Skocz do zawartości

wskaznik paliwa


Kornelio

Rekomendowane odpowiedzi

wskazniki paliwa to nie najmocniejsza strona w e36 :D

u mnie znowu podczas jazdy spada skokowo, np. przez 50 km nawet nie drgnie a potem nagle opednie o kilka mimimetrów jednym skokiem.

Jeszcze nigdy mi sie nie zdarzyło żeby po wyjęciu kluczyka i ponownym włożeniu skaźnik ustawił sie na to samo smiejsce, zawsze mniej pokazuje ( nie oznacza to jednak że jak wyjme kluczuk 50 razy to cała benzyna znika :mrgreen: ).

Pamiętam tez ktoś pisał na forum że pół baku na wskażniku to nie zawsze stan faktyczny, coś z tymi połówkami jest ,, nie hallo".

150 kucyków pod maską!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale majac zalane 15 litrow zrobie 50km i na wskazniku zero...i czlowiek sie zastanawia ile to pali...to musi byc cos z tym dwukomorowym bakiem (rzeczywiscie genialny wynalazek) i tymi dwoma plywakami???wysoka jakosc bmw nie do konca sie sprawdza...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z tym że ciągle mam 0 :shock: i świeci rezerwa.

Mam gaz i na benzynie tylko odpalam (nie wliczając sytuacji gdy GAS is END). Niedawno zakupiłem mój skarb - wlałem chyba z 40l i dalej rezerwa.

Moje pytania:

1. Gdzie jest wyjście czujnika poziomu paliwa (żeby go obmierzyć)?

2. Czujnik jest rezystancyjny czy napięciowy?

3. Jakich wartości mam sie spodziewać? (zakres)

 

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z tym że ciągle mam 0 :shock: i świeci rezerwa.

Mam gaz i na benzynie tylko odpalam (nie wliczając sytuacji gdy GAS is END). Niedawno zakupiłem mój skarb - wlałem chyba z 40l i dalej rezerwa.

Najprawdopodobniej zawiesił ci się pływak, słyszałem, że to częsta przypadłość BMW.

 

Ja miałem tylko raz numer z tym wskaźnikiem. Jechałem na gazie już od jakichś 100km i nagle zaświeciła mi się rezerwa (no, było już blisko rezerwy), która zgasła po kolejnych około 400km. W następny dzień, znowu zaświeciła po około 60km i zgasła po prawie 500km. Z początku się przestraszyłem, bo myślałem, że gdzieś gubie paliwo, ale wskazówka drgneła niewiele. Na szczęście to była jedyna taka historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego u mnie proble ze wskażnikiem polegał na złym odpowietrzaniu baku przez co wskaźnik nigdy nie pokazywał stanu faktucznego. Zanim rozbierzesz pływaki to odkręc najpierw korek wlewu paliwa i zobacz czy nie tworzy ci sie podciśnienie albo nadciśnienie w baku- powinno być neutralnie. Jezeli masz którys z tych dwoch stanow wez sprawdz sobie filtr węglowy w komorze silnika a potem ten elektro- zaworek co jest na przewodzie pomiedzy filtrem weglowym a kolektorem. :cool2: powodzenia
DARK SIDE OF POWER!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego u mnie proble ze wskażnikiem polegał na złym odpowietrzaniu baku przez co wskaźnik nigdy nie pokazywał stanu faktucznego. Zanim rozbierzesz pływaki to odkręc najpierw korek wlewu paliwa i zobacz czy nie tworzy ci sie podciśnienie albo nadciśnienie w baku- powinno być neutralnie. Jezeli masz którys z tych dwoch stanow wez sprawdz sobie filtr węglowy w komorze silnika a potem ten elektro- zaworek co jest na przewodzie pomiedzy filtrem weglowym a kolektorem. :cool2: powodzenia

I tu sie musze zgodzić z kolegą, nie pomyślałem o tym, ale mój ojciec też miał tak kiedyś w Peugeocie. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby wyjąć pływak należy:

- wyjąć kanapę (siedzisko)

- pod kanapą znajdują się 2 (po prawej i lewej stronie) zakręcane otwory przykryte blachą

- należy odkręcić blachę i odkręcić następnie plactikowe osłony

- uważać na uszczelkę

- po odkręceniu plastikowej osłony jestesmy juz w baku i widzimy pływak.

- pływak po stronie pasażera jest połączony z pompą paliwa

Należy odpiąć kostkę z pompy i wyjąć delikatnie pływak. Na pływaku są podajrze 4 przewody i muszą być one połączone z wtyczką.

U mnie jeden z kabelków oberwał się i wskaźnik pokazywał zawsze brak paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

sprawa prosta,u mnie w e32 też świruje wskażnik poziomu paliwa

zatankuję x litrów benzyny,ruszam ze stacji,przełancza się na gaz,jadę do domu ok 40 km,a wskażnik benzyny" buja się" od jakiegoś logicznego poziomu do dużych spadków :?:

 

jedno co boli to to,że pompa paliwa zaczeła burczeć :!:

raz się zamknie,a raz wyje :!:

1.czy w e32 jest 1 pompa :?:

2.czy da się ją jakoś zregenerować :?: np reperaturką

3.jakie są przybliżone koszta używki/nówki :?:

4.co będzie jak w końcu stanie---czy instalacja Lpg będzie chodzić?---tzn.czy dojadę na niej do warsztatu,czy zostanie mi laweta :?: bo mam automata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.