Skocz do zawartości

LeWy2005

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320td 2004 vel. Srebrna "Szczała"
  • Lokalizacja
    3City - Gdynia

Osiągnięcia LeWy2005

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. LeWy2005

    xenony

    ATV? :P LEDy to przyszłość świecenia... w budownictwie coraz cześciej stosowane (w nowoczesnym prawie zawsze), od momentu jak udało im się zwiększyć wydajnośc diód zaczeli pakować w auta... niedługo wszystkie będą miały opcję takich reflektorów (tak jak dziś xenony) :)
  2. LeWy2005

    xenony

    Miałem ostatnio przyjemność przejechać się A8 z lampami w 100% na ledach... powiem Ci że xenony wcale nie sa najlepsze :D http://cache.gawkerassets.com/assets/images/12/2010/09/audilight.jpg
  3. LeWy2005

    xenony

    Pilnuj żeby kable się nie plątały i nie poprzepalały albo nie powkrecały gdzie nie trzeba, a przetwornice przyczep w takim miejscu jaki Ci odpowiada ;) Co do samego systemu poziomowania to (tak słyszałem) silnik poziomowania jest ten sam co w recznych, tyle że nie ma pokretła w kabinie bo wszystko idzie ze sterownika podłaczonego pod czujniki na wahaczach. Na przeglądzie i tak mogą się przyczepić bo nie bedzie odpowiedniej literki homologacji na lampie - ja osobiście odpuszcałbym sobie xenony i pakował soczewkę + jakaś fajną h7... ale o tym juz pisałem :P
  4. U mnei nie było, całe mocowanie okazało się banalnie proste - jedne "sanki" i jeden "ślizg" + bruzda w nadkolu (widoczne na 2 ostatnich zdjęciach), wystarczyło zderzak na to wsunąć i poprzykręcać. Z tego co widzę to masz sedana (przynajmniej schemat jest z sedana), poszukaj w necie tutoriali np. po inglisz - jak szukałem jakiś wskazówek jak uporać się z tym w touringu to przewinęła mi się cała masa tematów krok po kroku odnosnie sedana i coupe (jak na złość bez touringa :P ). Jeśli mocowanie jest takie jak w touringu (w co wątpię) to możliwe ze nie pekł żaden zaczep a jedynie zderzak wyskoczył ze szczeliny w nadkolu, która trzyma go na równo z linią blachy - ale to tylko gdybanie :)
  5. Troszkę uścislijmy... woda jest na podłodze między fotelem pasażera, a kanapą... czy pod kanapą?
  6. Siemka, jako ze zakończyłem przygotowania do zimy postanowiłem popełnić kilka fotek w okolicy... takie moje małe wozidełko: Numer podwozia WBAAP71010PN51629 Kodtypu AP71 Typ 320D(EUR) TyposzeregE E46(3FL) Seria 3 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M47DO1 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 kW Napęd HECK Skrzyniabiegów AUT Kolor TITANSILBERMETALLIC(354) Tapicerka STOFFJACQUARD/ANTHRAZIT(H9AT) Dataprod. 2004-11-09 ---------------------------- Selekcja COP ważnych pojazdów Automatyczna skrzyniabiegów Sportowe dostosowanie podwozia Wielofunkcyjność dla kierownicy Wskaźnik uszkodzenia opon Kierownica sportowa zeskóry z poduszką Obr.BMW,st.le.spr.gw.119 (wylądowały jako fele do zimówek) Zakr. wyp. zewn. w kolorzepojazdu Dywaniki podłogowe Velours Trójkąt ostrzegawczy i apteczka Lusterko wewn. ściemniane automatycznie Podłokietnik przedni Fotel sportowy Podgrzwanie fotelakierowcy/pasażera Spryskiwacze reflektorów Park Distance Control (PDC) Lampa przeciwmgłowa Czujnik deszczu Światło ksenonowe Klimatyzacja automatyczna Komputer pokładowy System nawigacji Professional Zmieniarka CD na 6 płyt CD Pakiet wydania Lifestyle Ind. oszklenie przeciwsłon. Lampy kierunkowskazów białe Wersja krajowa Niemcy Spisdealerów, Europa Literatura pokładowa, niemiecki Sterowanie COP Pakiet komfort (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy Licznik kilometrów akumulator w bagażniku Wersja językowa, niemiecki
