Skocz do zawartości

jak nowy w środku-duży przebig??


djNaneK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam bardzo skomplikowaną sprawę i chciałbym sięgnąć waszych opinii.

Około 3 tygodni temu zakupiłem e90 320d od zachodnich sąsiadów.

auto miało uszkodzone chłodnice, prawą podłużnice. lekko zarysowany błotnik zderzak i maske. Dostało jakąś rurą przez nerke prosto w chłodnice.

przyciągnęła moja uwagę dlatego, bo miała interesującą cene, i... bardzo mały przebieg.

Serwisowana w jednym serwisie BMW, przebieg 95tys. pierwsza rejstracja 2006 rok. od drugiego właściciela, kobiety która posiadała ją od 2007 roku.

Wnętrze samochodu w idealnym stanie. tapicerka ani śladu zniszczenia, sportowe pneumatyczne fotele nic nie wytarte, mieszki gałki i ręcznego jak nowe, podłokietnik jak nowy, pedały jak nowe, na kokpicie żadnych zniszczeń rys, żadnych plam na tapicerce, dywanikach, podłodze. Karoseria, bagażnik też w super stanie. No stan idealny. Poporstu zrobić i dlugo jeździć.

jednak strasznie wytarta kierownica, jednak wyjaśniało by to, że przy takim uszkodzeniu podłużnicy i przedniej belki musiała wystrzelić poduszka, wiec kierownica mogłabyć wymieniona, ponieważ ta jest cała no i stanem zniszczenia nie pasowała do reszty! :?

Jednak nie dawało mi to spokoju i po sprowadzeniu do polski wezwałem specjaliste z komputerem. w wielu modułach przebig sie zgadzał jednak znalazł on zapis z jednego z modułów o stanie kilometrów UWAGA: 520tys ! :shock:

 

Czy to jest możliwe, że według numeru win w serwisie BMW i na książce serwisowej auto ma 95 tys, zawieszenie, tarcze i klocki w bardo dobrym stanie.

wszystko pasuje do prebiegu 95 tys. ale skąd to 520tys?

Co sądzicie? Da sie to jakoś logicznie wytłumaczyć ? Moża oszukać serwis BMW w niemczech?

Jak sprawdzić to po elementach w silniku ? Da sie ? Co odkrecić, co sprawdzić? jest moje pierwsze BMW poprzednio e46. Nie jestem też jakimś wielkim znawcą silników.

Nie wiem co mam zrobić? Czy rejstorwac ten samochód czy poprostu go sprzedać dalej.

CO mam o tym myśleć ?

 

Doda że według numeru vin kierownica takowa jest od tego modelu. fotele sportowe z pneumatycznie pompowanymi boczkami także!

 

Wdzięczny jestem za wasze opinie i pomoc :) :wink:

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 174
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolega od komutera powiedział że jest to moduł odpowiadający za kluczyk i stacyjke czy coś w tym stylu i jeżeli byłby od nowego auta to musiałby być jakoś wgrany przez kompa i przebieg byłby skasowany, bo da sie go skasować odpowiednim sprzetem także.

Więc raczej odpada.

Miał ktoś podobną sytuacje ?

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie samochód był serwisowany do 100.000 km w ASO

taką miał pewnie gwarancję lub czasowo tak to wypadło, czyli np 2 lata

 

wierzysz, że 6-7 letni diesel ma 95.000km przebiegu?

tyle to może na zachodzie zrobić w rok...

nie wiem czy to jakaś prowokacja, ale to co opisujesz to przecież typowe elementy samochodu, które sprzedawca czy handlarz wymienia przed sprzedażą lub sprawia by wyglądały idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatni serwis w BMW w styczniu 2013 stan licznika 86 tys kilometrów :)

serwisowany do końca

Całej tapicerki w środku chyba nikt nie wymieniał a wygląda jak nowa, szególnie przedni sportowy fotel kierowcy który jest nie tani żeby go wymienić i przy w siadaniu przez 520 tys napewno było by to widać ;/

Nie mam pojęcia. ale jak wytłumaczyć to że według numeru vin serwisy w BMW sie zgadzają :shock:

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzane aktualizowanym programem BOSHA. znam go dobrze i jest dobrym specjalistą i zajmuje sie ustawianiem liczników i sprawdzaniem.

