Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam,


Czy istnieje godny zamiennik do czujnika wałka rozrządu po stronie wydechowej?


E46, 323i.


Pozdrawiam

 

Witam



Polecam zamiennik Hella:

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/6pu-009-121-701-hella-czujnik-pozycja-walka-rozrzadu,11-6PU~1009~1121~6701-0002-03946--58802600.aspx



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

.

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam!

Czy jest możliwe dokupienie oryginalnego zestawu doposażenia do bmw f30 w wyłącznik poduszki powietrznej pasażera?

Pozdr. Karol

 

Witam



BMW nie oferuje zestawu doposażenia w wyłącznik poduszki powietrznej pasażera, natomiast sam przełącznik jest dostępny w następującej cenie:

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-61319326501.aspx?



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

.

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam,

poszukuję w dobrej cenie uszczelki - nr części 51727278503.

Jaka dostępność?

Pozdrawiam

Michał

 

Witam



Uszczelkę 51727278503 mogę zaproponować Oryginalną BMW, w następującej cenie:

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-51727278503.aspx?


Czas realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze wraz z doręczeniem przesyłki DHL na terenie Polski.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

.

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam,

Potrzebuje komplet hamulców przod nr vin F016043.

Tarcze

Klocki

Czujnik

 

Witam



Nasza oferta na hamulce przednich kół do Pańskiego BMW:


- przednie tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę ; komplet na 2 przednie koła to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj

Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w linku znajdują się:

- nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc 24.0324-0203.1

- wiercone tarcze hamulcowe Brembo Xtra 09.B337.2X

- wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.2900.52


Korzyści z zastosowania nacinanych tarcz hamulcowych ATE Power Disc to szybsza oraz agresywniejsza reakcja układu hamulcowego (różnica jest odczuwalna szczególnie podczas jazdy w deszczu) oraz ograniczenie zjawiska fadingu hamulców. Dodatkową zaletą ATE Power Disc jest zwiększona o 50% granica dopuszczalnego zużycia tarcz. Dla wszystkich pozostałych tarcz hamulcowych do Pańskiego BMW wynosi ona 1,6 mm ; dla tarcz ATE Power Disc jest ona zwiększona do 2,4 mm. Niedogodności występujące podczas użytkowania tarcz hamulcowych ATE Power Disc to charakterystyczne, dość głośne huczenie podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybsze zużywanie klocków hamulcowych.


Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport są podobne jak przy tarczach nacinanych przy czym ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości jest wyraźniej odczuwalne niż podczas użytkowania tarcz nacinanych. Dodatkową przewagą tego typu tarcz nad nacinanymi jest brak występowania wad w postaci huczenia podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybszego zużywania klocków hamulcowych. Granica dopuszczalnego zużycia dla tarcz Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport jest standardowa (1,6 mm).


Oprócz tarcz hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE oraz Zimmermann. Jeśli zależy Panu na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe, 'gładkie' tarcze hamulcowe.


- przednie klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 przednie koła): link, proszę kliknąć tutaj

Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w linku znajdują się:

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-7238.2

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Textar epad 2331381


Informacje o ATE Ceramic: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/

Informacje o Textar epad: https://textar.com/pl/samochody-osobowe/textar-epad/


Klocki hamulcowe szczególnie polecam: ATE, ATE Ceramic oraz Textar. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE oraz Textar.


Wraz z klockami hamulcowymi rekomendowana jest wymiana czujnika zużycia:


- czujnik zużycia przednich klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na 2 przednie koła): link, proszę kliknąć tutaj


Czujnik polecam: ATE.


Dodatkowo BMW zaleca wymianę sprężyn stabilizujących zaciski hamulcowe jeśli są one starsze niż 4 letnie:


- sprężyny stabilizujące przednie zaciski (dla ATE oraz OE BMW ceny za 1 sztukę ; dla Autofren, ERT oraz Frenkit ceny za 2 sztuki ; komplet na 2 przednie koła to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Sprężyny polecam: ATE.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

.

