Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj odebrałem swoje GT 535d M Sport.

 

Zamiast comfort , normal ,sport i sport+ jak to było w moim poprzednim f07 mam teraz comfort+ ,comfort ,sport i sport+ i pierwsze co się odczuwa to to ,że auto jest o niebo bardziej komfortowe na comfort niż poprzednie było na normal czy nawet comfort ale jak już włączy się comfort+ to auto płynie jak Mercedes W140.Różnica ogromna .Dodam że mam koła 20 cali z oponami Run on Flat.Wydaje mi się że auto jest też bardziej wyciszone.Drzwi z opcją soft close to bardzo bardzo trafiony pomysł szczególnie w przypadku f07.Nowa kierownica M Sport również lepiej leży i jest po prostu ładniejsza.Na manetki zmiany biegów przy kierownicy również warto poświęcić grosza.Harman Kardon gra lepiej niż audio w moim poprzednim f07 choć i tam miałem zupgradowane.Koniec końców nie spodziewałem się znaczących różnic a tu masz...

Opublikowano

hej,

 

na moje kiedys pytanie:

Czym sie rozni Comfort+ ( F07 LCI) od Comfort ( F07) nikt nie byl w stanie mi powiedziac :mad2:

 

Wychodzi na to, ze w LCI Comfort zastapil Normal :duh:

 

Gratuluje Upgrade'u :cool2:

Mnie tez sie LCI podoba, zwlaszzca, ze usuneli ta chamska listwe ozdobna na klapie z tylu :norty:

Opublikowano (edytowane)

Przy adapive drive jest comfort+/comfort/ sport/ sport+

Przy samym dynamic drive jest normal/sport/sport+ czy jakoś tak...

Jest tabelka z opisem tych programów w takim fajnym wydawnictwie - http://bmwcoders.com/forum/5-er-9/bmw-gt-f07-311/

Nie wynika to z liftu , tylko z opcji wyposażenia - zawieszenia. Mam przed liftowy egzemplarz i mam comfort +.

Edytowane przez jasiuq1
Opublikowano

Dziwne ,mój poprzedni GT z roku 2011 miał na pewno Adaptive Drive i tak samo na pewno nie miał Comfort+ .Czyżbym przez 3 lata użytkowania nie odkrył Comfort+ ? W papierach poprzedniego modelu mam AD ,aż sprawdziłem.

Z tego co rozumiałem do tej pory to AD w F07 miał Comfort Normal Sport i Sport+ a bez AD tylko Normal Sport i Sport+ (mój kolega ma taki).Temat staje sie zagadkowy.

 

Zgadzam się PaMa ,srebrna listwa z tyłu na F07 jest troche przesadzona ,ale mi aż tak nie przeszkadzała.Wydaje mi sie że tył LCI nie wygląda już tak masywnie i w sumie nie wiem czy to dobrze... Mi zależało na M Sport bo jak kupowałem moje poprzednie SE to do M Sport-u było jeszcze ponad prawie rok czekania.Fajna była moja poprzednia F07 ale szczerze mówiąc wśród wszystkich modeli BMW podobają mi się tylko M Sporty.Rzecz gustu...

Opublikowano

Dokladnie u mnie tak samo.

Mam AD w F07 2011 i dostepne tryby zawieszneia to: Comfort/normal/Sport/Sport+ :nienie:

Opublikowano
Powinno chyba być albo comfort, albo normal w zależności od obecności AD - bez AD nie ma comfort. Comfort + pozostaje zagadką - może wersja softu jest istotna. Jeżeli ktoś ma comfort/ normal/sport/sport+ , a inny comfort +/comfort/sport/sport+ to może kwestia nazewnictwa tylko bo są przecież cztery opcje.
Opublikowano

Uwazam, ze to tylko kosmetyka miedzy LCI a poprzednim. Normal zostal ochrzczony jakoi Comfort :cool2:

 

Poza tym, powiniscie sie koledzy powoli cieszyc, seria G juz jest w fazie projektowania :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

Mnie tez sie LCI podoba, zwlaszzca, ze usuneli ta chamska listwe ozdobna na klapie z tylu :norty:

 

No proszę, a mnie się wyjątkowo nie podoba, jak zrujnowali tył. Zabrali ozdobną listwę, zmniejszyli tylne światła (są teraz jakieś takie wyłupiaste jak w 3GT). Miałem kupić nowy model, ale myślę o Mercedesie CLS.