  7. Nie jest tak źle zeby odrazu dramatycznie :D Po prostu wnerwia mnie każdy maleński pęcherzyk itp. więc robię zanim się rozlecie na wieksza powierzchnię :P To co przedstawiłem powyżej na zdjęciach to zwyczajne zaniedbanie - czyli ignorowanie tych małych parchli (przez jakieś 2 lata), które jeszcze nie wylazły :P
  8. ale pod kanapę z tyłu? Ogólnie dziwne miejsce na zbieranie się wody, podłoga to rozumiem bo jest najniżej... :P
  9. najpierw taki zaizairek co reaguje z rdzą i się barwi jesli ma z nią styczność, jak już nie było śladów to odtłuszczenie i specyfik o wdziecznej nazwie RustControl, na to podkład właściwy, baza i klar. Co z tego wyjdzie zobaczymy za jakiś czas, na lakierowanie cąłej maski i tak się nastawiam bo mam pierdolca na punkcie wyglądu samochodu i wnerwiają mnie odprysku po kamykach - zaprawki zawsze będzie widać :P Mam tylko nadzieję, że to pod lampami nie wylezie i na drzwiach po szfie dalej nie pójdzie :)
  10. Poświęciłem prawie miesiąc na wyszukanie i usunięcie kazdego najmniejszego ogniska rdzy :P Najgorsze jest to, że tam gdzie z zwenątrz wygla na mały pęcherzyk albo zwykły zaciek potrafi zrobić się coś podobnego jak na drzwiach z załączonego obrazka... oczywiściem ożna wyczyścić tylko ten mały fragment który widać, ale uznałem że wolę rozbabrać kawał więcej i zrobić to porzadnie - co za satysfakcja z pozbycia się pęcherzyka jeśli wiesz co będzie za rok zaraz obok ;)
  11. Jeśli wszystkie miejsca gdzie mi ruda wylazła oznaczają to ze był bity to wybacz, ale jego miejsce byłoby wyłącznie na złomie :) Był puknięty w jednym miejscu już po tym jak rdza zaczęła wyłazić, zderzak tył z prawej strony, naprawa sprowadziła się do wymiany czujnika parkowania i lakierki zderzaka :P Nie wmawiaj ludziom że maja bite fury, a jak już chcesz to namiętnie robić to poszperaj na zagramanicznych forach i poczytaj jak wygląda sytuacja z rdzą w tych samochodach (roczniki 03-05) z zeznań pierwszych i jedynych właścicieli. zwyczajnie shit happens, wszystko zależy od tego jak się fabryka postarała i jak auto jest eksploatowane... o dziwo nawet w najbardziej zadbanych sztukach takie akcje też miewają miejsce więc wniosek na zasadzie "widzę rdzę, auto było bite" jest na poziomie "koleś jest ogolony na łyso i nie ma dziewczyny, na bank jest rudy" (bez urazy dla rudych :P )... Najlepszym dowodem na to że blacha blasze nierówna i ocynk ocynkowie też jest to, że miałem 15 letnią octavię, obitą i obgniecioną z kazdej strony, bo mocniejszym walnięciu w jedną stronę dupy... a rdzy nie było nawet kropeczki (poza krawedzią nadkoli od kamyczków). Biorąc pod uwagę blachy jednego i drugiego samochodu to skoda jest czołgiem... niestety :)
  12. Odpływy są z przodu więc zbierałaby się pod dywanikiem... ja bym raczej obstawiał że cieknie po szybie. Potraktuj autko myjką w myjni albo przejedź przez automat jak nie skzoda Ci lakieru, sprawdź czy gdzieś drzwi nie sa mokre w miejscu w którym nie powinny albo czy nie ma innego przecieku... ew. jeśli masz szyber to zerknij czy nie cieknie, równei dobrze woda moze leciec spod odpływu/uszczelki tam, pod podsufitką, po słupku i pod kanapę... dziur w podwoziu nie masz? :D