Opublikowano

Witam, okazało się że mam wszystkie 4 amortyzatory do wymiany, potrzebuję waszej pomocy w wyborze, nie wiem o co chodzi w aukcjach inne numery są jak na stronie z częściami


tu link z vin:

http://pl.bmwfans.info/vin/decoder?vin= ... 060A563514


Czy ten komplet będzie pasował:

https://allegro.pl/oferta/full-sachs-5- ... MAmkXqpJSQ


ile kosztuje robocizna za takie coś średnio? Miejscowy mechanik zawołał 500zł

  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam, okazało się że mam wszystkie 4 amortyzatory do wymiany, potrzebuję waszej pomocy w wyborze, nie wiem o co chodzi w aukcjach inne numery są jak na stronie z częściami


tu link z vin:

http://pl.bmwfans.info/vin/decoder?vin= ... 060A563514


Czy ten komplet będzie pasował:

https://allegro.pl/oferta/full-sachs-5- ... MAmkXqpJSQ


ile kosztuje robocizna za takie coś średnio? Miejscowy mechanik zawołał 500zł

 

popraw linki

spacer.png

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam, okazało się że mam wszystkie 4 amortyzatory do wymiany, potrzebuję waszej pomocy w wyborze, nie wiem o co chodzi w aukcjach inne numery są jak na stronie z częściami


tu link z vin:

http://pl.bmwfans.info/vin/decoder?vin= ... 060A563514


Czy ten komplet będzie pasował:

https://allegro.pl/oferta/full-sachs-5- ... MAmkXqpJSQ


ile kosztuje robocizna za takie coś średnio? Miejscowy mechanik zawołał 500zł

 

Witam



Zgodnie ze specyfikacją wg VIN Pańskie BMW posiada standardowe zawieszenie. Nasza oferta na interesujące Pana części w wersji dedykowanej do standardowego zawieszenia:



- amortyzatory przednie

lewy: link, proszę kliknąć tutaj

prawy: link, proszę kliknąć tutaj


- amortyzatory tylne (ceny za 1 sztukę): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam stosowane fabrycznie przez BMW amortyzatory Sachs. Bardzo dobrze spisują się również amortyzatory Monroe. Są to amortyzatory z linii Monroe OESpectrum objęte 5 letnią gwarancją producenta. Amortyzatory Sachs są objęte standardową 2 letnią gwarancją producenta.


Podczas wymiany amortyzatorów przednich rekomenduję zastosowanie nowych następujących elementów:


- osłon i odbojów amortyzatorów (dla Meyle, Monroe oraz Sachs ceny za zestawy na 2 amortyzatory ; dla OE BMW cena za zestaw na 1 amortyzator): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam zestaw Sachs.


- górnych mocowań amortyzatorów przednich (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały przód to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam Lemforder oraz Sachs.


Podczas wymiany amortyzatorów tylnych rekomenduję zastosowanie nowych następujących elementów:


- osłon i odbojów amortyzatorów tylnych (dla Meyle, Monroe oraz Sachs ceny za zestawy na 2 amortyzatory ; dla Febi, OE BMW oraz Swag ceny za zestawy na 1 amortyzator): link, proszę kliknąć tutaj


Szczególnie polecam zestaw Sachs.


- elementów mocujących amortyzatory tylne do nadwozia

pFGa40.png


nr 4 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


nr 5 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


nr 6 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Polecam Lemforder oraz Sachs.


nr 7 (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Polecam Lemforder oraz Sachs.


Dodatkowo warto skontrolować stan dolnych poduszek amortyzatorów tylnych (ceny za 1 sztukę ; ilość na cały tył to 2 sztuki):

7l5a92.jpg


Link - proszę kliknąć tutaj


Polecam Lemforder oraz Sachs.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

.

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam!

Potrzebuję tarcze + klocki + czujnik przód.


