Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Weź sobie historię serwisową z BMW, niekoniecznie bimmer ale tam będzie też może coś więcej niż z ASO. Auto trochę zjechane, widać po podłokietniku kierowcy. Poza tym zdjęcia są wyretuszowane więc się nie wypowiadam.
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zamówiłem historię serwisową. Zobaczymy co wyjdzie. To jest w ogóle szansa w tych pieniądzach(6-7 tyś €) znaleźć coś dobrego czy słabo? Tak jak wspominałem 320d e90/e91. Super by było 3.0d ale duża akcyza, więc raczej w Polsce.

Wyszło, że 02.09.2015r. według historii serwisowej miała 159 436 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wygląda normalnie na ten przebieg. Kierownica i gałka mpakiet wycierają się po ok. 100tkm i te elementy na pewno będą wymagały odświeżenia, podobnie wspomniany podłokietnik i fotel kierowcy. Jest to normalne w autach z tym przebiegiem po tylu latach. Auto ma bardzo dobre wyposażenie, znalezienie takiego w Polsce jest trudne. Opony wyglądają słabo. Sam rok temu sprzedałem takie z mniejszym przebiegiem za 30 tys. zł i uważam cenę z ogłoszenia za akceptowalną do robienia oględzin. Z silnikiem 3.0d przy sprowadzaniu z zachodu według mnie poniżej 40 tys. zł na gotowo nie ma nic do wzięcia do ręki.


Tak jak piszę zdjęcia są wyretuszowane i nie da się po nich ocenić więcej, choćby stanu blacharsko-lakierniczego.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W e46 m-pak wewnętrzny owszem i był: kierownica, gałka, nakładki na pedały, czarna podsufitka, listwy progowe.

Trochę już minęło ale muszę sprostować, w e46 również nie było m-pakietu wewnętrznego, to wymysł sprzedawców, są elementy wyposażenia, które wchodzą w skład m-pakietu i to wszystko, ale listew progowych nie można było dokupić. Dokładnie tak samo jest w e9x. Swoją drogą jakie nakładki na pedały masz na myśli?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tego elementu też nie można było dokupić poza m-pakietem, wszystkie przypadki to fantazja właścicieli.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pierwszy ma sporo dołożonych elementów, drugi wygląda spójniej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były 2 rodzaje foteli

zwykłe i sportowe

Szukaj tych drugich ,są dużo wygodniejsze i nie będziesz "zjeżdzał" na zakrętach. A jakie czy to skóra ,welur ,półskóra to już kwestia upodobania uzytkownika. welur jest dobry na cały rok i wygodny, ze skórą jest większy "lans" i kupujący też lepiej na to patrzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja wole te zwykle, sporty sa dla mnie denerwujace, za waskie, siedze na podparciach zamiast na fotelu. Wymienilem ostatnio sporty na zwykle. Dla mnie najwygodniejszy zwykly szmaciak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem za zwykłymi. Mam ponad 2m wzrostu i niewygodnie mi się siedziało na sportach. Sporty pomimo swojej nazwy siedzą tez trochę wyżej od zwykłego fotela także nie są aż takie sport. Plus to kołyska i podudzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Prosze o pomoc, jestem przed kupnem e91 320d z 2007r oryginalny lakier historia serwisowa sprawdzona, przebieg oryginalny na ta chwile to 197tys ale obawiam sie rozrzadu ktory byl wymieniany w aso na akcji serwisowej przy 113 tys, czy to juz pora na wymiane i jakie sa koszty samych części? Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokladnie. Ja lubie na maxa nisko a na sport siedzi sie wysoko. Wzrost 195cm.

Bo w tych fotelach dużą rolę odgrywa wielkość kierowcy.

Ja jestem szczupły i raczej niskiego wzrostu (176 cm) i dla mnie sporty są nieodzownym elementem wyposażenia, bo idealnie mi pasują.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Prosze o pomoc, jestem przed kupnem e91 320d z 2007r oryginalny lakier historia serwisowa sprawdzona, przebieg oryginalny na ta chwile to 197tys ale obawiam sie rozrzadu ktory byl wymieniany w aso na akcji serwisowej przy 113 tys, czy to juz pora na wymiane i jakie sa koszty samych części? Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi


Niestety pora na wymianę już się zbliża. Rozrządy te wytrzymują między 100 a 120 tys i lepiej to mocno uświadomić sprzedającemu ze w tym silniku trzeba będzie to niedługo zrobić. Może Ci się uda i pojeździsz jeszcze z 40k a może niedługo zacząć hałasować. Naprawa tych części rozrządu które się zwykle wymienia to średnio 3000. Połowa kwoty to części ori. Problem jest tylko w tym ze te silniki nie są długowieczne. Jest jedna cześć rozrządu która się zużywa a której się nie wymienia - koło zębate na wale. Nie wymienia się bo jest zintegrowane z wałem. Nie polecam tego silnika do dużych przebiegów właśnie ze względu na to. Kiedyś to koło się zacznie wycierać i silnik do wymiany bo wymiana wału będzie nieopłacalna. Ale mówię ze to tylko hak ktoś duże przebiegi chce nim robić. Jak nie zrobisz Ty tym autem 150 tys to targuj się, bierz, zrób rozrząd jak hałas się pojawi i masz spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ej tam, nie prawda. Widzialem, rozbieralem te silniki z przebiegami 500tys i wal byl jak nowy. Nie polecajac n47 automatycznie skreslasz 90% bmw na rynku po 2007 do teraz. Kazda seria od 1 do 7, przez wszystkie serie X przechodzac, ma albo n47 albo wiekszy, identyczny w budowie, n57.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wał da radę duży przebieg zrobić jeśli silnik nie był katowany i olej wymieniany częściej niż w zaleceniach ;). Ja po prostu już ogólnie jestem do nowszych diesli zrażony.... Ty chyba też skoro mamy te same silniki pod maską :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.