Skocz do zawartości

e90 chip 320d czy zakup 330d


Krych19

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 145
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Nie napisałem ze 118i dorównuje 330d. Napisałem ze ma taki sam a moze i nawet lepszy czas do setki. Tylko tyle i aż tyle wnioski niech każdy sobie wyciąga sam. Ale jesli ktoś wyciąga sam wnioski to niech ich nie wkłada w moje usta.

 

330d z ręczną skrzynią biegów ma czas do 100 km/h wg katalogu 6.7s natomiast 118i z manual 7.4s.

330d prędkość max 250km/h 118i 225 km/h. Porównuję manuala bo automaty to zupełnie inna liga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troll nie uznaje katalogowych danych, woli wkleić takie na których widać, że E60 218ps ma 8,3s do 100 mimo, że producent deklaruje 6,8.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałem ze 118i dorównuje 330d. Napisałem ze ma taki sam a moze i nawet lepszy czas do setki. Tylko tyle i aż tyle wnioski niech każdy sobie wyciąga sam. Ale jesli ktoś wyciąga sam wnioski to niech ich nie wkłada w moje usta.

 

330d z ręczną skrzynią biegów ma czas do 100 km/h wg katalogu 6.7s natomiast 118i z manual 7.4s.

330d prędkość max 250km/h 118i 225 km/h. Porównuję manuala bo automaty to zupełnie inna liga.

No właśnie. Jako ze automaty to zupełnie inna liga, to lepiej wziąć do porównania manual którego prawie nikt nie chce. Bo jeszcze sie okaże ze rzeczywistość jest inna niz wyobrażenia. I oczywiście chociaż w wątku padła informacja o rzeczywistych wyniakch pomiarów to lepiej wziąć dane producenta, bo są korzystniejsze dla własnych wyobrażeń. Prawda ?

Niestety fakty są takie ze 330d z automatem ma powyzej 7s do setki czego by producent do katalogu nie wpisał.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety fakty są takie ze 330d z automatem ma powyzej 7s do setki czego by producent do katalogu nie wpisał.

Niestety fakty są takie, że 330d+ z automatem schodzi powtarzalnie poniżej 6s a seria jest na pewno w stanie zrobić katalogowy czas 6,6/6,7.

Automatem też trzeba umieć ruszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Exeo ma cos czego beemki 3ki i 5tki nie maja: zawieszenie wielowahaczowe... auta jak fiat uno, ford fiesta, tico, audi a3 i beemka 3ka maja mcpersony... a auta jak merol s-klasa, audi A4 w gore i exeo maja wielowahacz.

Twoją wiedza mnie zabija :duh:

Widać, że popatrzyłeś sobie na tą

 

Witam,

no dobra znawco, sciagamy klapki z oczu

Najpierw zawias aut wypasionych

 

bentley

http://images69.fotosik.pl/41/a4b6eaf20feadeebm.jpg

 

merol

http://images69.fotosik.pl/41/ac899050375014f7m.jpg

 

no i wezmy wypasiona beemke BMW 7ka F03N

http://images67.fotosik.pl/41/3a051db27f16a844m.jpg

 

Jak widac mamy zawsze wahacz/wahcze dolne oraz wahacze gorne. Zwrotnica nie jest w zaden sposob polaczona na sztywno z amortyzatorem.

Moze sie ona skrecac bez amora. W konsekwencji nie ma lozyska amortyzatora od gory. Kolo/zwrotnica przymocowana jest do budy za posrednictwem ramion (wahaczy) o stalej niezmiennej dlugosci co daje kontrole nad katem nachylenia kola.