VIN: WBAFB000LX80122


Dziękuję i pozdrawiam

 

Witam



Nasza oferta na hamulce przednich kół do Pańskiego X5:


- przednie tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę ; komplet na 2 przednie koła to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj

Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w linku znajdują się:

- nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc 24.0330-0109.1

- wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.1298.52


Korzyści z zastosowania nacinanych tarcz hamulcowych ATE Power Disc to szybsza oraz agresywniejsza reakcja układu hamulcowego (różnica jest odczuwalna szczególnie podczas jazdy w deszczu) oraz ograniczenie zjawiska fadingu hamulców. Dodatkową zaletą ATE Power Disc jest zwiększona o 50% granica dopuszczalnego zużycia tarcz. Dla wszystkich pozostałych tarcz hamulcowych do Pańskiego BMW wynosi ona 1,6 mm ; dla tarcz ATE Power Disc jest ona zwiększona do 2,4 mm. Niedogodności występujące podczas użytkowania tarcz hamulcowych ATE Power Disc to charakterystyczne, dość głośne huczenie podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybsze zużywanie klocków hamulcowych.


Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Zimmermann Sport są podobne jak przy tarczach nacinanych przy czym ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości jest wyraźniej odczuwalne niż podczas użytkowania tarcz nacinanych. Dodatkową przewagą tego typu tarcz nad nacinanymi jest brak występowania wad w postaci huczenia podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybszego zużywania klocków hamulcowych. Granica dopuszczalnego zużycia dla tarcz Zimmermann Sport jest standardowa (1,6 mm).


Oprócz tarcz hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE oraz Zimmermann. Jeśli zależy Panu na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe, 'gładkie' tarcze hamulcowe.


- przednie klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 przednie koła): link, proszę kliknąć tutaj

Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w linku znajdują się:

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-7078.2

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Textar epad 2148681

- niskopyłowe klocki hamulcowe TRW DTEC COTEC GDB1261DTE

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Zimmermann RD:Z 21486.990.1


Informacje o ATE Ceramic: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/

Informacje o Textar epad: https://textar.com/pl/samochody-osobowe/textar-epad/

Informacje o TRW DTEC COTEC: https://www.trwaftermarket.com/pl/produkty/uklad-hamulca-tarczowego/klocki-hamulcowe---dtec/

Informacje o Zimmermann RD:Z: https://www.otto-zimmermann.de/pl/produkty/rd-z-bremsbelaege-staubreduziert-und-komfortabel/


Klocki hamulcowe szczególnie polecam: ATE, ATE Ceramic, Textar oraz Zimmermann RD:Z. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic oraz Zimmermann RD:Z ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE oraz Textar.


Wraz z klockami hamulcowymi rekomendowana jest wymiana czujnika zużycia:


- czujnik zużycia przednich klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na 2 przednie koła): link, proszę kliknąć tutaj


Czujnik polecam: ATE.


Dodatkowo BMW zaleca wymianę sprężyn stabilizujących zaciski hamulcowe jeśli są one starsze niż 4 letnie:


- sprężyny stabilizujące przednie zaciski (dla ATE oraz OE BMW ceny za 1 sztukę ; dla Frenkit cena za 2 sztuki ; komplet na 2 przednie koła to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj


Sprężyny polecam: ATE.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

.

Opublikowano
Witam Potrzebuje Półoś lewą do mojego BMW E46 Touring nr na półosi 7530247 AI01 . Danego nr katalogowego nie znam w tym problem z uzywanymi tez ciężko gdyż nie orientuje się ktora z nowych pasowała by do mojej gdyz uzywana z takiego samego modelu sie rózni od mojej . Potrzebuje nowej .
  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam Potrzebuje Półoś lewą do mojego BMW E46 Touring nr na półosi 7530247 AI01 . Danego nr katalogowego nie znam w tym problem z uzywanymi tez ciężko gdyż nie orientuje się ktora z nowych pasowała by do mojej gdyz uzywana z takiego samego modelu sie rózni od mojej . Potrzebuje nowej .

 

Witam



Dla podanego przez Pana numeru katalogowego wychodzi następująca półoś lewa (po stronie kierowcy):

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-33217518431.aspx?


Dla zamiennika SKF podane są następujące dane:


Długość [mm] : 618

Otwór o śr. [mm] : 10.5

Wymiar gwintu : M24x1.5

Zewn. uzębienie, od strony koła : 27

Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] : 64.1

Ilość zębów, obręcz ABS : 48

Ilość otworów wiertniczych : 6

Średnica otworu [mm] : 86

Pierścień ABS O [mm] : 83.1

Średnica przegubu po stronie koła [mm] : 94

Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] : 100



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

.