 

 

 

 

 

Sent from my Nokia Lumia 925 using Tapatalk

Opublikowano

Mnie tez sie LCI podoba, zwlaszzca, ze usuneli ta chamska listwe ozdobna na klapie z tylu :norty:

 

No proszę, a mnie się wyjątkowo nie podoba, jak zrujnowali tył. Zabrali ozdobną listwę, zmniejszyli tylne światła (są teraz jakieś takie wyłupiaste jak w 3GT). Miałem kupić nowy model, ale myślę o Mercedesie CLS.

 

Domyslam sie, ze mowisz o Shooting Brake, prawda? Czy jednak masz na mysli Limo?? :cool2:

Opublikowano
Listwe nie zabrali tylko przesuneli nizej, i jak wiadac po opiniach dla wiekszosci bylo to dobre rozwiazanie, tyl nie jest juz taki "ciezki"....
Opublikowano

Jak wg mnie, to zabrali a dolozyli wykanczajaca na krawedzi klapy :mrgreen:

Poprzednia nadawala owalnego ksztaltu i zamykala silhouette tworzaca wokol samochodu.

 

Teraz ta role przejela krawedz klapy pod znaczkiem komponujac sie z linia swiatel :P

 

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/420/8504/60047522/bild-vergleich-bmw-5er-gt-f07-lci-facelift-2013-04-1202957613267018234.jpeg

 

PS. A co myslicie nt. braku aktywnego spojlera jak w GT 3??

Opublikowano

Świetna analiza PaMa ,

 

Mnie oba przody SE nie przekonują a tył to i może w F07 ładniejszy niż w F07 LCI.M Sport natomiast zwłaszcza w LCI z racji subtelnie ostrzejszych krawędzi wyglada tak jak bym chciał i z przodu i z tyłu a zwłaszcza pod katem od przodu.

 

Aktywnym (czy nie aktywnym) spojlerom mówie stanowcze "NIE"! :-)

 

Wracając do opcji zawieszenia ,to z tego co ja wiem to w F07 bez AD jest Normal/Sport/Sport+ a z AD Comfort/Normal/Sport/Sport+ a w LCI z AD EcoPro/Comfort+/Comfort/Sport/Sport+ .Jak jest w LCI bez AD nie wiem.

Opublikowano
Domyslam sie, ze mowisz o Shooting Brake, prawda? Czy jednak masz na mysli Limo?? :cool2:

Tak myślę o Shooting Brake. Nawet się przejechałem, ale nie mogę się zdecydować, bo to wnętrze Mercedes ma trochę słodko-kwaśne. Te okrągłe, chromowane studnie przed oczami, analogowy budzik na konsoli (really?) no i hamulec postojowy, jak w ciągniku Zetor. Na dodatek są trochę zacofani z wyposażeniem, brak head-up display, pełnych świateł ledowych i ekran nawigacji malutki… We wrześniu ma być co prawda lift CLSa, zobaczymy, co zrobią. Ma być nowa nawigacja, ale ze spy shots wynika, że będzie wyglądać, jak przylepiony placek :D

Ale na razie jestem w wielkiej rozterce. nowe 5GT? CLS? A może pójść w 7 series? Tylko, że w 2016 ma być nowy model… pewnie na kolejne 10 lat.

Opublikowano

rozumiem twoje rozterki.

 

Pytanie, czy i ile miejsca potrzebujesz?? Masz rodzine? Single?? Jesli single to bralbym Daimlera:)))) 7er, jesli jezdzisz duzo i zalezy Ci na komforcie.. dla rodziny pozostaje 5GT :cool2:

 

PS. Ja osobiscie zastanawiam sie nad '6' Coupe.. ale roczne za 80k EUR jako auto na chwilowy wypad samemu gdzies poza miasto, wciaz mi za wiele :mad2:

Opublikowano

Sory PaMa ,

ale 6ka to najbrzydszy model BMW z wszystkich aktualnych zwłaszcza Gran Coupe.

