Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

mam taki problem.tankuje auto za 50zl.wskaznik jest lekko przed 15L. Po przejechaniu 30-40 kilometrow wskaznik juz wskazuje 0. co moze byc z nim nie tak?

Opublikowano

tylko ze wskaznik nie spada nagle.a plynnie ale szybko...tak to wyglada jakby auto spalalo bardzo duze ilosci paliwa

 

to jest cos nie tak z plywakami czy z zegarami?

Opublikowano

wskazniki paliwa to nie najmocniejsza strona w e36 :D

u mnie znowu podczas jazdy spada skokowo, np. przez 50 km nawet nie drgnie a potem nagle opednie o kilka mimimetrów jednym skokiem.

Jeszcze nigdy mi sie nie zdarzyło żeby po wyjęciu kluczyka i ponownym włożeniu skaźnik ustawił sie na to samo smiejsce, zawsze mniej pokazuje ( nie oznacza to jednak że jak wyjme kluczuk 50 razy to cała benzyna znika :mrgreen: ).

Pamiętam tez ktoś pisał na forum że pół baku na wskażniku to nie zawsze stan faktyczny, coś z tymi połówkami jest ,, nie hallo".

150 kucyków pod maską!
Opublikowano
no ale majac zalane 15 litrow zrobie 50km i na wskazniku zero...i czlowiek sie zastanawia ile to pali...to musi byc cos z tym dwukomorowym bakiem (rzeczywiscie genialny wynalazek) i tymi dwoma plywakami???wysoka jakosc bmw nie do konca sie sprawdza...
Opublikowano
jaka jest zasada popbierania paliwa z baku?z obydwu komor paliwo jest pobierana naraz czy jak?bo gdzie na forum wyczytalem ze najpierw z lewej komory a po jej skonczeniu z prawej (od strony wlewu)...
Opublikowano

Mam podobny problem z tym że ciągle mam 0 :shock: i świeci rezerwa.

Mam gaz i na benzynie tylko odpalam (nie wliczając sytuacji gdy GAS is END). Niedawno zakupiłem mój skarb - wlałem chyba z 40l i dalej rezerwa.

Moje pytania:

1. Gdzie jest wyjście czujnika poziomu paliwa (żeby go obmierzyć)?

2. Czujnik jest rezystancyjny czy napięciowy?

3. Jakich wartości mam sie spodziewać? (zakres)

 

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
Mam podobny problem z tym że ciągle mam 0 :shock: i świeci rezerwa.

Mam gaz i na benzynie tylko odpalam (nie wliczając sytuacji gdy GAS is END). Niedawno zakupiłem mój skarb - wlałem chyba z 40l i dalej rezerwa.

Najprawdopodobniej zawiesił ci się pływak, słyszałem, że to częsta przypadłość BMW.

 

Ja miałem tylko raz numer z tym wskaźnikiem. Jechałem na gazie już od jakichś 100km i nagle zaświeciła mi się rezerwa (no, było już blisko rezerwy), która zgasła po kolejnych około 400km. W następny dzień, znowu zaświeciła po około 60km i zgasła po prawie 500km. Z początku się przestraszyłem, bo myślałem, że gdzieś gubie paliwo, ale wskazówka drgneła niewiele. Na szczęście to była jedyna taka historia.

Opublikowano
kolego u mnie proble ze wskażnikiem polegał na złym odpowietrzaniu baku przez co wskaźnik nigdy nie pokazywał stanu faktucznego. Zanim rozbierzesz pływaki to odkręc najpierw korek wlewu paliwa i zobacz czy nie tworzy ci sie podciśnienie albo nadciśnienie w baku- powinno być neutralnie. Jezeli masz którys z tych dwoch stanow wez sprawdz sobie filtr węglowy w komorze silnika a potem ten elektro- zaworek co jest na przewodzie pomiedzy filtrem weglowym a kolektorem. :cool2: powodzenia
DARK SIDE OF POWER!
Opublikowano
kolego u mnie proble ze wskażnikiem polegał na złym odpowietrzaniu baku przez co wskaźnik nigdy nie pokazywał stanu faktucznego. Zanim rozbierzesz pływaki to odkręc najpierw korek wlewu paliwa i zobacz czy nie tworzy ci sie podciśnienie albo nadciśnienie w baku- powinno być neutralnie. Jezeli masz którys z tych dwoch stanow wez sprawdz sobie filtr węglowy w komorze silnika a potem ten elektro- zaworek co jest na przewodzie pomiedzy filtrem weglowym a kolektorem. :cool2: powodzenia

I tu sie musze zgodzić z kolegą, nie pomyślałem o tym, ale mój ojciec też miał tak kiedyś w Peugeocie. :cool2:

Opublikowano

Najprawdopodobniej zawiesił ci się pływak, słyszałem, że to częsta przypadłość BMW...

Pytanie - jak dostac sie do tego pływaka żeby go odblokować ?

 

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano

żeby wyjąć pływak należy:

- wyjąć kanapę (siedzisko)

- pod kanapą znajdują się 2 (po prawej i lewej stronie) zakręcane otwory przykryte blachą

- należy odkręcić blachę i odkręcić następnie plactikowe osłony

- uważać na uszczelkę

- po odkręceniu plastikowej osłony jestesmy juz w baku i widzimy pływak.

- pływak po stronie pasażera jest połączony z pompą paliwa

Należy odpiąć kostkę z pompy i wyjąć delikatnie pływak. Na pływaku są podajrze 4 przewody i muszą być one połączone z wtyczką.

U mnie jeden z kabelków oberwał się i wskaźnik pokazywał zawsze brak paliwa

Opublikowano

witam

sprawa prosta,u mnie w e32 też świruje wskażnik poziomu paliwa

zatankuję x litrów benzyny,ruszam ze stacji,przełancza się na gaz,jadę do domu ok 40 km,a wskażnik benzyny" buja się" od jakiegoś logicznego poziomu do dużych spadków :?:

 

jedno co boli to to,że pompa paliwa zaczeła burczeć :!:

raz się zamknie,a raz wyje :!:

1.czy w e32 jest 1 pompa :?:

2.czy da się ją jakoś zregenerować :?: np reperaturką

3.jakie są przybliżone koszta używki/nówki :?:

4.co będzie jak w końcu stanie---czy instalacja Lpg będzie chodzić?---tzn.czy dojadę na niej do warsztatu,czy zostanie mi laweta :?: bo mam automata

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Wskaznik paliwa w pewnym momencie jednym skokiem /strzaleczka/

skacze do oporuna max a po jakims czasie wraca na swoje miejscse.

Jakies sugestie poprosze.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.