Skocz do zawartości

N46B20 - znowu..


Raiven

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyłem, że auto na włączonej klimatyzacji chodzi głośniej, tzn ten klekot jest głośniejszy. Przy wyłączonej prawie w ogóle nie klekocze. O tyle wiem, że przy włączonej klimie wzrastają obroty, nawet po dodaniu gazu nie chodzi tak głośno auto. Ktoś, jakieś sugestie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Możesz kolego przybliżyć jakiego słowa kluczowego szukać odnośnie tych popychaczy? Bo na realoem nic nie moge znaleźć :(

 

@edit

 

 

gość miał problem z popychaczami, po wymianie ustało. U mnie klekot jest na zimnym i ciepłym silniku, nie ma nawet szans żeby ustało choć na chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wklepiesz : popychacze krzywki bmw

https://www.google.com/search?q=popychacze+i+krzywki+bmw&gws_rd=ssl

Przyjemnej lektury

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy ile popychaczy klepie im wiecej jest popychaczy klepiących tym więcej jest stuków . w n49 sa jeszcze krzywki i na nich łożyska one tez lubią klepać.

z czego kojarzę to w n46 jest na welwetroniku i nie ma tych łożysk na krzywkach ale nie jestem pewien . popychacze nie są drogie więc sie nie zastanawiaj . jak masz blokady to spokojnie to zrobisz jak nie masz blokad to niech ci fachowiec od bmw to zrobi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A potrafisz kolego wyjaśnić buczenie podczas gwałtownego ruszania? Oraz to rzężenie, które jest czasami nie do zniesienia, wydaje mi się, że będę miał przez to rozrząd do roboty, a tego mi się po prostu nie opłaca.

 

Ja kojarze dwa tematy na forum w tym kierunku. Raz to bylo spowodowane felernym rozrzadem, a raz zdaje sie nieszczeolnosciami pompy vacuum.

Sam chyba wrzucalem linka z zagranicznego forum, jak ta pompe vacuum uszczelnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak się zastanawiam.. bo ten klekot zaczął się od momentu zmiany wydechu, może trzeba w tym kierunku czegoś szukać? Wydech był z dwu rurką od 2.2. Musiałbym na podnośnik wjechać i obejrzeć kolektor, może on powoduje takie coś? Ktoś zgodzi się z moją teorią?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam wszystkich postanowiłem odświeżyć temat. Od niedawna jestem posiadaczem e90 z silnikiem 2.0i n46b20. Cały czas bardzo irytują nie dźwięki z pod maski. Wiem że coś jest stanowczo nie tak tylko czy to coś poważnego, czy można nadal z tym jeździć. Ma ktoś pomysł co to może być, bo chyba ten silnik nie powinien wydawać takich dźwięków. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Mam taki sam dźwięk u siebie i od paru lat z tym w zasadzie nic nie zrobiłem... niedługo może w końcu sprzedam auto jak kupię drugie :) w przyszłym miesiącu mam zamiar zrobić mu płukankę i zalać ceramizerem. Nie jest to jakiś motodoktor, polecam Miłośników 4 kółek, którzy robili testy ceramizera, gdzie wyniki kompresji na cylindrach wzrosły po zalaniu ceramizera :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyczne podejście

. niedługo może w końcu sprzedam auto

w przyszłym miesiącu mam zamiar zrobić mu płukankę i zalać ceramizerem

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam dźwięk u siebie i od paru lat z tym w zasadzie nic nie zrobiłem... niedługo może w końcu sprzedam auto jak kupię drugie :) w przyszłym miesiącu mam zamiar zrobić mu płukankę i zalać ceramizerem. Nie jest to jakiś motodoktor, polecam Miłośników 4 kółek,

 

Co ty oglądasz. Zajebiste źródło wiedzy... Może się pochwal, że Auto Świat czytasz xD

Może sobie zrób płukankę i wypij ceramizer? :mrgreen:

 

Witam wszystkich postanowiłem odświeżyć temat. Od niedawna jestem posiadaczem e90 z silnikiem 2.0i n46b20. Cały czas bardzo irytują nie dźwięki z pod maski. Wiem że coś jest stanowczo nie tak tylko czy to coś poważnego, czy można nadal z tym jeździć. Ma ktoś pomysł co to może być, bo chyba ten silnik nie powinien wydawać takich dźwięków. Pozdrawiam

 

Góra nie trzyma ciśeniania/oleju. i tyle. Prosta naprawa.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam dźwięk u siebie i od paru lat z tym w zasadzie nic nie zrobiłem... niedługo może w końcu sprzedam auto jak kupię drugie :) w przyszłym miesiącu mam zamiar zrobić mu płukankę i zalać ceramizerem. Nie jest to jakiś motodoktor, polecam Miłośników 4 kółek,

 

Co ty oglądasz. [bAD] źródło wiedzy... Może się pochwal, że Auto Świat czytasz xD

Może sobie zrób płukankę i wypij ceramizer? :mrgreen:

 

Witam wszystkich postanowiłem odświeżyć temat. Od niedawna jestem posiadaczem e90 z silnikiem 2.0i n46b20. Cały czas bardzo irytują nie dźwięki z pod maski. Wiem że coś jest stanowczo nie tak tylko czy to coś poważnego, czy można nadal z tym jeździć. Ma ktoś pomysł co to może być, bo chyba ten silnik nie powinien wydawać takich dźwięków. Pozdrawiam

 

Góra nie trzyma ciśeniania/oleju. i tyle. Prosta naprawa.

