Skocz do zawartości

E46 330ci WBABN51030JT63325 Warszawa


Rekomendowane odpowiedzi

Autka ok, ale kto w polskich warunkach zapłaci 30k pln za 13 letnie bmw serii 3? ;) Te oferty szybko zweryfikuje rynek. Przykre, ale prawdziwe. To już są samochody z innej epoki, na które w Polsce nie ma wielu odbiorców.

Jeżeli za E30 potrafią płacić po 40k a 36 za 30k. to za E46 30k w takim stanie jak ta to nie jest dużo.

Rodzynków na allegro nie ma wiele. Można policzyć na palcach jednej ręki, ale jeżeli auto jest faktycznie bezwypadkowe, w OEM lakierze doinwestowane to dlaczego nie można zapłacić więcej niż średnia rynkowa ?

Masz dziwne rozumowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autka ok, ale kto w polskich warunkach zapłaci 30k pln za 13 letnie bmw serii 3? ;) Te oferty szybko zweryfikuje rynek. Przykre, ale prawdziwe. To już są samochody z innej epoki, na które w Polsce nie ma wielu odbiorców.

Jeżeli za E30 potrafią płacić po 40k a 36 za 30k. to za E46 30k w takim stanie jak ta to nie jest dużo.

Rodzynków na allegro nie ma wiele. Można policzyć na palcach jednej ręki, ale jeżeli auto jest faktycznie bezwypadkowe, w OEM lakierze doinwestowane to dlaczego nie można zapłacić więcej niż średnia rynkowa ?

Masz dziwne rozumowanie...

 

:cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak widać są chętni na takie e46 :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako drugie auto owszem, ale nie jak główne do jeżdżenia na codzień.

Czas niszczy samochody bardziej niż przebieg! W takim aucie po 13 większość gumowych elementów jest sparciała, w środku zawsze coś tam potrzeszczy, ogólnie spoko jak ma stać w garażu.

Ja osobiście byłbym skory zapłacić 30k pln za e30 jako za stan konlekjonerski, ale w takim e46 to nic fajnego nie ma, ani to klasyk, ani zabytek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie jest łatwo znaleźć dobrą, bezwypadkową trzylitrową e46 za 30k. Tym bardziej z oryginalnym M-pakiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, na starość nie ma rady. W nowszym aucie coś się popsuje, pewnie i będzie to w miare kosztowne, ale w 13 letnim za pewien czas sypać się będzie wszystko po prostu ze starości. To uszczelka, to korozja, to różnego rodzaju czujniki, zawiecha etc...

W nowszym masz o tyle różnice, że odpadają Ci bolączki starości. Pewnie, że nie mówmy o e90 za 30k pln, bo takie po prostu nie istnieją. Ja przede wszystkim zmierzam do tego, że E30 to klasyk a e46 to po prostu stary samochód póki co.

 

Zant, ale jest różnica między 6 latkiem a 13 latkiem, nie sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Jak kupiłem swoją e46 jak miała 89 000 km, a teraz ma 111 000 km i wygląda lepiej niż pięc lat temu, bo jestem pedantem motoryzacyjnym i dbam specyficznie o samochody. Ale z jednym się zgodzę, gumowe elementy mogą parcianieć, a korozja również w śladowych ilościach wystąpić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czas niszczy samochody bardziej niż przebieg! W takim aucie po 13 większość gumowych elementów jest sparciała, w środku zawsze coś tam potrzeszczy, ogólnie spoko jak ma stać w garażu.

 

I tym właśnie różnią się auta dobre od reszty sprowadzonych igiełek bo jak ktoś dba to już dawno wymienił zawieszenie na nowe. Chyba tylko skończony kretyn albo ktoś kto nigdy nie jeździł niczym innym niż bujany tapczan będzie się upierał, że oryginalne zawieszenie w aucie powyżej 8-10 lat jest w idealnym stanie. :lol: Obojętnie po jakich by drogach jeździł procesu starzenia gumy nie zatrzyma. Dlatego u mnie zawieszenie było w całości wymienione jak auto miało lekko ponad 100kkm przebiegu, proces trwał może z 1,5 roku ale sukcesywnie całość została wymieniona, niektóre rzeczy jak łączniki czy poduszki nawet po dwa razy w czasie jak nim jeżdżę. No ale jak dbasz, tak masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.