Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Data for vehicle identification number: WBAAS71020PR88392

Model description: 320d

Market: Europa

Type: AS71

E-Code: E46 (4FL)

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: M47DO1 - 2,00l (110kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Black Sapphire Metallic (475)

Upholstery: Standardleder/naturbraun (N6NG)

Production date: 23.07.2004

Assembled in: Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment

S851A Sprachversion deutsch Language version German

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S167A Abgasnorm EU4 EU4 exhaust emissions standard

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S2CDA BMW LM Rad Sternspeiche 136 BMW light alloy wheel, spider spoke 136

S302A Alarmanlage Alarm system

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S438A Edelholzausführung Fine wood trim

S441A Raucherpaket Smoker package

S495A Dreipunktgurt u. Kopfstütze hinten Mitte 3-point belt and headrest, center rear

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S550A Bordcomputer On-board computer

S650A CD-Laufwerk CD player

S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)

S722A Edition Lifestyle Lifestyle Edition

S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation

S886A Bordliteratur holländisch On-board vehicle literature Dutch

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

 

== Decoded using http://www.decodervin.pl ==

 

Przód składal Stevie Wonder, a maskę montował Charles Ray. Ale ja bym się nie zniechęcał - auto wygląda nieźle, może warto byłoby się pofatygować i obejrzeć.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Sprzedający rzekł "poprzednia właścicielka dokładała, są z górnej półki, fajnie świecą" :) to, że one są to wada, czy zaleta?

 

Ciężko znaleźć coś wartego zainteresowania. Zawsze coś przekombinowane, jak nie topielce, to walone z każdej strony, albo z placu od kebaba, w której jakiś turas jarał cygara. Katastrofa z autami na rynku wtórnym.

Opublikowano
Ksenony muszą mieć spryski, inaczej istnieje szansa, że nie przejdziesz przeglądu albo będziesz miał nieprzyjemną w konsekwencje pogawędkę z policją. Sam o tym nie wiedziałem wcześniej, w poprzednim aucie śmigałem z dołożonymi bez sprysków i mi się jakoś upiekło, ale teraz bym tak nie zaryzykował.
Opublikowano
Generalnie takie auto nie ma prawa przejść badania technicznego na stacji diagnostycznej. Oprócz spryskiwaczy musi mieć też samopoziomowanie.
Opublikowano

Opis OK, zdjęć sporo ale na forum są osoby które 3x wyższą kwotą doinwestowały swoje auto (np. wątek o kosztach e39 530d :) ) także czy to taki rodzyn to nie wiem.. W sumie to niewiele zrobił przy nim - rozrząd i świece bo musiał, oleje, opony w stylu nankang (porażka :roll: ) i bateria dziwnej marki.

Zresztą IMHO stary IS jest brzydki jak noc.

Opublikowano
Wnętrze ma ponadczasowe i umówmy się, że bezawaryjnością zjada na śniadanie, przeżuwa i wypluwa e46:)
Opublikowano
ISy są droższe. Tu za rok 00 trzeba wybecalować 21tys i jest to dość atrakcyjna cenowo oferta. Większość ofert na otomoto e46 z roku 00 wyceniana jest (zapewne stosownie do stanu) grubo poniżej tej kwoty.
Opublikowano
Piszesz o szpanie 10-lenią BMW, czy 14-letnim ISem? bez komentarza:p tą samą bunią szpanował 10 lat temu niemiecki turek, który dzisiaj ma 40 lat, dawno już o tej buni zapomniał i przez ten czas zmienił 5 aut:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

akurat przegląd z zenonem to nie problem.

spryski są po to że nawet drobny kurz na kloszu powoduje dużą utratę światła.

brak samopoziomowania oślepia jadących z przeciwka i po to są te przepisy.

jak wytniesz kata albo bryka kopci i "załatwisz" przegląd nie ma to tak bezpośredniego wpływu na zagrożenie w ruchu jak zenony.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Tak stary lexus wg mnie jest rarytasem dla fanatyków japońskiej motoryzacji do których ja z pewnością nie należę, mi przypomina civica z zewnątrz i te przełączniki od kierunków jak w mazdzie 626 '95. Co innego nowszy iesik :) ale to już inne pieniądze..

A co do awaryjności bmw- no cóż kupując tą markę nie ma co liczyć na koszty typu zmiana oleju i lanie paliwa :P

Opublikowano

Stary IS okupuje pierwsze miejsca w rankingach bezawaryjności aut powyżej 10 lat i coś w tym jest :wink: sam gdy kupowałem e39 rozglądałem się za IS200, ale koszt zakupu 5 tys. zł. większy i z racji mojego wzrostu (197 cm.) też wolałem e39.

Co do 2 następnych generacji IS-a, koszty zakupu swoją drogą, ale koszty eksploatacji - horrendalne! :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.