No mam nadzieję że to będzie jakiś błąd :P

Ale tłumaczył mi że niemcy potrafią np zrobić serwis przy 60 tys potem przejechać 100tys. jechać cofnąć licznik o 120tys i potem jechać dopiero na kolejny serwis do ASO ze stanem licznika 80 tys :) i tak co serwis.

ASO BMW odczytuje stan licznika z tego co pokazuje wyświetlacz samochodu czy podpina komputer i tam sprawdz przebieg ??

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten co ci czytał .. to ci wyczytał :lol:

a swoja drogą.. ile kosztuje zrobienie środka?- fotele- ok tysiaka, kiera no 300 za fajną, odpicowanie profesjonalne- jeszcze jakieś 300 i masz nowy środek. Ale po 500tysiach to już spiaskowany będzie lakier - szczególnie na masce, matowe lampy i szyba dziurawa od kamyczków. A to już u Niemca nieopłacalne odmładzanie

Sprawdz tylko jak terminowo przebiegały serwisy - podjedz do serwisu i za miłe słowo powiedzą ci co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a lakier wygląda jak nowy i nie jest malowana, lampy DYNAIC XENON tez jak nowe i sa seryjne po numerze vin sprawdzone. :wink:

nie mam całej histori samochodu z BMW lecz daty ostatnich serwisów i stan licznika na tych serwisach i miejsca gdzie był serwis robiony i sie zgadza wszystko.

czy w polsce w ASO BMW dostane pełną historię samochodu i za jaką cene ? :?:

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten co ci czytał .. to ci wyczytał :lol:

a swoja drogą.. ile kosztuje zrobienie środka?- fotele- ok tysiaka, kiera no 300 za fajną, odpicowanie profesjonalne

 

Fotele w dobrym stanie pneumatycznie pompowane sportowe chyba troche wiecej przyjdą i nie opłaca sie ich wmieniać moim zdaniem np. :P

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odkręć kierownicę i zobacz oznaczenia daty produkcji, może akurat jest młodsza niż auto ;)

Poza tym, wydaje mi się że przy 95 tys. powinny być jeszcze oryginalne tarcze (przynajmniej z tyłu).

500 tys. nie wytrzymałaby turbina (szczególnie w M47 ;)) - też można sprawdzić datę produkcji czy się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć kierownicę i zobacz oznaczenia daty produkcji, może akurat jest młodsza niż auto ;)

Poza tym, wydaje mi się że przy 95 tys. powinny być jeszcze oryginalne tarcze (przynajmniej z tyłu).

500 tys. nie wytrzymałaby turbina (szczególnie w M47 ;)) - też można sprawdzić datę produkcji czy się zgadza.

 

dzięki za rady.

A po czym jeszcze przy silniku ile ma przejechane? dodam że sprzęgło dziala dobrze.

jak sprawdzić czy tarcze są orginalne z tego modelu, moga być orginalne z ASO ale np zmienione. da sie to rozpoznać ?

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto może być kombinowane i to jest prawie pewne .

Stan środka auta wcale nie świadczy o jego przebiegu gdyż można wszystko powymieniać i nie będzie widać ile auto przejechało .

Przebieg 500.000 dla auta z 2005 r. moze być faktyczny gdyż auto ma 9 lat i w flotach latają w niemczech nawet 120 Kkm . rocznie .

Atrakcyjna cena to nie okazja tylko odzwierciedlenie wypracowania auta .

Sorry ale nie wierze w to ,że auto z 2005 r . ma przejechane ok. 100.000 km. i chyba nikt z tego forum w to nie wierzy .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

No no widzę jak zwykle wielkie grono specjalistów...

 

Taki przebieg wyskoczyl zapewne w module świateł i to jest normalne i jest spowodowane specyfiką zapisu pewnych błędów i ich translacji z hex - nie przejmuj sie niczym, ja na ten trick nabieram handlarzy jak jade z klientem po autko :norty:

 

Jeżeli osoba która Ci podłączała komputer do auta o tym nie wie to radze zmienić specjaliste bo to raczej [BAD] a nie fachowiec a BOSCH-a może sobie wsadzić głęboko w pupke zarówno do "aktualizacji" ( jedyne co aktualizuje beemki to soft/hardware od BMW lub Autologic) jak i do pracy z diagnoza z BMW. BOSCH to zwykły kombajn do wielu marek a wiadomo że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego koniec kropka

