Skocz do zawartości

<t>Czy X5 to w 100% rasowe BMW?</t>  

58 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Natchnęło mnie pytanie o E46 cabrio diesel 4x4. I tak sobie pomyślałem. Czy w obecnych czasach promocji napędu czterech kół w samochodach osobowych, BMW powinno postawić większy nacisk na doskonalenie tego typu konstrukcji? Czy kierowcy BMW życzyliby sobie aut wyłącznie z napędem na dwie osie? Czy Europa zarazi się od Ameryki wielkimi SUV-ami? I w końcu wracając do meritum. Czy X5 jest rasowym, typowym dla marki BMW pojazdem? Może ktoś posiada ten model lub go dosiadał :mrgreen: , miło by było, gdyby podzielił się swoimi spostrzeżeniami.
Opublikowano

Choć nie jechałem tym BMW ale jestem 100% przekonany że jest to 100% BMW. Przecież tworząc X5 zapewne postarali się o RADOŚĆ Z JAZDY. BMW jest prestiżową marką a SUVy są odzwierciedleniem takiego samochodu, jest to jak najbardziej trafny model do palety samochdów z szachownicą. Czy wobrażacie sobie SUVa ze znaczkiem fiata, taki przykład nie pasuje, ale w BMW to jest strzał w dziesiątkę.

 

A może dzięki X5 wsród miłośników BMW dołączą jakieś PASJONATKI tej marki :wink: (no chyba że twierdzicie że BMW nie jest dla kobiet), ale ja mam wielką nadzieję, że będę mógł kupić takie BMW dal mojej żony.

I to jak najberdziej trafny kompromis.

 

Wiem że nie przekonam wielu z Was, ale ja mam inne zdanie.

E39 TOURING - i nic mi więcej nie potrzeba (narazie :-)
Opublikowano
Czy w obecnych czasach promocji napędu czterech kół w samochodach osobowych, BMW powinno postawić większy nacisk na doskonalenie tego typu konstrukcji?

 

w obecnych czasach "pomocnikow" trakcyjnych itp naped na cztery kola to przezytek :twisted: a ze X-y maja, no musza miec jak przystalo na "terenowki" autostradowe :twisted2:

A co do doskonalenia 4x4, to BMW nie ma czego doskonalic, naped ten do osobowek maja dobry a ze nie ma zainteresowania .... to i po co rozwijac.

 

X5 jest super, X3 jak dla mnie taki sobie.... przy prawie tej samej mocy silnika jezdzi duzo gorzej, jest trzesacy, podskakujacy... no jak kto lubi.

Ale wypuszczajac to autko nawet BMW nie przypuszczalo ze takie bedzie zainteresowanie i ze tyle aut sprzedadza.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
Mam często przyjemność z obcowaniem z X5 i jest to nawet 200% BMW ;)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Ja tylko się modlę, że BMW zbyt nisko nie mierzyło z SUV-ami....

 

Niekiedy mam taką wizję - terenowe BMW, w wersji pick-up, którym jakiś teksański kałboj wiezie snopki dla krów pasących się na prerii.

 

I budzę się z wrzaskiem :duh: :twisted2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Do tej pory tylko raz jechałem X5, a dokładniej był to model X5iS 4.8. Pełna opcja, za cenę której można kupić wypasioną siódemke E65 ( prawie 500tys.zł!!!). Wydaje mi się jednak, że najlepszy silnik do tego auta to 3.0d. Benzyna owszem była szybka 6,3 do setki :twisted2: ale też piekielnie łakoma ( opory, napęd, masa itd.). Prowadzi się takie auto jak piątkę kombi, gdy podniesiemy fotel do góry na maxa. W teren ten samochód wogóle się nie nadaje ( felgi 20 cali a opony 305/35 ), dlatego chyba X5 3.0d wydaje się najtrafniejszy ( normalne koła, ten moment obrotowy, cena 250tys.zł i przynajmniej choć troche można zjechać z asfaltu ). Pomimo debiutu X5 w 1999r. to auto jest nadal jednym z najzgrabniejszych SUV-ów i co najważniejsze, najlepiej prowadzących się. Uważam, że X5 to był trafny wybór - statystyki sprzedaży same mówią za siebie. A to zkoleji kasa dla firmy na rozwój nowych technologii. Także jakby nawet seria X nie pasowała do wizerunku marki, to przynajmniej dzięki niej będziemy mieli Panowie i Panie :D lepsze pozostałe modele. Ale się rozpisałem :jawdrop: nikomu tego nie będzie sie chciało czytać. Jeżeli kiedyś kupię SUV-a to będzie to Xx.
Opublikowano
Wybaczcie za OT i krytyczne słowa :? , ale zastanawiam sie nad sensownością tej ankiety i potrzeby założenia tego wątku. :duh: Takie dywagacje można przecież prowadzić bez końca i nad każdym modelem i każdym silnikiem z palety BMW, tylko czy one coś wnoszą? :doh:

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano
Takie dywagacje można przecież prowadzić bez końca i nad każdym modelem i każdym silnikiem z palety BMW, tylko czy one coś wnoszą? :doh:

 

Naturalnie. I na tym polega ich piękno.

