Skocz do zawartości

BMW E90 335D - załamany - pomocy


avathar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na forum, swoją przygodę z BMW zacząłem w 2012 roku kiedy to kupiłem osobiście samochód w USA model 335D.

Auto stało ponad rok w stanach czekało na mienie przesiedleńcze, w tej chwili samochód ma 18 tys przebiegu na 1000%.

Samochód kupiłem w CALIFORNII w 2012 roku z przebiegiem 6000 mil.

W Polsce mam go już prawie rok, zrobiłem raptem 10 000km, zmieniłem olej jak komputer pokazywał, filtry i tak dalej.

....... iiii

wczoraj wracając do domu nagle usłyszałem dziwne stukanie (cały czas) i wibracje silnika (głównie przy przyśpieszaniu). Zatrzymałem się zgasiłem auto, odpaliłem od nowa, na biegu jałowym stukanie jest słabo słyszalne, jak się zwiększają obroty silnika stukanie zwiększa swoją częstotliwość i głośność. Stuki dochodzą tak mi się wydaje z górnej części silnika.

Od wczoraj przeczytałem 5 forum o BMW, większość ma problemy podobnego typu ale przy przebiegu 200 000 km, nic nie znalazłem o samochodach z małym kilometrażem. Mogę zrobić zdjęcia, nagrać film....

 

Proszę was o wstępną subiektywną wypowiedz co mogło się stać samochód jest jak nowy. Przebieg 18 000km, i jestem załamany...... Pierwsze spotkanie z BMW i to fajnym modelem - i katastrofa......

Zdjąłem górną plastikową osłonę, nie ma żądnego wycieku, wszystko jest jak by wczoraj wyjechało z salonu. Olej oczywiście jest. Nic nie śmierdzi. Nic nie odstaje.

 

....... czekam na wstępną pomoc ....... ew. czy znacie kogoś mądrego w tych sprawach... u nas w okolicy nie ma nikogo który by mógł coś się wypowiedzieć

.....Załamany.... :( :? :cry: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Subiektywnie ci powiem ze przez ten rok gdy auto stalo bez odpalania na pewnie starym oleju Full Saps bo stanowym to ci skorodowaly panewki i z tad te stuki. To nie bedzie tania naprawa jezeli to jest to.

 

Trzeba zdjac glowice, wyjac tloki i zmierzyc luz panewek oraz przy okazji sprawdzic glowice i tloki oraz turbo.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja identyczne objawy mialem jak obrocila mi sie panewka :( Bylem przekonany ze odglos dochodzi z gornej czesci silnika ale okazalo sie ze tlok delikatnie uderzal w glowice i to dlatego. Na biegu jalowym stukanie znacznie mniej slyszalne.

Przede wszystkim podlacz samochod pod komputer to moze cos wyjdzie. Ja przy obroconej panewce jak podlaczylem pod komputer to nie bylo zadnych bledow tylko korekcja wtrysku na 4 cylindrze szalala (na czwartym obrocilo panewke).

 

Mozliwe ze zmieniles olej na inny, samochod dlugo stal i z jakiegos powodu obrocilo panewke.

 

Stuki w silniku zazwyczaj sa jakas powazniejsza usterka. Mozliwe jeszcze ze stukaja ci wtryskiwacze.

 

Ja na twoim miejscu bym nie jezdzil samochodem i przede wszystkim podlaczyl samochod pod komputer. Jezeli okaze sie ze ktorys wtryskiwacz chodzi zdecydowanie inaczej to go odlacz, dodaj gazu i zobaczy czy stukanie nadal wystepuje. Jezeli nie wystepuje to padniety wtrysk a jezeli wystepuje to mozliwe ze wlasnie panewka.

 

Zycze malo kosztownej awarii i napisz tutaj w temacie co sie okazalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki, żeby się nie okazało, że chodzi o pierwsze o czym pomyślałem (auto też ze stanu California):

http://otomoto.pl/bmw-750-long-xdrive-keyless-C30161658.html

niby wszystko ok, ale:

http://www.autobidmaster.com/carfinder-online-auto-auctions/lot/28221802/COPART_2011_BMW_750LI_MV907A-FLOOD_SALVAGE_LONG_ISLAND_NY/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki, żeby się nie okazało, że chodzi o pierwsze o czym pomyślałem (auto też ze stanu California):

http://otomoto.pl/bmw-750-long-xdrive-keyless-C30161658.html

niby wszystko ok, ale:

http://www.autobidmaster.com/carfinder-online-auto-auctions/lot/28221802/COPART_2011_BMW_750LI_MV907A-FLOOD_SALVAGE_LONG_ISLAND_NY/