Właśnie dzięki takim jak ty odechciewa mi się zaglądać na forum, bo tutaj wielcy znawcy i teoretycy, ale pojęcia o czymkolwiek nie mają. Sprawdziłeś ten środek na własnej skórze, że twierdzisz, że to gówno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odświeżam temat

 

Mój e46 2.0 318i 143km kod slinika n46b20 wydaję taki sam dźwięk podczas odpalaniu na zimnym silniku .Przejrzałem sporo forum i jest tego sporo ale nikt nie doszedł jak to naprawić albo przeoczyłem

 

Filmik z dźwiękiem przy odpalaniu

 

Zaobserwowałem że po wymianie oleju po 2-3tyśKm cisza nic nie słychać .Zmieniany dwa razy 5w40 castrol edge magnatec.Auto ma 260Km przebiegu

 

Auto zachowuje się prawidło oprócz owego odpalaniu na zimnym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat

 

Mój e46 2.0 318i 143km kod slinika n46b20 wydaję taki sam dźwięk podczas odpalaniu na zimnym silniku .Przejrzałem sporo forum i jest tego sporo ale nikt nie doszedł jak to naprawić albo przeoczyłem

 

Filmik z dźwiękiem przy odpalaniu

 

Zaobserwowałem że po wymianie oleju po 2-3tyśKm cisza nic nie słychać .Zmieniany dwa razy 5w40 castrol edge magnatec.Auto ma 260Km przebiegu

 

Auto zachowuje się prawidło oprócz owego odpalaniu na zimnym silniku

 

Czy taki odgłos przy odpalaniu jest tylko na zimnym silnku ? Na Ciepłym normalnie odpala ? Jeśli tak to jest to najprawdopodobniej zawór zwrotny oleju u mnie też jest taka przypadłość w N42B20 (N42 i N46 to prawie to samo) ja czekam na tą chłodniczkę z tym zaworkiem wymienie i zobaczymy czy coś pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy taki odgłos przy odpalaniu jest tylko na zimnym silnku ? Na Ciepłym normalnie odpala ? Jeśli tak to jest to najprawdopodobniej zawór zwrotny oleju u mnie też jest taka przypadłość w N42B20 (N42 i N46 to prawie to samo) ja czekam na tą chłodniczkę z tym zaworkiem wymienie i zobaczymy czy coś pomoże

 

Tak jest to tylko na zimnym silniku czyli takim co 5-8 godzin autko postoi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

N42

Ja mam takie problem ze od kiedy kupiłem auto silnik nie pracowałem równo. Objawialo się to głównie drganiem drążka zmiany biegów. Byłem u mechanika i mówił że vanos do wymiany bo trochę grzechotał przy dodawaniu gazu. Wymienił vanosy grzechitanie ustało. Nierówna praca silnika została i dodatkowo stracił mocno. Podobno rorzad był źle ustawiony (wydechowy nie wchodził w blokadę) teraz brał mocy, brak błędów na kompie. Co może być przyczyną nierównej pracy silnika? Na obrotomierzu nie widać skoków obrotów, może minimalnie. Z rury wydechowej słuchać takie pytanie. Przed wymiana vanos zakładałem gaz i gazownik mówił że 2 tłoki pracują w innych czasach. Mechanik od vanos też to potwierdził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odkopie bo mam ten silnik.


Ogólnie to co nie polecam bo jest drogi w utrzymaniu. Olej trzeba zmieniać bardzo często. Rozrząd w tym silniku to praktycznie powyżej 100 tyś i do roboty. Slizgi są plastikowe i niestety nietrwale. U mnie wymiana rozrządu poszła przy 150 tyś przy wyraźnym dźwięku metalicznym. Przy wymianie rozrządu wymienione wszelkiej maści uszczelki bo z silnika się lało olejem. Normalna przypadłość tego silnika. Servo też zostało wymienione. Z ostatnich awarii to rozszczelnil mi się zbiornik wyrównawczy, teraz padło sprzęgło z dnia na dzień.


Szkoda mi to sprzedawać bo dużo pieniędzy włożone. Rocznik 2006.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisujecie u oszustów to tak macie. Mialem ten silnik pare lat takze moge o nim ksiazke napisac.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tego, że trzeba często wymieniać olej... To w innych silnikach nie trzeba często wymieniać oleju? A może wcale nie trzeba..;)

Druga sprawa. Ślizgi łańcucha rozrządu... Plastikowe.... Hmmm, Tyle lat naprawiam silniki i nie miałem okazji zobaczyć innych niż tylko plastikowe... :P

Widać człowiek uczy się całe życie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam po wymienie sprzegiełka przy alternatorze przy odpalaniu auto na zimnych silniku pojawia sie zgrzyt a także jak ruszam i przyspieszam w zakresie do 1600 obrotów na skreconych kołach słychać jeszcze bardziej czy ktoś wie co to może być???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.