 

I przestańcie tutaj chłopakowi nieporzebnie poziom stresu podnosić bo z autem jest pewnie wszystko ok a nie jakies przebiegi po 500tys :duh:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troche strachu mi naleciało przez widok 500 tys :P

dodam że auto ma pierwszą rejstracje 2006 rok:)

a co do tych części np turbiny i tarcz hamulcowych ? jak to sprawdzić czy są seryjne od tego modelu ? i po czym w silniku to mozna zobaczyć?

nie znam sie aż tak na silnikach bmw. sprzęgło, popa wtryskowa turbina czy inne rzeczy moga wytrzymać w e90 500 tys?

jak z wałem i mostem? wytrzyma 500 tys czy tez musiał być przy takim przebiegu robiony ??

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Taki przebieg wyskoczyl zapewne w module świateł i to jest normalne i jest spowodowane specyfiką zapisu pewnych błędów i ich translacji z hex - nie przejmuj sie niczym, ja na ten trick nabieram handlarzy jak jade z klientem po autko :norty:

 

Ten przebieg 520 tys wyskoczył w module "CAS" co to za moduł ??

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto może być kombinowane i to jest prawie pewne .

Stan środka auta wcale nie świadczy o jego przebiegu gdyż można wszystko powymieniać i nie będzie widać ile auto przejechało .

Przebieg 500.000 dla auta z 2005 r. moze być faktyczny gdyż auto ma 9 lat i w flotach latają w niemczech nawet 120 Kkm . rocznie .

Atrakcyjna cena to nie okazja tylko odzwierciedlenie wypracowania auta .

Sorry ale nie wierze w to ,że auto z 2005 r . ma przejechane ok. 100.000 km. i chyba nikt z tego forum w to nie wierzy .

 

 

Przy przebiegu ok 500 tys.km to już wszystko było by na max wyeksploatowane o ile ten silnik w ogóle tyle wytrzyma, nie wspominając już jak ktoś wspomniał o lampach, zderzaku etc.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przy przebiegu ok 500 tys.km to już wszystko było by na max wyeksploatowane o ile ten silnik w ogóle tyle wytrzyma, nie wspominając już jak ktoś wspomniał o lampach, zderzaku etc.

 

Pzdr

 

Zauważyłem odkecając chłodnice że przy przewodzie od cieczy z chłodnicy wody są jakies tam ślady oleju,

jakiś mechanik mówił ze to normalne. racja??

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no widzę jak zwykle wielkie grono specjalistów...

 

Taki przebieg wyskoczyl zapewne w module świateł i to jest normalne i jest spowodowane specyfiką zapisu pewnych błędów i ich translacji z hex - nie przejmuj sie niczym, ja na ten trick nabieram handlarzy jak jade z klientem po autko :norty:

 

Jeżeli osoba która Ci podłączała komputer do auta o tym nie wie to radze zmienić specjaliste bo to raczej [bAD] a nie fachowiec a BOSCH-a może sobie wsadzić głęboko w pupke zarówno do "aktualizacji" ( jedyne co aktualizuje beemki to soft/hardware od BMW lub Autologic) jak i do pracy z diagnoza z BMW. BOSCH to zwykły kombajn do wielu marek a wiadomo że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego koniec kropka

 

I przestańcie tutaj chłopakowi nieporzebnie poziom stresu podnosić bo z autem jest pewnie wszystko ok a nie jakies przebiegi po 500tys :duh:

 

No dobra a Ty kolego sprzedałeś swoje auto a modziłeś z nim tyle co nie jeden na tym forum i co zwykły kupujacy połapał się ile modów tam zapodałeś.

Mam wielki szacunek do Twojej wiedzy na temat tej marki ale za razem sam wiesz ile można skręcić aby nikt nic nie poznał aby tylko auto poszło w drugie rece .

Z doświadczenia zawodowego wiem , że z autem można zrobić prawie wszystko ( spawać z 10 części , zmieniać karoserię po lakierowanych cześciach , programować i zmieniać dane nawet w bazach danych aby tylko zarobić ) . Kiedyś kradli dziesiątki Audi z terenu Mrągowa i okazało się ,że jak jeden z nich odzyskałem to był zbity tylko lewy tylny kierunek i połączone przewody . Po analizie w Niemczech specjaliści osądzili oraz od razu aresztowali jednego z inżynierów swojej firmy ,który planując elektronikę w tym aucie od razu zrobił na sprzedaż patent dla złodziei jak obejść najprościej cały system zabezpieczeń . Sprawa była swojego czasu dość głośna i dlatego już nie wierzę w takie popierdółki .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to za moduł "car acces system" w którym wyskoczyło to 520 tys?