 

A czemu służą.

Pozwalają nam oderwać się od codzienności i na kilka chwil przenieść w inny świat. Te kilka sekund zastanawiania się nad tym, czy X5 jest takie czy owakie dostarcza nam tak potrzebnych wrażeń estetycznych i emocjonalnych.

 

pozdrawiam

:: Moje auto ::


:: Nieważne czym jedziesz, ważne dokąd ::

Opublikowano
Takie dywagacje można przecież prowadzić bez końca i nad każdym modelem i każdym silnikiem z palety BMW, tylko czy one coś wnoszą? :doh:

 

Naturalnie. I na tym polega ich piękno.

 

A czemu służą.

Pozwalają nam oderwać się od codzienności i na kilka chwil przenieść w inny świat. Te kilka sekund zastanawiania się nad tym, czy X5 jest takie czy owakie dostarcza nam tak potrzebnych wrażeń estetycznych i emocjonalnych.

 

pozdrawiam

 

Masz racje Drakul, może źle ująłem sprawę. :roll: Po prostu dla mnie te pytanie jest retoryczne i "bezcelowe". Ja bym zadał takie pytanie, ale odnosnie np. nowego Mini Morrisa - tu mogłaby wyniknąć ciekawa dyskusja :8)

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano

No nie wiem czy bezcelewe, BMW nie mialo do czasow X-grupy zadnych teresnowek :wink:

 

Diesel, dawaj to pytanie hihi o MINI-usie moge duzo opowiedziec :twisted:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
Dla mnie X5 oddaje dobrze wizerunek marki :mrgreen: Jestem użytkownikiem tego autka i jeździ się tym nie gorzej :twisted2: niż coupe. Super autko na nasze drogi, BMW niczego nie udaje i nie reklamuje X5 jako pogromce cięzkiego terenu czy tam nawet umiarkowanego - to bulwarówka, która się wciśnie tam gdzie sedany odpadną :wink: I tyle mi wystarcza... Polskie drogi, zima i wszystko co z nią związane, charakterystyka pracy... troche się rozpisałem może nie do końca na temat ale przedstawiłem własne odczucia i oblicze tego samochodu - każdy może sobie wnioski wyciągnąć. :wink:

Łukasz

E30 316 BAUR TC (w renowacji)

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Kilka zdań (no może trochę więcej niż kilka :wink: ) na temat X3 (prawie jak X5 :wink: ) dziś znalazło się na naszej stronie. Teskt może nie najwyższych lotów, ale pisany bez przygotowania dziennikarskiego.

 

Zapraszam: http://www.bmw-klub.pl/samochody/artykuly.htm

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

X5 jest świetnym samochodem. W tej klasie można go porównać tylko z Volvo XC90. Cała reszta z ML na czele to szmelc. No i jest to ostatnie prawdziwe BMW (pewnie już niedługo też je "unowocześnią" i "poprawią stylistykę" :duh: ).

Jedynym problemem jest cena. Ten samochód (na rynku wtórnym) powinien kosztować o 30-40% więcej od E39. Kosztuje 100% więcej...

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja tylko się modlę, że BMW zbyt nisko nie mierzyło z SUV-ami....

 

Niekiedy mam taką wizję - terenowe BMW, w wersji pick-up, którym jakiś teksański kałboj wiezie snopki dla krów pasących się na prerii.

 

I budzę się z wrzaskiem :duh: :twisted2:

 

Łomatko... :duh:

 

Kupiłem "Auto Motor i Sport". I wyczytałem w nim:

 

Audi, BMW i Mercedes pracują nad ogromnymi pick-upami, skonstruowanymi w oparciu o modele - odpowiednio Q7, X5 i GL.

 

Koniec świata :duh: :mad2:

 

Mam w "głębokim poważaniu" marki które robią pick-upy dla strażników Teksasu. Wypisuję się z klubu i zapisuję do Jaguara :!: :mrgreen: :wink:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
A porshe? Tez ma przeciez w swojej ofercie super-sportowe pojazdy, a jednak i na SUV-a sie miejsce znalazło pod nazwą Cajen :P

 

Niejaki Boguś Linda w wywiadzie dla "Wysokich Obrotów" stwierdził kiedyś, pytany o Cayenne:

- Nawet parkuje niedaleko mnie taka złota kupa.

 

I przychylam się do jego opinii w 100 %.

To nie jest Porsche, tylko wypełniacz luki rynkowej.

Po prostu, byznes yz byznes, sentymentów nie ma.

 

Wkurzające jest w tym to, że moda na SUV-y, a zwłaszcza terenówki i pick-upy nie ma racjonalnego uzasadnienia. Po diabła gosposi domowej z Atlanty 5-litrowa krowa z napędem na 4 koła :?: Żeby sobie dwa razy w tygodniu pojechała 5 mil na zakupy po idealnie gładkich ulicach :?:

 

Owszem, nikt gosposi nie zabroni.

