Skocz do zawartości

F34: BMW 3 GT - opinie i uwagi


_holek

Rekomendowane odpowiedzi

Nie słyszałem na forum żeby ktoś miał problemy z gwarancją przy Premium Select. Kiedyś była to gwarancja BMW. Teraz są to produkty ubezpieczeniowe. Przy czym w Niemczech funkcjonowało to jako Europlus - ale tutaj na pewno ktoś się wypowie kto to miał. W Polsce jest to na zasadzie ubezpieczenia z firmy LOYD. Ale działa to naprawdę dobrze. Loyd jest od dawna związany z BMW i m.in. ubezpieczenie WAGAS też jest z Loyda. I to funkconuje.

Ja w ramach tego ubezpieczenia miałem naprawy gwarancyjne za kilkadziesiąt tysięcy i nie było problemu. Serwisant ma więcej kwitów do wypełnienia. Podobnie jak naprawa z Autocasco. Robi wycenę robót, tworzy dokumentację i wysyła do akceptacji. Ubezpieczyciel sie zgadza i jest naprawa. Przynajmniej u mnie to tak działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

miałem w fordzie Europlus

okazało się że wkład własny zależny od wieku/przebiegu był ważny tylko na terenie Niemiec, za granicą 100% pokrywało ubezpieczenie. Tak się złożyło że w PL zepsuły sie hamulce :)

BMW teraz albo daje standardową gwarancję (na rok, bądź do końca fabrycznej), rozszerzoną do 5 lat (jeśli nie ma) można dokupić albo utargować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry. jestem nowy na forum. Proszę Państwa o poradę. Zastanawiam się nad zakupem GT3 z silnikiem benzynowym. I tu pojawia się dylemat 320i xDrive czy 330i xDrive? Druga opcja niestety będzie wymagała uszczuplenia wyposażenia. Czy są osoby które miały styczność i mogłyby porównać mi te dwa silniki dzieląc się swoimi spostrzeżeniami. Do tej pory jeździłem Clio i podejrzewam ze samo przejście na 320 będzie nieporównywalne z dodatkowym efektem wow, jednak czy w dłuższej perspektywie 330 na tego typu samochód i jego gabaryt nie jest lepszym rozwiązaniem. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320i xDrive czy 330i xDrive? Druga opcja niestety będzie wymagała uszczuplenia wyposażenia.

Nie jeździłem 330ix, mam 320 ix i po przesiadce z hondowskiej, wolnossącej jednostki 1.8, była spora różnica na plus. Zawsze możesz założyć box'a za 1000 zł i "zyskać" ~50 KM i Nm.

Jeśli to ma być jedyne/główne auto to maksymalizowałbym wyposażenie, a jeśli bardziej fun-car, chociaż F34 raczej daleko do takiego zastosowania, to wtedy max silnik i osiągi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, przymeirzam się do zakupu F34 2018r. Jest mi w stanie ktoś powiedzieć jak spisuje się podstawowe audio?

 

Jakość jest na poziomie radzieckiego radia tranzystorowego z lat 70-tych. Wiem, bo jeszcze mam. Jedno i drugie. Przemęczyłem się z tym 3 lata, bo myślałem, że po 3 latach zmienię auto. Ale samochód zostanie ze mną na dłużej i decyzja zapadła. Dziś dostałem wstępną ofertę na zmiany. O szczegółach będę pisał w osobnym wątku dotyczącym audio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ! jestem nowy i mam pierwsze pytanko :

Kupiłem BMW 3gt diesla 150km. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś więcej na temat silnika 2.0 diesel po 2016r. ? Ponoś jest zmieniony,przeprojektowany. Wcześniej miał oznaczenie n47 i straszne opinie teraz ponoć zmienili rozrząd w sensie, że jest z przodu a nie od szkrzyni biegów. Kultura pracy tego silnika jest na tą chwilę bardzo dobra , przebieg 40tys. i spalanie ....4.8-5.4 przy prędkościach 150-160km/h. Czy ten nowy silnik ma jakieś bolączki ? co zostało zmienione ? jak wam się sprawuje ? na co zwrócić uwagę ? itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam wszystkich ! jestem nowy i mam pierwsze pytanko :

Kupiłem BMW 3gt diesla 150km. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś więcej na temat silnika 2.0 diesel po 2016r. ? Ponoś jest zmieniony,przeprojektowany. Wcześniej miał oznaczenie n47 i straszne opinie teraz ponoć zmienili rozrząd w sensie, że jest z przodu a nie od szkrzyni biegów. Kultura pracy tego silnika jest na tą chwilę bardzo dobra , przebieg 40tys. i spalanie ....4.8-5.4 przy prędkościach 150-160km/h. Czy ten nowy silnik ma jakieś bolączki ? co zostało zmienione ? jak wam się sprawuje ? na co zwrócić uwagę ? itp.

 

Nå pewno jest demonem prędkości w tej budzie :mrgreen:

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nå pewno jest demonem prędkości w tej budzie :mrgreen:


Tak, jest demonem prędkości ponieważ auto tej jak i innej marki spokojnie pojedzie ponad 200km/h.....ale czy ja o to pytałem?..... Nie pytam czy twoje 100konne auto ma do do setki 5 sekund i dlaczego.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nå pewno jest demonem prędkości w tej budzie :mrgreen:

Tak, jest demonem prędkości ponieważ auto tej jak i innej marki spokojnie pojedzie ponad 200km/h.....ale czy ja o to pytałem?..... Nie pytam czy twoje 100konne auto ma do do setki 5 sekund i dlaczego.....