 

Teraz klasa "dosia"

uno

http://images69.fotosik.pl/41/2b9f4e974ee35384m.jpg

 

tico

http://images68.fotosik.pl/41/f54bf1f52a671fb6m.jpg

 

Jak widac mamy tutaj mcphersona. Proste zawieszenie wymagajace wahacza/wahaczy jedynie od dolu. Zwrotnica skrecona jest na sztywno z amortyzatorem wiec ten obraca sie razem z nia przy skrecie. Amortyzotor do budy przymocowany jest przez jakies lozysko (bo sie obraca)

Kolo jest przymocowane do budy wiec za pomoca dolnego wahacza/wahaczy i amortyzatora a ten podczas pracy zmienia dlugosc powodujac, ze kat nachylenia kola zmienia sie w nie do kocna w kontrolowany sposob

Szybko, tanio, tico :)

 

Teraz co wsadzono w BMW 3ke?

http://images69.fotosik.pl/41/f97eff51aa700d61m.jpg

 

Ale nie placzmy ... dla wypasionych BMW przewidziono zawieszenie jakie auta wypasione maja miec (patrz 7ka) :) ... 5tka Fka ma zawias juz jak przystalo na klase premium (niestety E60 ma jeszcze mcphersona) BMW 3ka Fka pozostala przy mcphersonie....

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie racje, liczy się tylko 20d!

Na trasie łykam wszystkie wypasione fury (opel vectra, skoda favorit, daewoo espero) jakbym zagiął czasoprzestrzeń.

Użytkownicy R6, V8, V10 zapraszam na przejażdżkę moim odrzutowcem, poczujecie co to prawdziwe przyspieszenie!

 

ps. Mam założone nowe resory, więc w zakrętach jadę jak taczką!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,

no dobra znawco, sciagamy klapki z oczu (....)

 

Wezcie stad tego trolla ktory jezdzi skoda dla ubogich polaczkow

http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/zawieszenie/297460,Zawieszenie-McPherson-wielowahaczowe-i-belka-skretna-jak-je-poznac.html

Przednie zawieszenie wielowahaczowe znajdziemy m.in. w BMW 3 (E90), Nissan 350Z czy Audi A4.

 

Macie racje, liczy się tylko 20d!

Na trasie łykam wszystkie wypasione fury (opel vectra, skoda favorit, daewoo espero) jakbym zagiął czasoprzestrzeń.

Użytkownicy R6, V8, V10 zapraszam na przejażdżkę moim odrzutowcem, poczujecie co to prawdziwe przyspieszenie!

 

ps. Mam założone nowe resory, więc w zakrętach jadę jak taczką!

 

Ja sie pisze! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc dalej,

F20 125d (najnowszy model) - 0-100 km/h - 6.5s

E90 330d LCI 245 KM - 0-100 km/h - 6.1s

 

I co, o tyle lżejsze auto, koni tylko 20 mniej i dalej przyspiesza gorzej... Pomijam wyższe prędkości, przy których przewaga 330d jest ogromna.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Idąc jeszcze dalej, mam 3.0d z podpisu i nigdy w życiu nie spotkałem w warunkach miejskich i drogowych (o autostradowych nawet nie wspominając) oponenta, który jechałby BMW z pojedynczą rurą wydechową...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc jeszcze dalej, mam 3.0d z podpisu i nigdy w życiu nie spotkałem w warunkach miejskich i drogowych (o autostradowych nawet nie wspominając) oponenta, który jechałby BMW z pojedynczą rurą wydechową...

Bo miałeś to szczęście że nie spotkałeś kolegi K8V.. Jego 1 to istny szatan :evil: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezcie stad tego trolla ktory jezdzi skoda dla ubogich polaczkow

http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/zawieszenie/297460,Zawieszenie-McPherson-wielowahaczowe-i-belka-skretna-jak-je-poznac.html

Przednie zawieszenie wielowahaczowe znajdziemy m.in. w BMW 3 (E90), Nissan 350Z czy Audi A4.

