu :) Polecam Toyote LandCruiser - bardzo dobre 4x4 ;). 4x4 w wydaniu Subaru Imprezy WRX/STI czy Mitsubishi Lancer EVO jest lepsze od niektórych RWD i większości FWD, ale to trzeba jeszcze poddać dyskusji. Druga sprawa - co to znaczy "lepsze" ? W czym lepsze ? I kiedy jest lepsze ? Znam RS4 i RS6 dość dobrze (nie miałem, nie jeździłem, ale czytałem opinie fachowców) i daleko im do M3 i M5. Bardzo daleko ! RS4 to wózek klasy Volvo S60R (chociaż nie tak luksusowy jak Volvo), już Merc C AMG wypada korzystniej (pod względem cech sportowych). W testach zachodnich (Quattroroute, 5th Gear, Best Motoring, SportCoupe, FastCar, Car And Driver) "sportowe" Audi otrzymały średnie, albo słabe wyniki. A seria M firmy BMW od lat jest nie do pokonania !. Mówie to nie tylko jako wielki fan BMW, ale też osoba która obejrzała i przeczytała pare testów. Ale oczywiście co kto woli... Gdyby każdy wolał najlepsze, po ulicach jeździły by tylko Mercedesy, BMW, Porsche, itp. A tak mamy też Lanosy, Matizy, Fabie, Clio i Seicento :) EOT
  5. E34 to gdzieś od 12 do 20 tys. zł. Rozpietośc cen spora, ale wszystko zależy od stanu, przebiegu, wyposażenia. E39 z Dieslem, w dobrym stanie to myśle że od 40 tys. zł. Oferty masz na www.eBay.pl www.allegro.pl www.otomoto.pl www.gratka.pl www.trader.pl Zagraniczne oferty na www.mobile.de www.ebay.de
  6. Primo. Konkurencja była śmieszna, ale też TVN Turbo (i w ogóle TVN) jest śmieszne. Czasem takie brednie opowiadają :) Drugie Primo. Honda jest bardzo dobra, ale to konkurent Forda, VW, Opla, Toyoty, a nie BMW czy Merca :) Trzecie primo. Było śmiesznie. Program jest śmieszny, tam o wyborze auta, jak w Auto Świat czy Motorze, decyduje bagażnik, liczba schowków na mapy i dokumenty :) albo inne takie pierduły... Czwarte primo. Też wziąłbym BMW 5 (albo E klase, tj. poprzednika E klasy)
  7. Witam! Z 3 lata temu oglądałem zdjęcia komputerowe BMW serii 4. Wtedy zapowiedziano że cabrio i coupe będą miały parzyste numery, a sedany i kombi nieparzyste... I miała być seria 4 następca serii 3 coupe / cabrio oraz seria 2 (coupe i cabrio na bazuie serii 1)... Czemu się z tego wycofali ??
  8. Witam! Sorry a co to jest "klasyczne" E30 ? Czy chodzi o model do roku 87 ? E30 to dla mnie E30.
  9. Nie wiem za wiele na temat silników 1.6 i 1.8. Natomiast R6 są nie do zarżnięcia. I to zarówno benzynowe jak i Diesle (wolnossące, bo w TD wysiada turbina często przy 250-300 tys. km, poza tym są cholernie mocne). Mocniejsze silniki w tamtych latach miał tylko Mercedes. Chociaż te w BMW osiagają niewiele mniejsze przebiegi, liczone często w setkach tys. km. A pod względem kultury pracy, osiągów R6 BMW nie mają sobie praktycznie równych.
  10. BMWAndDriver

    dobra cena za e30 cabrio

    Witam! Moim zdaniem auto JEST WARTE 15.000 zł, a nawet więcej. Ja widziałem E30 cabrio z lat 91-92 po ok. 15-23 tys. zł (ceny z Allegro / OtoMoto). Rozpiętość cenowa samochodów takich jak E30 cabrio jest bardzo duża, bo auta są w różnym stanie, ich właściciele włożyli w nie często duże pieniądze (wystarczy zobaczyć galerie na tym forum z super E30 cabrio), a inni z kolei mają zdechłe strucle. Znajomy sprowadził Audi 80 Cabrio, wyniosło go 6.500 zł, ale jak się nim przejechałem to za darmo bym go nie chciał. A z kolei w komisach tzw. "igły" stoją po 12-17 tys. zł !
  11. Witam ! Tak się składa że jestem szczęśliwym posiadaczem E30, kupiłem ją w 2005, niestety musze ją teraz sprzedać, z czego nie jestem zadowolony do końca (ale trzeba jakoś spłacić kredyt :( ). Niedawno kupowałem E30, wiec dorzuce "pare groszy" od siebie: Nie ma co się rozwodzić na temat "kupna BMW E30" - bo podchodzi się do tego tak jak do kupna innego auta tej klasy i w tym wieku. Trzeba obejrzeć, przejechać się i wtedy wszystko wiadomo - czy warto czy nie warto. Wybór w Polsce jest tak ogromny, że niema problemu ze znalezieniem niemal dowolnej wersji silnikowej, nadwoziowej czy "wyposażeniowej". Nawet cabriolety E30 są dostępne i to często w super stanie (ale cena dochodzi do 15-20 i więcej tys. zł.). Zaletą E30 są niskie koszty eksploatacji, napraw / części. Z E30 jest o tyle dobrze, że jest to samochód do którego: 1. części są bajecznie tanie ! ( tańsze niż do Seicento, Fabii czy Matiza :) !) 2. dostępnośc części jest świetna, niema żadnego problemu z ich zdobyciem. Nawet jeśli się zacznie coś psuć, to koszty napraw są niewielkie. Samochód oferuje sporo za niewiele (za cenę dobrego roweru górskiego) Jest to IMHO jedno z ciekawszych aut, w tej klasie cenowej / z końca lat 80-tych. Ja zanim kupiłem swoją przejechałem się lub/i oglądałem: kilkoma Mesiami 190-kami, Oplami Vectra A, Audi 80, VW Passatami. Ostatecznie ograniczyłem się do poszukiwania 190 lub "trójki" E30. Wybór padł na E30 i nie żałuje - naprawde dobre auto, za śmieszne pieniądze. Mnie się marzyła 325i E30, a najchętniej bym zasiadł oczywiście za kierownicą ///M3 E30, ale to już raczej egzotyka, samochód rzadki, poszukiwany przez kolekcjonerów (w Niemczech egzemplarze M3 w dobrym stanie kosztują tyle co Porsche z tych lat). Mam nadzieje, że troche pomogłem.
  12. Cześć ! Mam tą książkę. Sprzedaje ją za 6333 złote (*) Ksiązka jest dobra, po polsku (chyba jedyna po polsku). Ja z niej nie korzystałemjeszcze bo moje cudo się nie psuło. Jendynie czytałem na temat wymiany elementów eksploatacyjnych. (*) do ksiązki dorzucam BMW 324 D '88 (E30) - patrz sygnaturka ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.