Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem co miał wnieść Twój wpis dla kolegi który pyta czy na jego potrzeby wystarczy RWD... ale spoko - miłego weekendu :cool2:

Mial wniesc to, ze np. xDrive przydaje sie w kazdych warunkach - bo idac tym tropem, co mial wniesc Twoj? :D

Ze gosc z xD wjechal, a Ty nie, to (w miare) oczywiste + zaden argument za lub przeciw - pomijam sens samego pytania. :mrgreen:

Edytowane przez JEDi
Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartością postów JEDi jest-ich ilość. Było już kilku takich na tym forum,przejmuje pałeczkę :cool2:

Napisal facecik z 4x wieksza iloscia postow, o wartosci i tresci zblizonej do powyzszego. :twisted:

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w skrócie od powiedzmy mocy 220-250 KM bez X cała ta moc niewiele daje przynajmniej przy ruszaniu i w niskich zakresach prędkości, ale znowu w aucie o mniejszej mocy X tylko muli auto i nabija kilkadziesiąt dodatkowych kg. Na nasze zimy jak nie mieszkasz w jakiejś mocno górzystej okolicy lub poza miastem X nie jest potrzebny, przynajmniej w 520.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zupelnie innego zdania - w miejskich warunkach i polskich zimach, uwazam 4x4 za nie(d)ocenione.

I o ile dobrze kojarze, to od nastu lat jedyne moje auto bez 4x4, to E widoczne w podpisie.

Ba, nawet moja zona nie chce slyszec o aucie bez AWD, tak duzy komfort jej to daje.

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z Kolegą Jedi. Od kiedy mam xDrive to juz nie kupię auta z napędem na jedna oś. Czy deszcz czy śnieg idzie jak po sznurku. Miałem okazje ostatnio pojeździć RWD. Zamiatalem tyłkiem na deszczu, na tyle ze musiałem być po prostu czujny w czasie jazdy. Na zimowe warunki pewnie jeszcze bardziej bym sie spocił.

Na suchym jednak RWD daje większa frajdę z prowadzenia, jazda jest taka bardziej neutralna, kierownica pracuje duzo luźniej jak przód nie jest spięty z napędem. Lepsze czucie mam tego co sie dzieje z kołami.

Jednak na codzień wole większe bezpieczeństwo i mniej niespodzianek dlatego mimo wszytko jestem za 4x4. Jest zawsze opcja wypięcia na lato wtyczki z xDrive :D albo przedni wał wyciągnąć i można napawać sie tylnym napędem. Może na przyszłe lato tak zrobię wlasnie!

A propos, moja Żona tez juz nie chce słyszeć o aucie bez AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę tylko tyle, że skoro rwd będzie oki to jest oki. wiadomo że 4x4 będzie lepsze na kiepskie warunki.

tak samo jak

a) skóra lepsza niż tapicerka

b) grzane fotele niż nie

c) klima automat niż manual itd.....można wymieniać w nieskończoność.....

ważne dla mnie że jak raz na rok pojadę w te góry i dojadę i zjadę to będzie ok...to ja nie potrzebuje 4x4 ...dziękuje:-0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokładnie tak jest. 4x4 nie jest potrzebne w 99 % sytuacji na drodze. Co daje wiadomo tak jak napisał Pemek. Jest jeszcze jedna sprawa jak już napisałem wcześniej. Nawet mając 4x4 na większości dróg nie pojedziesz szybciej, bo inni jadą wolniej jak tylko spadnie deszcz i Cię zablokują po prostu. Ja tylko podkreślam praktyczne wykorzystanie 4x4, a nie jakie ma zalety i wady vs ośka. Dla porównania mam Navarę, w której dołączam przód na śniegu, sporadycznie w deszczu-jak mocno leje, więc na co dzień tylko tył napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę tylko tyle, że skoro rwd będzie oki to jest oki. wiadomo że 4x4 będzie lepsze na kiepskie warunki.

tak samo jak

a) skóra lepsza niż tapicerka

Tez tak zawsze myslalem.

