Skocz do zawartości

xenony


krzysieknik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanie bo chce sobie zamontować xenony do auta chce kupić soczewki bixenon i spryskiwacze pewnie atrapy może później się założy cale spryskiwacze chce żeby tylko policja się nie doczepiła jakie ogólnie polecacie i czy dużo roboty jest z montażem przetwornice też na pewno jakoś się ukryje ? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Odpuść sobie te Hidy poprzedni właściciel zamontował to w mojej 330d i powiem jedynie nie dość że (...) świeci to jeszcze dowód Ci skroją bo nie ma gdzie przetwornic zamontować ja osobiście na twoim miejscu szukał org. xeonow lub został przy zwykłych lampach ja wracam do zwykłych bo to wielkie g warte jest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuść sobie te Hidy poprzedni właściciel zamontował to w mojej 330d i powiem jedynie nie dość że (...) świeci to jeszcze dowód Ci skroją bo nie ma gdzie przetwornic zamontować ja osobiście na twoim miejscu szukał org. xeonow lub został przy zwykłych lampach ja wracam do zwykłych bo to wielkie g warte jest

 

to chyba sobie odpuszczam xenony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już chcesz w coś takeigo się bawić to możesz zamontować soczewki (sa zestawy P&P) i załadowac do nich żarówki Osram NightBreaker - efekt zbliżony bo świeca ładnym białym światłem i są dopuszczone do ruchu w zwykłych kloszach - w przeciewieństwie do HIDów ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o czym piszecie panowie ? co to znaczy zamontować soczewki ? jakieś soczewki rzeźbione do ori lamp czy jak ? czy chodzi wam o kupienie lamp bez przetwornic i całego osprzętu tylko żeby soczewka była?

 

bo temat mnie zainteresował :) ktoś coś takiego robił ? czyli wkładał h7 w soczewke ? jak tam jest z poziomowaniem ? bo soczewka też ma chyba silniczek do regulacji, czy bedzie działać reczne ustawianie jak w normalnych światłach ? jak rozwiązać sprawe z mocowanie h7 w miejsce ksenonu.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na angielskim forum znalazłem kiedyś link do sklepu http://www.retrofitlab.com/bmw-e46-bi-xenon-mh1.html , jak widać da się :) Poziomowania to to nie ma, HIDa bym w to nie wsadzał z prostego powodu - żarniki nie lubią mrugania a do tego są stworzone wewnętrzne lampy z długimi :) Ale zwykły halogen to co innego... tylko czy jest sens wydawać 1000zł na taki bajer który niesie ryzyko zatrzymiania dowodu? ;)

 

Ps. Oczywiście zakładam że ktoś chce montować to w lampy gdzie jest ori soczewka i xenon (z poziomowaniem, przysłoną... i homologacją), za wszystkie HIDy powinni konfiskowac akumulatory :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A własnie mam takie pytanie jaki żarnik ma ori xenony w bmw e46 bo coś obiło mi się o uszy że 4300 czy to prawda?

 

Łba sobie uciąc nie dam ale jest to prawdopodobne... 4300k to będzie coś zbliżonego do światła dziennego, im wyżej tym zimniej (bardziej niebiesko), 12000k wpada juz w różowo-foletowe klimaty :P

Plusem światła dziennego jest to że bdb widac w nim oznakowanie drogi (znaki poziome i pionowe + radiowozy i inne oblepione odblaskami pojazdy) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiekszość aut jeździ na 4300. 6000 wpada w niebieskie i śmierdzi hidem z kilometra :)

 

też ten zestaw widzialem :P dlatego kupiłem lampe ksenonową z ułamanymi 2 uchwytami za stówke i będe sprawdzać jak tam można h7 wrzucić. Bo pewnie tą część z odłyśnikiem i soczewką da się przełożyć do normalnej lampy. Na yt gościu jeden ma tak zrobione ale coś wiadomości mu wysłać nie moge...

 

ok sprawdziłem, srodek lamp w przelifcie jest wymienny miedzy h7 a ksenonem.

 

Zostaje mi sprawa jak jest mocowana żarówką h7 do soczewki. Wszędzie są wrzucane zdjęcia już na aucie i jak ktoś montuje hidy. A ja chce h7 do soczewki wsadzić. Ktoś coś wie ?

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie, a tak w temacie świateł, to co proponujecie żeby poprawić jakość-moc lamp w e46. Przyznam, że jak przesiadłam się z e39 gdzie miałem xenony do e46 gdzie mam zwykłe lampy, to doznałem szoku, bo moc oryginalnych lamp w e46 jest krótko mówiąc słaba. Nie wydam dwóch klocków na lampy soczewkowe z xenonami, nie kupie też chińszczyzny typu depo, bo już raz zrobiłem tą głupotę w innej beemce. Nie wsadzę też xenonów w zwykłe lampy. Zastanawiam się nad jakimiś super żarówkami, oglądałem osram night breaker plus i gold, ale obie mają niebieskie szkła, a to zawsze w jakimś stopniu ogranicza moc w porównaniu z przejrzystym szkłem, tak mi się przynajmniej wydaje. Czy ktoś z Was testował takie żarówki, a może jest coś lepszego?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja właśnie sie zabieram za to o czym mówisz :) czyli poprawe świecenia w e46 :) jedzie do mnie jedna lampa soczewkowa na której bede testować możliwość wsadzenia tam h7 :)

 

jeśli jakoś nie pójdzie to drugi krok to jest to:

http://interlook.pl/product-pol-524-Zestaw-soczewek-z-adapterami-oraz-maskownicami-E46.html