Ale za ćwierć wieku przez tę głupią modę (m.in.) wstawimy nasze fajne, w 100 % pełnokrwiste BMW do muzeów i przesiądziemy się do melexów najnowszej generacji. :mad2: :duh:

 

Populacja USA stanowi 4 % ludności Ziemi, ale pochłania 25 % rocznego zapotrzebowania na ropę naftową. :shock:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Wypisuję się z klubu i zapisuję do Jaguara :!: :mrgreen: :wink:

 

Już nie ma Jaguara. Teraz to tylko trochę zmieniony, badziewny Ford. Na szczęście jest jeszcze kilka innych dobrych firm produkujących samochody.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Hehe to wszystko to i tak VW :duh: Jakby rozebrać BMW i tak dokładnie poszukać to pewnie by się znalazł gdzieś na jakiejś części znaczek VW nie wspominając o Ferrari, Audi, Bentley'u i wielu innych. Podobno w tym ostatnim kluczyk wygląda jak z Golfa V :D

 

Sąsiad ma Cayenne i powiem szczerze, że trzeba się mocno przyjrzeć żeby zajarzyć, że to Porsche. Ogólnie fuujjj :cry2: moim zdaniem to kompromitacja dla firmy, która musi ratować się produkcją plastikowych terenówek. To tak jakby Lockheed Martin zaczęli produkować latawce żeby utrzymać się na rynku :mad2:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Lamborghini Gallardo ma sterowanie klimą od Audi A4. :duh: Ale Ferarri naszczęście jest póki co oryginalne. Ale cóż, to Lamborghini chciał udowodnić Enzo, że robi lepsze samochody sportowe. Teraz się w grobie przewraca, a jego firma pewnie znowu wróci tylko do produkcji traktorów. :cry2:
Opublikowano
Hehe to wszystko to i tak VW :duh: Jakby rozebrać BMW i tak dokładnie poszukać to pewnie by się znalazł gdzieś na jakiejś części znaczek VW nie wspominając o Ferrari, Audi, Bentley'u i wielu innych. Podobno w tym ostatnim kluczyk wygląda jak z Golfa V :D

troche nie czaisz pewnych spraw... bmw to jeden koncern a vag to drugi,,, audi, lamborghini i bentley nalezy do vag wiec maja wspolne czesci... maja wspolne udzialy z porsche wiec masz cayenne i touareg jako blizniaki

ferrari-maserati to akurat fiat, ale z fiatami maja wspolny tylko portfel, nie technologie, wiec zle trafiles...

 

Sąsiad ma Cayenne i powiem szczerze, że trzeba się mocno przyjrzeć żeby zajarzyć, że to Porsche. Ogólnie fuujjj :cry2: moim zdaniem to kompromitacja dla firmy, która musi ratować się produkcją plastikowych terenówek. To tak jakby Lockheed Martin zaczęli produkować latawce żeby utrzymać się na rynku :mad2:

dzieki temu ze niektore firmy sie nie 'kompromituja' to lamborghini zostalo kupione przez vag, ferrari przez fiat, bentley przez vag, rolls royce przez bmw...

Opublikowano
Hehe to wszystko to i tak VW :duh: Jakby rozebrać BMW i tak dokładnie poszukać to pewnie by się znalazł gdzieś na jakiejś części znaczek VW nie wspominając o Ferrari, Audi, Bentley'u i wielu innych. Podobno w tym ostatnim kluczyk wygląda jak z Golfa V :D

troche nie czaisz pewnych spraw... bmw to jeden koncern a vag to drugi,,, audi, lamborghini i bentley nalezy do vag wiec maja wspolne czesci... maja wspolne udzialy z porsche wiec masz cayenne i touareg jako blizniaki

ferrari-maserati to akurat fiat, ale z fiatami maja wspolny tylko portfel, nie technologie, wiec zle trafiles...

 

A Ty nie czaisz, że np. Alfa ma sterownik Bosch i BMW też to nie te same części z tej samej fabryki :duh: Nie wspominając o innych podzespołach. Szczerze to nie interesuje mnie za bardzo kto co ma Fiat - Ferrari itd. Wyraźnie napisałem, że chodzi mi o podzespoły :duh:

 

dzieki temu ze niektore firmy sie nie 'kompromituja' to lamborghini zostalo kupione przez vag, ferrari przez fiat, bentley przez vag, rolls royce przez bmw...

No właśnie pozostałe firmy żeby nie utonąć muszą produkować plastikowe zabawki albo konkurować z Golfami hehe. Może niedługo po BMW serii 1 będzie seria 0,5 albo BMW 126p :mad2:

Dlatego, że Lamborghini nie produkował "wynalazków" zachował skojarzenie ze super autem i nie stracił charakteru a nikogo nie obchodzi czy to VW czy GM.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.