BUHAHAHA - no to teraz chlopie pojechales, doslownie nie wierze!!!

co ty za pierdoly czytasz, a co w "pani domu" napisali?... przeciez okreslenie mcpherson stosuje BMW (i slusznie!).

http://images69.fotosik.pl/41/f97eff51aa700d61m.jpg

 

Ty nie mozesz zakceptowac ze to 3ki wsadzili proste zawieszenie?... ej... moze to celowo zrobili by uzyskac idelne rozlozenie masy - to tylko swiadczy o geniuszu konstruktorow (bo i po co obciazac przod dodatkowymi elementami zawieszenia)

To bylo zlosliwe... wiem... 3ka ma zawias aluminiowy... a sorki.... E36 ma wahacze "tico-style" (alu weszly pozniej)

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

na mojafirma/infor zagladaj jak bedziesz szukal informacji o rozliczaniu prywatnego auta w dzialalnosci gospodarczej albo amortyzowaniu auta, wciaganiu i wyciaganiu se ŚT... ale zdecydowanie nie szukaj tam informacji technicznych :)

 

popatrz na stronie BMW zamieszczono cos takiego

http://www.bmw.de/dam/brandBM/marketDE/countryDE/newvehicles/allfacts/testreports/3-series/sedan/az14_12_077_KT_BMW318d.pdf

http://images66.fotosik.pl/41/ccd3e25ca6b4fceam.jpg

 

 

i na wiki germance tez napisali (i slusznie) ze to mcpherson.. pech

http://images69.fotosik.pl/41/13483037092625f9m.jpg

 

zupelnym nawiasem mowiac

to co rozni zasadniczo zawias tico od bmw z 3ki/podobnie jak w przypadku focusa, skody super nowej itp vs tico/ (mowie w sensie rozwiazania a nie wykonania i materialow) nie znajdziesz na przodzie ale na tyle...

Edytowane przez przemek4net

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, z przodu masz MacPersona w e90, a z tyłu? Z tyłu masz wielowahacz. W Twoim Seacie z przodu jest wielowahacz, ale juz z tyłu proste zawieszenie.

 

O wiele ważniejszy w aucie jest tył, niż przód. Taka konstrukcja jest sprawdzona, zawieszenie w e90 działa bardzo dobrze, a zakręty i tak przejedzie szybciej niż Twój Seat.

Poza tym porownanie Seata do BMW nie ma sensu, nie bez powodu BMW jes 2x droższe.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czlowiek co jezdzi seatem bedzie mi pisal jakie zawieszenie ma E90:D boj sie boga:D

 

sorry ze Ci tak napisze ale idz klepac bjede gdzie indziej ;)

 

http://photo2.ask.fm/757/969/988/1650003000-1rniq1h-9j3ctlcnkidd08a/preview/image.jpg

Edytowane przez wujekwaldus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, z przodu masz MacPersona w e90, a z tyłu? Z tyłu masz wielowahacz. W Twoim Seacie z przodu jest wielowahacz, ale juz z tyłu proste zawieszenie.

powaznie czy na zarty to pisales?????

http://images66.fotosik.pl/41/ff850a461a0fb9e7m.jpg

Pozdrawiam,

Przemek

EDIT

jak chcesz sie dowartosciowac ze "mam gorzej" to proste zawieszenie na tyle mam w starym passacie B5

Edytowane przez przemek4net

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie no przeciez zrebrandowane audi malysza napewno lepiej prowadzi sie niz bmw, nie wiedzieliscie ? Bmw ma belke z fiata uno a seat pozwolil sobie na rozwiazanie z s klasy mercedesa bo jest tak bogata i szanowana firma BUHAHAHAHA :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc dalej,

F20 125d (najnowszy model) - 0-100 km/h - 6.5s

E90 330d LCI 245 KM - 0-100 km/h - 6.1s

 

I co, o tyle lżejsze auto, koni tylko 20 mniej i dalej przyspiesza gorzej... Pomijam wyższe prędkości, przy których przewaga 330d jest ogromna.

