Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę na forum coraz większe zainteresowanie silnikami benzynowymi które niestety też mają swoje słabe strony. Proponuję zatem utworzenie listy usterek które występują w silnikach benzynowych. Proszę o niedopisywanie innych wątków tylko informacje wg szablonu a najlepiej w formie "dopisywanej" Moja propozycja wpisów jest taka: do modelu silnika wpisujemy swoje usterki z ewentualnymi kilkoma słowami komentarza. Dobrze byłoby dodać rok produkcji silnika - bo być może niektóre usterki są charakterystyczne do roku produkcji. Mile widziane inne propozycje.

 

N46 - 150 KM

 

Rocznik 2006 - 20 tys - wymiana 1 cewki zapłonowej

Rocznik 2006 - 60 tys - wymiana pompy podciśnieniowej (próba uszczelnienia nieskuteczna)

Rocznik 2006 - 65 tys - wymiana sprzęgła alternatora (zatarte hałasowało)

 

N43 - 143 KM

 

Rocznik 2009 - 25 tys - wymiana 1cewki zapłonowej

Rocznik 2009 - 35 tys - wymiana 2 -giej cewki zapłonowej

Rocznik 2009 - 50 tys - kolejna cewka zapłonowa ( jednocześnie profilaktycznie wymieniono czwartą - jeszcze sprawną)

Rocznik 2009 - 68 tys - w ramach akcji serwisowej wymieniono wszystkie cewki.

Rocznik 2009 - 71 tys - uszkodzona prowadnica łańcucha rozrządu (wykruszyła się i kawałki plastyku dostały się do miski olejowej)

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

N45 - 173KM

 

Rocznik 2006 co 7-10 tyś.max-wymiana oleju

Rocznik 2006 40 tyś.- regulacja zaworów

Rocznik 2006 50 tyś.-rozrząd(łańcuch+napinacz),Pompa olejowa--wałki wyrównawcze napędu(łańcuch+napinacz)

Rocznik 2006 40-60 tyś.- śmierć silnika(wymiana na nowy cały zespół, lub wersja light blok z tłokami) oczywiście przy odpowiednim użytkowaniu i dbaniu o auto jest ok

 

problem z kompresją na 2-gim cylindrze, warto po zakupie zrobić updaty wszystkich sterowników( redukuje większość problemów )

Edytowane przez kri35
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

N52 258 KM

 

Rocznik 2005 - 100 tys. padla elektryczna pompa wody (jest to jedyna pompa wody w tym silniku, usterka uniemozliwia jazde). Brak jakiejkolwiek komunikacji pompy z kompem. Bardzo czesta usterka w tym silniku na amerykanskich forach nie ma praktycznie n52 ktore przy okolo 100 000 km nie mialy tej usterki. UWAGA usterka nie powoduje wyswietlenia zadnych bledow ani na zegarach ani w idrive.

Opublikowano

N46B20B 129KM Rocznik 2007

 

170 tys. km - cewka zapłonowa

173 tys. - km - uszczelnienie pompy podciśnienia

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

n52

 

 

2006 - 133 kkm kolo dwumasowe.

P.s. Moze i bledu nie pokaze jak siadzie pompa ale jak zacznie sie przegrzewac to na bank cos sie zaswieci.

🙃🙃

Opublikowano

rocznik 2008

5tyś wymiana czujnika położenia wałka rozrządu(?)

10tyś. wymiana sterownika od sond lambda

20-60tyś wymiana cewek zapłonowych

75 tyś wymiana simerbloków tył

80 tyś wymiana czujnika niskiego ciśnienia paliwa

85tyś wymiana żarówki xenon

 

a tak poza tym to fajne autko ale drogie w eksploatacji i czasami nie wiesz czy dojedziesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.