Cześć pawelgry. Widzę, że jesteś nowy na forum, więc Cię przepraszam. Nie bierz do bani takich postów bo szkoda Twojego zdrowia. Wiesz, na tym forum są różni ludzie. Niektórzy dają tutaj upust swoim frustracjom. Masz dobre auto, które ma mnóstwo zalet: przestrzeń, komfort, niskie spalanie i wiele innych. Mam nadzieję, że sprawi Ci ono dużo radości. Co do Twojego pytania o silnik, nikt się nie kwapi z merytoryczną odpowiedzią pewnie dlatego, że wątek tych silników przewijał się już na forum. Spróbuj jeszcze raz poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoś jest zmieniony,przeprojektowany. Wcześniej miał oznaczenie n47 i straszne opinie teraz ponoć zmienili rozrząd w sensie, że jest z przodu a nie od szkrzyni biegów. Kultura pracy tego silnika jest na tą chwilę bardzo dobra , przebieg 40tys. i spalanie ....4.8-5.4

 

Generalnie wszyscy chwalą B47 za lepszą "kulturę pracy", a właściwie to, że jest cichszy. Natomiast rozrząd...jest w tym samym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nå pewno jest demonem prędkości w tej budzie :mrgreen:

Tak, jest demonem prędkości ponieważ auto tej jak i innej marki spokojnie pojedzie ponad 200km/h.....ale czy ja o to pytałem?..... Nie pytam czy twoje 100konne auto ma do do setki 5 sekund i dlaczego.....

 

Cześć pawelgry. Widzę, że jesteś nowy na forum, więc Cię przepraszam. Nie bierz do bani takich postów bo szkoda Twojego zdrowia. Wiesz, na tym forum są różni ludzie. Niektórzy dają tutaj upust swoim frustracjom. Masz dobre auto, które ma mnóstwo zalet: przestrzeń, komfort, niskie spalanie i wiele innych. Mam nadzieję, że sprawi Ci ono dużo radości. Co do Twojego pytania o silnik, nikt się nie kwapi z merytoryczną odpowiedzią pewnie dlatego, że wątek tych silników przewijał się już na forum. Spróbuj jeszcze raz poszukać.



Dzięki za informacje. Czyli nie sprawdziłem przed zakupem informacji o tym silniku ....... a Pan w salonie BMW powiedział : silnik oznaczenie U47 (dlaczego powiedział U47.....chyba żebym tak długo szukał silnika U47......) powiedział też, że rozrząd został przeniesiony!!! i jest łatwiejszy dostęp jeżeli chodzi o ew. wymianę , zmieniona kultura pracy, mniejsze spalanie, mniej awaryjny. Nadmieniam, iż jest to moje pierwsze BMW i może moje uwagi są śmieszne ale..... w salonie BMW ludzie powinni coś wiedzieć na temat aut które sprzedają ... Ogólnie jestem bardzo zadowolony z auta.......a na temat N47 i b47 juz sobie poczytałem ...... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie na wstępie przepraszam jeśli było ale nie mogę nigdzie znaleść. Mianowicie mam pytanie dotyczące grilla W f34. Planuje wymianę na czarny połysk i tutaj mam pytanie czy do 3GT pasuje grill nerki od f30? Bo tak sporo osób sprzedaje. Zastanawiam się czy to jest ta sama nerka? Z góry dziękuje.

Pytanie z innej beczki wymieniał ktoś końcówkę wydechu na dwururkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Grill od F30 nie bedzie pasował. Ma być do F34.

Zmiana końcówek masz na myśli dwie rury na jedną stronę? po jednej na dwie strony? Takie przeróbki znajdziesz w dziale galeria.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
U mnie np turbina ma ten sam nr części co w 340i tylko dwa cylindry mniej :mrgreen:

 

U mnie to wyszło przy chipie, pomiar na oryginalnej mapie pokazał 140KM (150 deklarowane), a po pierwszej modyfikacji programu - 210KM i 500nm :D

a przy tej mniejszej turbinie i wtryskach wychodzi cos kolo 180km ~400nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, pierwszy post na forum i plan na zakup pierwszego BMW :)

Chce zakupić BMW 3GT, szukam w rocznikach 2014-16. Skłaniam się ku wersji 320d w automacie z x-drivem.

Pytania:

1. Czy szukać auta 190KM, czy 184KM też jest ok? Jaka jest różnica pomiędzy tymi silnikami poza ilością koni i momentem obrotowym?

2. Czy auta z silnikiem 184KM były produkowane do 2015, a 190KM od 2015?

3. Szukam raczej aut krajowych, omijając komisy i inne mirko-handle. A może jednak warto poszukać czegoś za zachodnią granicą.

4. Czy warto brać pod uwagę auta z BMW Premium Selection? Czy nie ma sensu przepłacać?


Dodam jeszcze, że rocznie robie od 20 do 25 tysięcy km (Nie licząc bierzącego roku i pracy zdalnej przez co przebieg będzie pewnie pod 10k).


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.