Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
bez jaj oem katalizator to po prostu oszustwo.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
bez jaj oem katalizator to po prostu oszustwo.

pewnie takie samo jak OEM aku :wink: tyle ze ten OEM działał 10 lat a nowe innej marki 3/4 lata :wink: :wink:

i jeszce jedno Rivasi - w Polsce nikt nie chciał wziąść do skupu tego katalizatora :( - bo sie nie opłaca ,za mało tych metali szlachetnych -jakos tak tłumaczyli )

a kupiony OEM w servisie BMW Breeman wziął po wymianie stary bez gadania za przeszło 60 eur..... :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A co sądzicie o wymianie samych wkładów katalizatora? widziałem firmy, które sprzedają takie wklady zależnie od normy Euro. Jakie problemy mogą wystąpić po użyciu takiego wkladu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co się orientuje były wersje z jednym jaki dwoma katalizatorami podobnież jak w N43 trzeba szukać taki jaki był, bo są potem inne mocowania do rury wydechowej

 

W N46 318i jest jedna puszka, a w 320i dwie puszki.

W N43 318i jest jedną puszka, a w 320i dwie puszki -tego nie jestem pewien bo nie widziałem na własne oczy, proszę o ewentualne poprawienie.

Opublikowano

Wczoraj napisałem do tej firmy o ewentualne zniżki i oto odpowiedź:

 

Dzień Dobry

 

W odpowiedzi na Pana zapytanie muszę zaznaczyć że chwilowo katalizator Bosal 090-561 jest wstrzymany w produkcji i nie ma daty jego wznowienia. Jako alternatywę proponujemy Klientom katalizator dedykowany brytyjskiej firmy BM Catalysts (czyli również z wysokiej półki). Firma BM jest jeszcze mało znaną firmą na polskim rynku ale Klienci chwalą sobie jakość ich produktów. Sprzedajemy je jako alternatywę dla Bosala , dlatego z czystym sumieniem mogę go polecić. Produkty oczywiście są objęte gwarancją producenta.

 

Cenowo za sztukę wygląda to tak:

 

1 sztuka - 1680 zł

 

3 sztuki - 1600 zł

 

6-10 sztuk 1550 zł

 

Wysyłka niezależnie od ilości

 

20 zł przy przedpłacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. U mnie również pojawil się problem z katem. Po nocnym postoju samochodu, przy ujemnych temperaturach gdy go odpalę, bardzo nie równo chodzi, faluja obroty, auto cale się telepie, a po chwili pojawia się żółta kontrolka silnika i mam komunikat " High engine loads may damage catalytic converter. drive at reduced enginie load" (zdjecie). Kiedy stoi w grazu bledu nie ma. Kiedys kupiłem „kostke” bluetooth do zczytywania bledow za pomocą aplikacji w telefonie. Bledy które się pojawily to p0430 i p0304. Jestem w stanie skasować je telefonem i po ponownym odpaleniu silnika problem znika. Ale jak długo tak można? Znalazlem podobny watek na forum z e60. viewtopic.php?f=73&t=160249&start=45 Pisza tam, ze wina może lezec po stronie przepływomierza lub padniętej klemy ibs? Braliscie to pod uwagę? Bo tam niestety rozwiązania problemu nie doczytałem;/

 

https://zapodaj.net/5c9981faa2a19.jpg.html

Opublikowano

ja w kwietniu oddaje swoją becie do mechanika w sprawie kata. Dzwoniłem i mówiłem jaka jest sytuacja i powiedział, że to nie koniecznie kat walniety. Może być zupełnie inny problem i dlatego wywala błąd p0430 i nie ma mocy. Takze cierpliwosci a na pewno poinformuje co było u mnie walnietę.

 

 

Kszyhuu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam Panowie. Czytam to i czytam i dolacze sie do tematu. Chodzi o P0430. Zaczal mi cham wyskakiwac systematycznie co 400 km od okolo 2 tyg. Nie powiem wczesniej wyskoczyl moze ze 2 razy ale mechanik wczesniej stwierdzil ze to wina paliwa i kiedys moglo tak byc ale teraz to sam sobie to wmawiam. Ten model babci mam od 2 lat. Przebieg 207kkm. I nikt mi nie powie ze to paliwo bo ode mnie dostaje non stop 98 a w Rajchu 102. I jak to ktos wczesniej napisal nie wystarczy jej przegonic bo jest przeganiana systematycznie. I wlasnie od czasu czestego wyskakiwania P0430 odczulem lekki spadek mocy ale na 5 i 6 biegu. Mianowicie piatka nie kreci do odciecia a wczesniej to robila i vmax spadla wczesniej bylo 240 a teraz kreci tylko 220. oczywiscie oleju nie bierze i praktycznie nigdy nie bylem zmuszony dolewac bo zawsze z wartosci max spadal tylko do pomiedzy.Ile mozna jezdzic z tym kodem bledu i czy to aby napewno wina kata zeby nie bylo ze szmal bedzie wtopiony. Z gory dzieki za odp
Opublikowano

Hej

 

Gdyby ktoś był zainteresowany to mam katalizator do n46B20 w pełni sprawny, wymieniłem u siebie zupełnie niepotrzebnie.

ktoś zainteresowany to Priv

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A dlaczego wymieniałeś? jakieś błędy były?
Opublikowano

Dlatego ja sie wstrzymałem z wymianą kata, bo nie byłem pewny czy to on jest winowajcą, ale kasa przygotowana w razie czego na wymiane :norty: ale chętnie sie dowiem jakie miałeś błędy. Bo u mnie tylko p0430 i brak mocy.

 

 

Pozdrawiam kszyhuu

Opublikowano
a moze mi ktoś powiedziec, jaki czujnik oprócz sond ma za zadanie dawkowanie paliwa ? bo rano po odpaleniu smierdzi mi benzyną na zewnątrz i delikatnie w srodku. i to wlasnie moze powodowac brak mocy i check na desce.
Opublikowano

map senor podmieniałem i nie było zadnej zmiany, czujnik temperatury ? hmmm.... raczej tez bym wykluczył bo na zimnym i na ciepłym nie ma mocy. może znów zaryzykowac i wywalic kase na czujnik ? dodam ze jestem juz umowiony na 19 kwietnia do mechaników zajmujących sie tylko naprawą bmw, ale jesli by sie udało to zawsze jakas wiekszosc kasy została by w kieszeni. co o tym sądzisz kolego ?

 

 

i moze od tego wywalac błąd kata p0430 ? w sumie jak czujnik uszkodzony to tez by dawał jakies znaki w kompie a tam tylko błąd kata. :mad2:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja chyba też tak zrobię i sprzedam moją becie bo dzisiaj mechanicy którzy zajmują się tylko naprawa bmw powiedzieli ze nie ma nic nie pokojacego w tym problemie pfff
Opublikowano

No tak to super mechanicy. Sprzedaj do Zyda i problem z glowy... A moze jedz do ASO i dowiedz sie co ja boli? Jak nie chcesz przepłacac w Lodzi ogarnaiaja dobrze Bmw. Dam Ci namiar.

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
Opublikowano

Jedź do warsztatu, gdzie mogą zrobić pomiar składu spalin i tyle.

Gdybyś miał coś nie tak z dawkowaniem paliwa, to byś miał inne błędy jeszcze. Przecież masz sondę przed i za katem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.