  13. Niekoniecznie... Po godzinach spędzonych na poszukiwaniu informacji nt. rdzy w e46 wyszło na to że szpece od montażu zamiast najpierw zrobić autku cynkucynku a potem zaklajstrować zgrzewy itp. masą, zrobili na odwrót... Efekt jest taki że w większości miejsc wystarczy przedziurawić szpilką masę a ruda będzie żarła jak głupia :P Tak czy siak widze że miejsca są takie jak u mnie... viewtopic.php?f=99&t=225404 Moim zdaniem rdza na masce to efekt uszkodzenia lakieru przy jej dolnej krawędzi (kamyk czy cokolwiek). W czasie deszczu na styku maski i zderzaka woda stoi najdłużej (zwłaszcza jeśli auto zaparkowane jest na lekkim spadku tyłem w dół) i tak to się kończy :/ podobnie jest z krawędzią klapy bagażnika, małe zadrapanie i idzie po całej krawędzi pod pastą... :/ Parchami w bagazniku bym się nie przejmował za bardzo, kup jakiś szprej ja rdzę, oczyśc i psiknij, bardziej zainteresują się tym co widać na dwóch przedostatnich zdjeciach... wygląda niepozornie, ale po zdjęciu zderzaka możesz dostać zawału i z tym bym nie czekał za długo (rdza idzie z otworów zaleślepionych gumowym korkiem pod reflektorem, jak doszła do krawędzi tzn. ze jest jej od zarabania... u mnie wyglądało to tak: http://lh4.googleusercontent.com/-Z1jUef2IQvQ/UiYHR0_bbyI/AAAAAAAAAe4/PO-DAvh2crI/w900-h676-no/20130710_165630.jpg po wstępnym wyczyszczeniu rdzy: http://lh4.googleusercontent.com/-nhOmdyqlRpc/UjhYK3lH9gI/AAAAAAAAAi8/EpvF6ZKilew/w1024-h768-no/21.jpg A tu taka mała ciekawostka... mały parch na drzwiach, drzwi zdjęcie i zabieram się do czyszczenia... z 1cm2 zrobiło się to co widac na zdjęciu - poszło pod masą uszczelniającą :/ Innymi słowy nastaw się na walkę, ja osobiście uważam że bitwę wygrałem - czy wojnę tez to się okaże pewnie za ok rok... albo blać wylezie albo nie :D Ps. nie wierz w to co mówią w ASO, ja sam dzięki temu forum wykryłem więcej usterek niż spec mechanik z ASO, a akcję z drzwiami widział po raz pierwszy, kopara w dół... znajomy lakiernik uznał że robi conajmniej kilka takich trójek rocznie :P
  14. Co do błedu komputera już się przekonałem jadąc na totalne zadupie... pokazywał 130km zasięgu a wskazówka poziomu paliwa już prawieleżała na dnie zbiornika (dawno nie miałem takie potrzeby odnalezienia wahostacji :D ). Teoretycznie na pełnym zbiorniku komputer pokazuje prawie 900km, w praktyce rezerwa zapala się już przy ok 700km :/ Chociaż czeka mnie dłuższa trasa i będę testował czy uda się przelecieć ponad 1k na baku :D W octavii która miała teoretycznie zasięg 900km zrobiłem 1300km (bez specjalnego cackania się z gazem i nie jadąc jak emerytka) więc wszystko jest możliwe :P
  15. LeWy2005

    xenony

    Kiedyś jeszcze philips robił coś typu NB, ale podobno były tak kozackie że odbłysnik wypalały po pół roku :D Co do NB to z xenonem równać się nie mogą, ale są to najmocniejsze homologowane żarówki, których nie strach pakować w lampy (z obawą o ich uszkodzenie) więc chyba warto... z pewnością sa lepsze o zwykłej zarówki :) co do HIDów i ori xenonów... tutaj kwestią nie jest to czy jest to oryginalny zestaw czy HID, oba mają żarnik i przetwornicę, soczewki bi zarowno z xenonem jak i H mają przysłonę. Wszystko robija się o system poziomowania soczewki i jest to właściwie najwazniejszy element bo bez niego albo będzie walić po ziemi (żeby nie oślepiać innych), albo po oczach tym co jadą z przeciwka. Tak więc jeśli jest poziomowanko to HID też będzie dobry (byle nie gówno za 50zł bo będa padać albo zarniki albo przetwornice), pozostaje kwestia szkła na reflektorze, a raczej wybitego na nim znaczku homologacji :P same czujniki poziomowania nie są super drogie: http://allegro.pl/listing/listing.php?string=e46+poziomowania&requestCategory=4138&requestDepartment=category-4138 , http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/w/99.png
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.