 

nie jestem ori fetyszystą a po założeniu wyglada dobrze wiec dla mnie nie ma problemu. A wiem że soczewki nawet na zwykłych żarówkach dają bardzo dużo. Jeśli okażą się nic nie warte to je pogonie na allegro :)

 

Co do żarówek również ostatnio czytałem, te mocniejsze żarówki świecą krócej, nawet 3 miesiace i kaput. Ja kupiłem bardzo polecane i chwalone tungsramy w w wersji +90. Jeżdze na dziennych wiec pewnie mi długą posłuża te żarówki. Ma ona budowe podwójna, 3/4 banki jest przezroczyste, a sam koniec i sam początek są małe paski niebieskiego co ma tam cos poprawiać :P

 

pewnie dam znać jeśli mi się uda zrobić jakiś przeszczep czy to z ori czy z chinskich soczewek, może nawet jakiś zrób to sam się urodzi :)

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No i jak się sprawują te tungsramy, dają więcej światła, widzisz różnicę? Nie chodzi mi o to żeby to świeciło "xenonowo-niebiesko", ale żeby widoczność była dużo lepsza.

Koniecznie zdaj relację ze swoich modyfikacji. Przy soczewce nawet chińskie hity xenonowe powinny dawać mocne światło..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz taniej Allegro.

Na szkle reflektora masz wybite dla drogowych homologację dla H7 a dla mijania H7 or D2S.

D2S to ksenon + soczewka

D2R to ksenon + standardowy odbłyśnik

 

Więc według homologacji możesz mieć ksenon + soczewka dla mijania, kupujesz soczewki + HIDY H1 4200K i przetwornice chowasz by wyglądało na oryginał pod maską.

Dla aut od 2004r. przy ksenonie muszą być spryskiwacze a dla aut wyprodukowanych przed 2004 w zależności tylko od wyposażenia. Wiec znika problem spryskiwaczy. Jedynym słusznym nielegalnym brakiem będzie brak samo poziomowania. Ale w razie kontroli E46 robi test silniczków (dół -> góra) taki sam jak przy systemie samo poziomowania więc nie sprawdzą tego.

 

Tak to wygląda u mnie.

http://img208.imageshack.us/img208/5104/kw3v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz taniej Allegro.

Na szkle reflektora masz wybite dla drogowych homologację dla H7 a dla mijania H7 or D2S.

D2S to ksenon + soczewka

D2R to ksenon + standardowy odbłyśnik

 

Więc według homologacji możesz mieć ksenon + soczewka dla mijania, kupujesz soczewki + HIDY H1 4200K i przetwornice chowasz by wyglądało na oryginał pod maską.

Dla aut od 2004r. przy ksenonie muszą być spryskiwacze a dla aut wyprodukowanych przed 2004 w zależności tylko od wyposażenia. Wiec znika problem spryskiwaczy. Jedynym słusznym nielegalnym brakiem będzie brak samo poziomowania. Ale w razie kontroli E46 robi test silniczków (dół -> góra) taki sam jak przy systemie samo poziomowania więc nie sprawdzą tego.

 

Tak to wygląda u mnie.

http://img208.imageshack.us/img208/5104/kw3v.jpg

a Ty masz spryskiwacze bo chyba nie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w razie kontroli E46 robi test silniczków (dół -> góra) taki sam jak przy systemie samo poziomowania więc nie sprawdzą tego.

 

Wystarczy luknąć pod maskę i już sprawdzone bo róznica jest znaczna w samym wyglądzie w stosunku do ori zestawu :P

 

Zastanawiam się nad jakimiś super żarówkami, oglądałem osram night breaker plus i gold, ale obie mają niebieskie szkła, a to zawsze w jakimś stopniu ogranicza moc w porównaniu z przejrzystym szkłem, tak mi się przynajmniej wydaje. Czy ktoś z Was testował takie żarówki, a może jest coś lepszego?

 

Robiłem testy jak jeszcze się octavią bujałem i powiem Ci, że najłepiej świecą Osramy NB :) To chyba najmocniejsze żarówki z homologacją które reprezentują jakąśtam zywotność (nie padły przez dobre 30 000km, czego nie powiem o philipsach, które musiałem wymienić już po 2 miesiącach :/ ) Niebieskiego szkła się nie bój, nadaje ono zimną barwę i tyle... nawet jeśli blokuje część światła to moc tych żarówek jest taka, że różnica między nimi a zwykłymi jest kolosalna. Kpl. nie jest drogi a z pewnością warty przetestowania :) Ja własnie nosze się z zamiarem wymiany paskudnych żółtych długich w wewnętrznym kloszu na NB... taka mała wiśienka na torcie :P

Pamiętaj tylko żeby ustawić sobie pozycję świateł o 1 nizszą niż normalnie (zwłaszcza w nocy na krajówkach), strasznie to po gałach daje i może oślepiać ludków jadacych z przeciwka :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

 

Robiłem testy jak jeszcze się octavią bujałem i powiem Ci, że najłepiej świecą Osramy NB :) różnica między nimi a zwykłymi jest kolosalna. Kpl. nie jest drogi a z pewnością warty przetestowania :)

 

No to mnie przekonałeś :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja je założyłem wczoraj i nie jechałem jeszcze po ciemku jeśli chodzi o tunsgramy :)

 

doszła do mnie lampa soczewkowa wiec jutro popatrze co z tym można zrobić. Hidów nie będe wsadzać bo nie mam potrzeby ale soczewki plus h7 chetnie bym miał :)

wklady w przedliftach są wymienne miedzy soczewkami a normalnymi wiec tak jak pisałem zostanie wymyślenie jak mocować żarówke do soczewki i podmienić wkład do mojej lampy :)

 

ja znowu jeździłem na nightbreakerach ale dałem spokój jak nie wytrzymały nawet pół roku.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.