A tak to wyglada faktycznie.

http://www.zeperfs.com/duel4617-2643.htm

Do setki przyspieszają identycznie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, wyrocznia zeperfs.com wyraźnie mówi kto tu rządzi.

A że do 180 km/h są ponad 3s różnicy to się nie liczy, bo tylko nieudacznicy jeżdżą powyżej 100 km/h!!

 

Pewnie 3.0 od 100 jechało z górki a 2.0 pod górkę. Komisję śledczą trzeba powołać skąd taka duża różnica się wzięła.

Z pewnych źródeł przecież wiadomo, że 2.0 jedzie podobnie jak 3.0 a czasem nawet jest szybsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, z przodu masz MacPersona w e90, a z tyłu? Z tyłu masz wielowahacz. W Twoim Seacie z przodu jest wielowahacz, ale juz z tyłu proste zawieszenie.

powaznie czy na zarty to pisales?????

http://images66.fotosik.pl/41/ff850a461a0fb9e7m.jpg

Pozdrawiam,

Przemek

 

No rzeczywiście z tyłu tez jes wielowahacz, zwracam honor, mój błąd.

 

Jednak jak to się przekłada rzeczywiście na drodze? Gdyby była potrzeba montowania wielowahaczu z przodu w BMW e90 czy e60 to pewnie by tak robili, ale auta prowadzą się wyśmienicie i bez tego, dlaczego?

 

Inna sprawa, wspomniałeś o e36, która ma zawieszenie jak Tico :). Zaufaj mi, że jak byś trafił na zadbane e36 ze 100% sprawnym zawieszeniem, to Twoje exeo miałoby spory problem w zakrętach. BMW od lat udowadnia, że jest jednym z najlepiej prowadzących się samochodów i nawet w starych modelach nie trzeba cudów w zawieszeniu, aby dobrze trzymało się w zakrętach.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że mam silnik M47 bo mógłbym się pochwalić że 3.0d nie ma szans. Już szykowałem się na wyścigi spuściłem płyn do spryskiwaczy wyjeździłem prawie całe paliwo zacząłem wyszarpywać kanapę z tyłu nawet jaja rano opróżniłem LIPA STRASZNA co teraz zrobić :cry2: :?:

:roll: :idea: Już wiem

kupię N47 najlepiej w wersji ED żeby dużo nie palił zrobię chipa i będę się modlił żeby podczas kosmicznego przyspieszania do 100 (bo powyżej to już tylko szaleńcy jeżdżą) mi łańcuch rozrządu nie strzelił.

Tak się zastanawiam po co koncern BMW montuje jednostki R6 skoro R4 są lepsze co za idioci :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proawdzi się pewnie i czujesz co się dzieje z autem. Głownie o to chodzi, auto jest bardzo responsywne i odczucie masz takie, jakbyś był częścią auta. To największa zaleta BMW, a nie aut niskobudżetowych jak np. Seat czy VW.

 

Nikt nie twierdzi, że wszystko w BMW jest idealnie dopracowane, ale zawieszenie, napęd i silnik są prawie doskonałe.

 

Kiedyś wcześniej miałem Renault, przez jakiś czas jeździłem VW, Oplem, ale gdy tylko dostałem w ręce BMW to nie chce innego auta. Nie zrozumiesz tego, bo nie masz takiego samochod i nie jeździsz nim na co dzień. Gdyby tak było to byś to rozumiał.

 

Poczytaj sobie może chociaż artykuły, lub pooglądaj programy motoryzacyjne i zwróć uwagę na to co mówią osoby prowadzące o układzie jezdnym BMW. Po za tym widziałeś kiedyś ludzi, którzy testują VW passat, albo takiego Exeo i nie mogą wyjść z podziwu jak to się dobrze prowadzi? Ja nie widziałem, a z udziałem BMW widzę wciąż.

Ehhh, co tu tłumaczyć, proponuję Ci zarejestrować się na forum Seata :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.