 

wookiee.chewbacca

CLS może być.7er już za długo na rynku.A może X5?

Opublikowano

nie gniewam sie..:))

 

Kiedys to samo mowilem o F07 :mrgreen:

 

A serio, F12 bardzi mi sie podoba. Zwlaszcza, jak mialem okazje pobujac sie kilka dni M6 :norty: :norty: I wiesz co..?? Do srodka pasuja 4osoby + fotelik dzieciecy :mrgreen:

Niestety, musialem kawalek nagiac przepisy :nienie:

Poza tym, szkdoa ze mimo, ze M6 to 270kmh i kaganiec :duh:

Opublikowano
,ale 6ka to najbrzydszy model BMW z wszystkich aktualnych zwłaszcza Gran Coupe.

 

I tu działają znowu gusta:)

 

Gla mnie 6 GC to numer 1 :cool2:

Przy niej wszystkie inne auta to wynalazki wg mnie oczywiście

Idelanie skrojony wóz :cool2:

Opublikowano

I chyba tak jest PaMa.Kiedyś mi też nie podobało sie F07 ,bardziej żona wybrała auto,ja miałem swoje Maserati.Zapewne nie dojrzałem jeszcze do wyglądu 6ki.Cały czas próbuje się do niej przekonać i czym bardziej próbuje tym bardziej mi nie wychodzi.Dla mnie jest wielka ale nie masywana a ja zawsze lubiłem mega masywne auta (ale nie w amerykańskim stylu) ,coś na kształt Mercedesa W140 czy Audi Q7.BMW nie ma nic takiego w obecnej palecie oprócz właśnie 5GT (no i może troche 7ki),gdzie wg mnie F07 robi wrażenie bardziej masywnego niż F07 LCI.BMW w swojej stylistyce zaczęło spłaszczać przednie maski i nie za bardzo mi się to podoba.

 

A M6.Na pewno jest mega kosmiczny.Wierze że mogą nim podróżować 4 dorosłe osoby ,mój Maser też ma bardzo dużo miejsca z tylu.To nie 2+2 a po prostu 4 osobowe auto.Szkoda że blokują M6 ,bo poszedłby ponad 300km/h bez problemu.Mój Maser dobija do 290km/h (mam najsłabszą wersję) i daleko mi do najszybszego na Autobahnie.

Opublikowano

Odnośnie m6 to tylko kwestia wykupienia Mdriver package i oprócz kursu jazdy zdejmuje sie blokadę i auto moze jechać spokojnie ponad 300

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano
No właśnie.Do Lambo czy Ferrari nie trzeba mieć żadnego M driver package-u i niczego odblokowywać że by polecieć ponad 300km/h.To właśnie miałem na myśli.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sory PaMa ,

ale 6ka to najbrzydszy model BMW z wszystkich aktualnych zwłaszcza Gran Coupe.

 

wookiee.chewbacca

CLS może być.7er już za długo na rynku.A może X5?

X5 F15 to swoją drogą, bo żona ma F25 i F15 wydaje się być naturlnym upgradem. Ostatecznie zdecydowałem się na razie nie wymieniać mojego F07, bo w LCI zrujnowali tył, który mnie tak oczarował (te nowe wyłupiaste światła są okropne). W 2016 ma być nowiutkia seria 7, tam prawdopodobnie będzie cała tona nowości i bajerów na kolejne 10 lat.

Opublikowano
Sory PaMa ,

ale 6ka to najbrzydszy model BMW z wszystkich aktualnych zwłaszcza Gran Coupe.

 

wookiee.chewbacca

CLS może być.7er już za długo na rynku.A może X5?

X5 F15 to swoją drogą, bo żona ma F25 i F15 wydaje się być naturlnym upgradem. Ostatecznie zdecydowałem się na razie nie wymieniać mojego F07, bo w LCI zrujnowali tył, który mnie tak oczarował (te nowe wyłupiaste światła są okropne). W 2016 ma być nowiutkia seria 7, tam prawdopodobnie będzie cała tona nowości i bajerów na kolejne 10 lat.

 

Mi rowniez tyl w F07 podoba sie bardziej niz w F07 LCI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.