Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja u siebie wczoraj dość długo odpowietrzałem-dodam że mam odpowietrznik tylko na chłodnicy.Zeszło mi z dobrą godzinkę z odpowietrzaniem.

I jazdaaaaaaaaaaaa!!!! Po raz kolejny odpowietrzanie- warto się przejechać bo jest chłodno i termos nie za bardzo ma chęci się otworzyć. Więc dostała w palnik :mrgreen:

Nie wiem czemu ale w tym nie czuć jak się leci 180 :mrgreen: :mrgreen:

Temperatura była ok. ale ogrzewanie było tylko w czasie jazdy- na wolnych obrotach bzdziło takie letnie.

Pojeździłem znów troszkę :norty: i po zluzowaniu odpowietrznika poszło masę powietrza z płynem.

Jest ok i wymiata :norty: :wink:

ec2Wze6.jpg
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takie osobiste pytanko CICHY,

co Cię skłoniło do zmany autka? :think:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie była zmiana. To był przypadek.

Sprzedałem E39 bo 2 auta mi nie potrzebne,przynajmniej na razie.Pojechałem ze znajomym przytargać jakieś Audi lub coś z koncernu Vag-a. Ale, że nic nie wybrał bo to, bo sramto więc wracaliśmy już prawie no i moje oko przykuło to coś fioletowe :mrgreen:

No i mnie poj.....ło :mrgreen: i znów mam 2 auta :wink:

Widocznie nie umiem już żyć bez BMW :D

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Widocznie nie umiem już żyć bez BMW :D

A co na to Twoja Kobieta? :lol: Wie o tym? :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też bym tak chciał,teraz jestem na etapie http://img593.imageshack.us/img593/1538/8uvr.gif
Opublikowano
Ja u siebie wczoraj dość długo odpowietrzałem-dodam że mam odpowietrznik tylko na chłodnicy.Zeszło mi z dobrą godzinkę z odpowietrzaniem.

I jazdaaaaaaaaaaaa!!!! Po raz kolejny odpowietrzanie- warto się przejechać bo jest chłodno i termos nie za bardzo ma chęci się otworzyć. Więc dostała w palnik :mrgreen:

Nie wiem czemu ale w tym nie czuć jak się leci 180 :mrgreen: :mrgreen:

Temperatura była ok. ale ogrzewanie było tylko w czasie jazdy- na wolnych obrotach bzdziło takie letnie.

Pojeździłem znów troszkę :norty: i po zluzowaniu odpowietrznika poszło masę powietrza z płynem.

Jest ok i wymiata :norty: :wink:

 

Miałeś do mnie wpaść na wymianę płynu :x Tyle jeszcze kojarzyłem :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teoretycznie tak, ale praktycznie to czuję, że byśmy się zalali i niekoniecznie odpowietrzyli :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ale dałem radę :D

Ostatnio dużo sam grzebię przy tej :D

PS.Idę spać bo jutro robię :(

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Weź następnym razem jak dostanie ciśnienia w układ poluzuj odpowietrznik ale postaw przód wyżej. Potem jak przód będzie wyżej potrzymaj ją kilkanaście sek na 3tys obr i na odpalonym motorze zluzuj odpowietrznik i niech wyrzyga trochę płynu. Może będzie resztka powietrza. ja po odpowietrzeniu tak 3-4 dni sprawdzam czy nie ma żadnych poduszek na odpowietrznikach. Później jestem pewny, że z układem jest ok :)
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Dawno nie pisałem ale taka kolejna "aktualizacja". W moim silniku był przedmuch spalin do układu chłodzenia. Nie wiem czy sama uszczelka czy głowica. Zdecydowałem się na wymianę całego silnika.

Pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc : D

Opublikowano
Nie ma to jak kebab :cool2:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Wycieki, przecieki itp itd... Duża inwestycja musiała by nastąpić. Jeżdżę już trochę po wymianie na nowym-starym silniku i jest ok. Ma 170kkm przebiegu, z anglika oczywiście. Suchy i co najważniejsze węże miękkie :)

@Azaj dobry kebab nie jest zły : D

Opublikowano
Nie ma to jak wymienic silnik bo uszczelka padla :cool2:

I słusznie że kolega wymienił cały silnik zamiast naprawiać stary, w takim przypadku postąpił bym identycznie.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Nie mogę zaprzeczyć

Jak miał silnik w stanie w jakim to opisał to wymiana była najlepszym krokiem :cool2:

Opublikowano

Nieee... Są twarde, ale można je ucisnąć w pionie. A jak zimny to robią się miekkie.

Układ chłodzenia pracuje jak należy.

Na starym cały czas, czy zimny czy ciepły było ciśnienie :)

  • 1 rok później...
Opublikowano

Tak dla całkowitego rozwiązania tematu. Prawie po 2 latach rozebrany stary silnik.

Pęknięta głowica, uszczelka cała. Przecieki na dwóch cylindrach.

Pozdrawiam i proszę o zamknięcie tematu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.