Skocz do zawartości

Jak zdemontowac kierownice w E39... (wymiana skóry)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Chcialbym zmienic skóre na kierownicy w E39 (kierownica standardowa 4 ramienna, wielofunkcyja ze sterowaniem radia + tempomat). W zwiazku z tym potrzebuje ja zdemontowac. Czy moglby ktos doradzic w jaki sposob nalezy zdemontowac kierownice (jak odlaczyc airbag itp.) oraz jaki klucz/klucze sa niezbedne do jej wykrecenia?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Pozdrawiam,

Artur
Opublikowano

Co prawda sam jeszcze nie zdejmowałem kierownicy i mam całkiem inny model BMW, ale powinno być podobnie ...

 

:arrow: odłączamy aku.

:arrow: od spodu kierownicy powinny być otwory na imbusa albo torxa i odkręcamy poduszkę.

http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Trzeba pamiętać żeby taśme wymontować na wyprostowanych kołach i tak ją również założyć. Nie kręcić nią jak jest wymontowana bo później może się urwać podczas jazdy.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

  • 17 lat później...
Opublikowano
W dniu 1.04.2006 o 00:01, typson napisał(a):

też się chętnie dowiem

 

czy nie uwazacie, ze ta czteroramienna, wielofunkcyjna kierownica jest za cienka i za duza?

 

w audi, ktorym poruszam sie na codzien mam kierownice z seri S. jest mała, gruba, wyprofilowana pod kciuki. Az zal wysiadac 🙂

 

http://www.automobil.za.pl/img_art/nasze_auto/typson/3_interior.jpg

To se jeździj audi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.