 

Topielce są najgorsze bo elektronika mówi "pa pa". A to chyba jeszcze gorsze (droższe i trudniejsze do zlokalizowania i naprawy) od rdzy i jakichkolwiek mechanicznych usterek....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki, żeby się nie okazało, że chodzi o pierwsze o czym pomyślałem (auto też ze stanu California):

http://otomoto.pl/bmw-750-long-xdrive-keyless-C30161658.html

niby wszystko ok, ale:

http://www.autobidmaster.com/carfinder-online-auto-auctions/lot/28221802/COPART_2011_BMW_750LI_MV907A-FLOOD_SALVAGE_LONG_ISLAND_NY/

 

Auto osobiście kupowałem, nie był po zalaniu na 10000%

 

Auto stało co prawda, ale od czasu do czasu w USA się przejechałem, olej zmieniłem dopiero jak komputer pokazał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto osobiście kupowałem, nie był po zalaniu na 10000%

Auto stało co prawda, ale od czasu do czasu w USA się przejechałem, olej zmieniłem dopiero jak komputer pokazał.

 

Malo to pomocne, ale wklej VIN samochodu to sprawdzona zostanie historia samochodu w USA i bedziesz mial wszystko jak na dloni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto osobiście kupowałem, nie był po zalaniu na 10000%

Auto stało co prawda, ale od czasu do czasu w USA się przejechałem, olej zmieniłem dopiero jak komputer pokazał.

 

Malo to pomocne, ale wklej VIN samochodu to sprawdzona zostanie historia samochodu w USA i bedziesz mial wszystko jak na dloni...

 

Z VINEM wolałbym się nie pokazywać miałem ukradzione auto po podaniu VINu :( ale mowie auto osobiście kupiłem w KALIFORNII!! bylem z nim u DEALERA W CHICAGO wszystko jest na 1000% ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, to jak cos kombinujesz z vinem to znaczy ze na 99,9% nie masz pojecia co kupiles albo wiesz i wstydzisz sie powiedziec.

Pozostaje jeszcze 0,1% kiedy na prawde myslisz ze podanie VINu moze wplynac na kradziez auta.

 

Boshe - a możesz mi zaufać? Byłem z kluczykiem w salonie w Chicago wszystko było tak jak mowie.

 

A powiecie mi jakim programem najlepiej odczytać podstawowe błędy po OBD2. Przed pojechaniem do serwisu czy mechanika chciałbym podstawowe rzeczy wiedzieć.

 

>>"wujekwaldus" Odwiedź mnie, zobacz, samochód, uwierz!!

VIN jest niestety pierwszą furtką do kradzieży samochodów, przeżyłem to na własnej skórze. Miedzy innymi dlatego wielu producentów ukrywa VIN. Aby nie był łatwo widoczny.

A czego miałbym się wstydzić? Jak by był po zalaniu to bym nie ściągał go do polski, jak by był po dzwonie - też bym go nie ściągał do polski. A nawet jak bym go wziął na handel po dzwonie i zalaniu to już dawno bym go sprzedał i nie jeździłbym nim po Polsce. Wiec nie bądź apodyktyczny. Jak masz jakąś inną cenną uwagę to proszę napisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mowie auto osobiście kupiłem w KALIFORNII!! bylem z nim u DEALERA W CHICAGO wszystko jest na 1000% ok

Serio jechałeś 3500km z Kalifornii do Chicago, żeby samochód sprawdzić przed kupnem?

 

Nie na temat :-) ale odpowiem, byłem na wakacjach, kupiłem samochód wysłałem, sobie go do Chicago, tam naprawiłem to co było uszkodzone, mam zdjęcia, z przebiegu naprawy (uszkodzeniu progu i drzwi) Auto normalnie jeździło, przed naprawą nawet drzwi się zamykały i otwierały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mowie auto osobiście kupiłem w KALIFORNII!! bylem z nim u DEALERA W CHICAGO wszystko jest na 1000% ok

Serio jechałeś 3500km z Kalifornii do Chicago, żeby samochód sprawdzić przed kupnem?