 

odpowie ktoś jak odróżnić czy te tarcze czy sa seryjne czy zmieniane ? i czy było robione np sprzęgło turbina pompa most itp ? i czy to wytrzymuje 500 tys?

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to za moduł "car acces system" w którym wyskoczyło to 520 tys?

 

odpowie ktoś jak odróżnić czy te tarcze czy sa seryjne czy zmieniane ? i czy było robione np sprzęgło turbina pompa most itp ? i czy to wytrzymuje 500 tys?

Może to ci podpowie co to jest CAS:http://www.youtube.com/watch?v=Bve4Xc5gOFg

a jak chcesz sprawdzić czy tarcze są zmienione, musisz je zdemontować i sprawdzić od środkowej strony czy są ze znakiem BMW czy jakieś zamienniki a poza tym tarcze przy 95 tysiącach powinny mieć już jakiś rancik, jeżeli nie mają to znaczy że zmieniane choć tylne wolniej się zuzywają jak przednie, jak koledzy wcześniej pisali turbo przy 500 tysiach już dawno by się wysrało więc możesz sprawdzić na obudowie rok produkcji, sprzęgło też przy 500 tysiach miało by dość a most to pewnie by się już rozleciał :duh:

Jestem zdania że to 500 tysi to jedynie w module świateł mogło się cos takiego zapisać tak jak kolega dziqusek wcześniej pisał a poza tym jak masz taki dylemat to sprzedaj dalej to auto lub zachowaj a nie głupie pytania zadajesz czy sprzęgło robione, turbina, most a co jasnowidzem ktoś jest że ci to powie :duh: :mlotek:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem nie znam się tak na silnikach dlatego sie pytałem czy te elemnty czyli sprzegło most turbo czy pompa mogą wytrzymać 500 tys km. czy nie i musiały być robione i jak to rozpoznać. I od nikogo jasnowidzenia nie wymagam tylko pomocy w opiniach o takiej sytuacji i w radach co i gdzie można sprawdzić, bo nie każdy kto ma bmw musi mieć budowe silnika w małym paluszku :)

dzięki za opinie.:)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam swoje autko od ponad 4lat, robie średnio 15k km rocznie wiec wychodzenie z zalozenia, ze skoro diesel to pewnie 100k km rocznie to nie regula. sprawdz date produkcji lamp (jest naklejka) jeśli lampy sa niezniszczone. na wielu elementach sa naklejone daty produkcji (metki). podnieś np. siedzisko kanapy tylnej i tam możesz zobaczyć rozne ciekawostki. na nadkolach to samo...możliwe ze i fotele kierowcy będą posiadaly metki od dolu.

ja bym się nie zalamywal tylko sprawdzil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisze tak.

Są dwa rodzaje sprowadzanych aut np. z Niemiec..

1) Samochody po wypadkach (mały przebieg)

2)Samochody odpicowane (kosmiczny przebieg)

Moim zdaniem okazje nie istnieją nie ma głupich nikt nie sprzeda dobrego samochodu za okazyjną cenę.

Na nowe też trzeba szczególnie uważać.Odbierałem nowy samochód służbowy(VW Passat)na sprawie sądowej sprzedający przyznał że auto miało stłuczkę w drodze z wagonu kolejowego na parking dilera.Pracownicy wszystko zataili dokonali naprawy w nocy i sprzedali niby nie bity a jednak.Na rynku samochodowym 85% sprzedawanych aut to szmelc.15% to okazje(po rodzinie,itd) :D

Na miejscu kolegi pojechałbym do dobrego mechanika z praktyką od Beemek, tylko ktoś kto ma do czynienia na co dzień stwierdzi czy dana część ma przebieg np 500 tysi czy 100.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Ja pierdziele skończcie już z tym przebiegiem 500tys km , wytłumaczyłem koledze dlaczego tak pokazało i tyle a Wy tu ciągniecie jakieś głupie wywody na temat przebiegu tego auta :mad2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.