Opublikowano

Witam,


VIN:

WBA8X31040BM93763


Potrzebuję hamulce przód + tył. Tarcz wymianiać nie muszę, ale chętnie poznam koszt całości.


Pozdrawiam

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam,


VIN:

WBA8X31040BM93763


Potrzebuję hamulce przód + tył. Tarcz wymianiać nie muszę, ale chętnie poznam koszt całości.


Pozdrawiam

 

Dzień dobry



Nasza oferta na hamulce przednich oraz tylnych kół do Pańskiego BMW:


- przednie tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę ; komplet na 2 przednie koła to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj

Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w linku znajdują się:

- wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.3497.52


- tylne tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę ; komplet na 2 tylne koła to 2 sztuki): link, proszę kliknąć tutaj

Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w linku znajdują się:

- wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.2902.52


Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Zimmermann Sport to ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości.


Oprócz tarcz hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE oraz Zimmermann. Jeśli zależy Panu na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe, 'gładkie' tarcze hamulcowe.


- przednie klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 przednie koła): link, proszę kliknąć tutaj

Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w linku znajdują się:

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-3866.2


- tylne klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 tylne koła): link, proszę kliknąć tutaj

Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w linku znajdują się:

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-3859.2

- niskopyłowe klocki hamulcowe TRW DTEC COTEC GDB1919DTE

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Zimmermann RD:Z 25307.975.1


Informacje o ATE Ceramic: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/

Informacje o TRW DTEC COTEC: https://www.trwaftermarket.com/pl/produkty/uklad-hamulca-tarczowego/klocki-hamulcowe---dtec/

Informacje o Zimmermann RD:Z: https://www.otto-zimmermann.de/pl/produkty/rd-z-bremsbelaege-staubreduziert-und-komfortabel/


Klocki hamulcowe szczególnie polecam: ATE, ATE Ceramic, Textar oraz Zimmermann RD:Z. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic oraz Zimmermann RD:Z ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE oraz Textar.


Wraz z klockami hamulcowymi rekomendowana jest wymiana czujników zużycia:


- czujnik zużycia przednich klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na 2 przednie koła): link, proszę kliknąć tutaj


- czujnik zużycia tylnych klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na 2 tylne koła): link, proszę kliknąć tutaj


Czujniki polecam: ATE.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

.

Opublikowano

Witam pacjent to BMW 2011 VIN 5UXZW0C50BL655501 silnik 286KM


Jacyś partacze u poprzednika nie dokręcili jednej śruby w ostatnim wtrysku. Dzisiaj przy przyspieszaniu wyrwało wtrysk. Proszę o info czy można zakupić łapę wtrysku na dwie śruby, i szpilkę mocującą. Potrzebny byłby również przewód aluminiowy zasilający 5 wtrysk (2 od ściany grodziowej) bo jest już w kiepskiej kondycji

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam pacjent to BMW 2011 VIN 5UXZW0C50BL655501 silnik 286KM


Jacyś partacze u poprzednika nie dokręcili jednej śruby w ostatnim wtrysku. Dzisiaj przy przyspieszaniu wyrwało wtrysk. Proszę o info czy można zakupić łapę wtrysku na dwie śruby, i szpilkę mocującą. Potrzebny byłby również przewód aluminiowy zasilający 5 wtrysk (2 od ściany grodziowej) bo jest już w kiepskiej kondycji

 

Witam



Linki do interesujących Pana części:


X5YZbO.png


- nr 12: link, proszę kliknąć tutaj


- nr 13: link, proszę kliknąć tutaj


- nr 17: link, proszę kliknąć tutaj


POqYe7.png


Szpilki, na które montuje się kołnierz nr 12 z pierwszego rysunku to nr 4 z drugiego rysunku. Szpilki nr 4 są oferowane w sprzedaży tylko jako zestaw składający się z 12 sztuk: link, proszę kliknąć tutaj



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.