 

Nie na temat :-) ale odpowiem, byłem na wakacjach, kupiłem samochód wysłałem, sobie go do Chicago, tam naprawiłem to co było uszkodzone, mam zdjęcia, z przebiegu naprawy (uszkodzeniu progu i drzwi) Auto normalnie jeździło, przed naprawą nawet drzwi się zamykały i otwierały.

P.S. Auto naprawiał mój tata, który jest od 30 lat blacharzem i najlepszym blacharzem w CHICAGO od 11 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Auto naprawiał mój tata, który jest od 30 lat blacharzem i najlepszym blacharzem w CHICAGO od 11 lat.

 

Bardzo ważna informacja, że tata jest blacharzem i to dodatkowo najlepszym w Czikago na pewno pomoże to zdiagnozować problem... Dobrze, że to napisałeś w kolejnym poście pod postem bo przecież na zwykłym polskim forum nie ma opcji edytuj...

 

 

 

A powiecie mi jakim programem najlepiej odczytać podstawowe błędy po OBD2. Przed pojechaniem do serwisu czy mechanika chciałbym podstawowe rzeczy wiedzieć.

 

Myślę, że co do tego pytania coś na pewno znajdziesz za pomocą opcji szukaj...

 

Śmierdzi tu ściemą na odległość i ja coś czuje, że przekręciły Ci się panewki w BMW e90 BBurago 1:18...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No najwięcej osób pisze o panewkach, ale czy w silniku z 18 tys przebiegu jest to w ogóle możliwe?

 

Wyczytałem że mogą być popychacze hydrauliczne zaworów. W poniedziałek - wtorek - będzie diagnoza.

 

>> Karol211:

>> uważaj i pisz co chcesz - jestem obojętny na Twoje wpisy.

>> Tata jest blacharzem nie mechanikiem :-) - ale widzę że trafiłem na wszechwiedzącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALE W VINIE PODAJESZ OSTATNIE 7 CYFR NIE CALY ZRESZTA CHYBA JEST COS TAKIEGO ZE WIEKSZOSC AUT MA NA PODSZYBIU WYBITY ...WIEC O CO CHODZI Z TYM VINEM I ZLODZIEJAMI ?.HEH

 

z innej strony patrzac tez bym nie podal jakbym kupowal padline ktora potem delikatnie podreperuje i trzeba bedzie pchnac w pl , a w sieci teraz auta z usa to rach ciach mozna sprawdzic ..szybciej uzyskuje sie historyjke auta z USA niz DE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi rownierz wyglada na jakis wielki troll bo nie widze jak podanie 7 ostanich cyfr vinu moze zagrozic kradzieza... to co opowiadasz o vinie i kradziezy to chodzi o podrobianie dokumentow w celu kradziezy ale to zlodziej sciaga na parkingu z twojego auta i wraca kilka dni pozniej go ukrasc. Vin (nawet pelny) nie daje lokalizacji geogrqaficznej twojego samochodu chyba ze go parkujesz w domu jednorodzinym/pod blokiem ktory widnieje w dowodzie rejestracyjnym i podejrzewasz ze zlodziej ma dostep do bazy dowodow rejestracyjnych... troche duzo zachodu aby klepnac 335D z felernym silnikiem. A biorac pod uwage twoj sposob pisania podejrzewam bardziej ze masz okolo 22 lat i ze powtarzasz cos co uslyszales... to sie nazywa "Urban Legend"... mieszkales w stanach, wiesz co to znaczy.

 

Ja zaczynam sie sklaniac do zdania 2zerozero7...

 

z innej strony patrzac tez bym nie podal jakbym kupowal padline ktora potem delikatnie podreperuje i trzeba bedzie pchnac w pl

 

to ta ciagla historia gdzie 95% samochodow na tym forum pali 5 ml oleju na 200000 KM a ich spalanie 3.0 litrowego diesla przy 200 km/h oscyluje okolo 2 litrow ma 100km...

 

Jezeli cala ta historia to prawda to przyczyna to skorodowane panewki przez dlugotrwale stanie bezruchu lub rzadkim odpalaniem zalanym olejem full saps czyli z duza zawartoscia siarki ktory juz stracil swoje wlasciwosci a duzo siarki na miekim metalu panewek + wilgoc w silniku = korozja. korozja = koniec panewek. koniec panewek = stuki tlokow.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.