Jednak tapicerka M-pakietowa lekko zmienila moje zdanie.

No, chyba ze masz wentylowane fotele :idea:

 

Ja tylko podkreślam praktyczne wykorzystanie 4x4

Dokladnie zrobilem to i ja.

Nawet w owym "nicniewnoszacym" poscie.

Mam wrazenie, ze rowniez Pemek pisal o praktycznym wykorzystaniu.

Ba, codziennym!

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie mnie tez cholernie podoba się i pasuje ta M-pakietowa tapicerka. Problem w tym, ze dają ją tylko do sportowych foteli, a na komforty tylko skórę. Mój wielki zad jakoś lepiej sie mieści w komfortowych, niż w sportowych fotelach :P A praktyczność i wygląd tej z Mpaku jest duzo lepszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomex1213, gratuluje decyzji!

 

AWD lepsze niz RWD, ale RWD w 99% da radę. Ja RWD wypychać musiałem raz - na parkingu w Wwie, jak już się zatrzymałem na wąskiej, oblodzonej uliczce, to nie ruszyłem. Podobnie jak kierowniczka z naprzeciwka z FWD. Bez pomocy osób trzecich się nie obyło.

A w góry zabieraj łańcuchy. W Alpy - bo musisz, niezależnie od napędu, gdzieniegdzie Cię bez łańcuchów nie wpuszczą. Na drodze do Zieleńca raczej sobie poradzisz bez, ale na podjeździe do hotelu już moze sie przydać.

 

Felgi 19 ładniejsze, ale jak nie chcesz mieć problemów to zostań na 18. Jakoś pechowo w tym roku straciłem 2 opony 19" na niewielkich niby dziurach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

W 1 kwartale 2017 planuje zakup wymarzonej Z4 co prawda nie jest to F10/ F11 ale mało opinii o Z4 z tym silnikiem

Chciałbym przeznaczyć ok 100 tys

 

Najwwięcej ofert jest wersji 2.8 245KM

Jak oceniacie ten silnik po kilku latach użytkowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

jakie są koszty użytkowania Bmw 520d do 100 tyś i do 150 tys? mniej więcej jakieś zbliżone?

 

25 tys - I serwis 1500 Aso

50 tys - drugi serwis 2500 Aso

60 tys klocki, ew. drugie klocki - 1000zł komplet

75 tys serwis - koszt w nie Aso 1500zł

90 tys serwis - koszt nie w Aso 1500..

 

do tego płyn hamulcowy, wycieraczki i chyba tyle nie? nic nie powinno się wcześniej wydarzyć?

 

poźniej jakieś tarcze pewnie z 1500zł i do 150 tys serwisy i przy optymistycznej prognozie więcej nic się nie powinno wydarzyć?

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie są koszty użytkowania Bmw 520d do 100 tyś i do 150 tys?...

 

Nie bierz tego za złośliwość, ale jak tak pytasz to prawdopodobnie nie stać cię na f10/11.

Ja mam serwis w gratisie ale widziałem miny facetów jak musieli zabecalować 9500 za kilka pierdół przy przeglądzie po 90 tys.

Nowe piątki tak mają ;)

jest moc, będzie szmoc ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poważniejsza usterka i kilka tysięcy ucieka bardzo szybko. Zapominasz jeszcze o oponach do niej. Nie wiem jakie masz felgi, ale ja ostatnio za 19 zapłaciłem 4000 z założeniem. Fajnie by było też wymienić olej w skrzyni po około 100 tyś.

 

Generalnie zawsze trzeba mieć w zapasie kilka tyś na pewno, bo wyjdzie coś niespodziewanego, a w F10 cena rośnie bardzo szybko.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio za 19 zapłaciłem 4000 z założeniem

 

 

To jest raczej normalna cena, więc nie powinno to dziwić. Ja parę dni temu kupiłem 20" na wiosnę i zapłaciłem - 8500zł

b72b536e244610f0med.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.