Skocz do zawartości

Markoz_

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2005
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Markoz_

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Do mnie jeszcze nie doszły, a montaż będę miał dopiero w połowie marca po nartach :roll: N4S - super, twoje e91 świetnie teraz wygląda
  2. Teraz to zamotaliście. Który model zamawiamy: ten z całą górną częścią przydymioną, czy tylko z kawałkiem lampy na klapie przydymionym.
  3. Modele lamp mogą się różnić więc google tu nie pomoże. Edit pooglądałem galerię i alledrogo i lampy są niezłe. Lista: 1. FIDOOO E90 2. N4S E91 (100%) 3. Markoz e90 czerwony330d Bywasz w stolicy?
  4. Rozumiem, że są to lampy preLCI. Dajcie jakieś zdjęcie.
  5. Niezła rzeźba i kto się tego w RP podejmie? Ciekawe jak wystroić standardowego kompa z dodanym turbo. :nienie:
  6. Ciężko wchodząca 1 to wada N46 z 2005 i 2006. Można wymienić olej w skrzyni, ale nie zawsze to pomaga. Ja w takiej sytuacji wrzucam dwójkę i bez ruszania od razu jedynkę (wtedy wchodzi gładko).
  7. Interesuje mnie ten z X1, a właściwe forum jest niestety ubogie w wiedzę.
  8. Czy ktoś z was miał/ma doświadczenie z N47s (łańcuch, turbina, dpf, dwumasa)? Wiem, że nie było go w e9x, ale liczę że ktoś coś wie.
  9. Kolego, obrażasz wszystkich, bo na forum nie było w danym momencie osoby z wiedzą na temat twoich usterek. Kupiłeś JEDYNĄ TAKĄ DLA KONESERA! ZOBACZ! to się nie dziw. E90/E60 to nie są samochody, które kupuje się w stanie niezdrowej podniety. Te samochody trzeba przed zakupem sprawdzać wszechstronnie i zapomnieć o niskiej cenie. Mam nadzieję, że chociaż kilku kupujących przeczyta ten wątek i go przemyśli.
  10. Nie wiem jak to robicie, ale ja mam powtarzalny wynik 9,5l bez eco drivingu. Jadę szybciej niż inni, ale bez 5 czy 6 tys. obrotów. Raz miałem 11,5 w lutym jak zaraz po zakupie przy -20 bawiłem się rwd :norty: Z motostat - miasto 9.27 l/100km 481.30 l na 5 191.8 km
  11. Kolejna OKAZJA JEDYNA TAKA ZOBACZ! :mad2:
  12. Znacie serwis w Warszawie, który potrafi w taki sposób wyczyścić parownik?
  13. Tomasztolala rozmawiamy tu o jednym modelu jednej marki E90 320i/320d - tych samochodów w Polsce niewiele się sprzedało więc większość to sprowadzone z DE. Tylko że ja rozróżniam sprowadzenie prywatne od sprowadzenia na handel. Żeby w Polsce cokolwiek się sprzedało musi mieć niską cenę końcową co dla handlarza oznacza bardzo niską cenę wyjściową (bo ma prowizję + koszty sprowadzenia + odpicowanie). Przed zakupem swojej e90 obejrzałem kilka sztuk w PL i to była masakra. Zresztą zakup niepewnego E90 to samobójstwo finansowe. Jest jeszcze spory procent aut, które są sprzedawane bo koszty napraw przeratsają obecnego właściciela i jest to w Polsce niestety częste zjawisko. Pozostałe 10 % E90 320i/320d to samochody prywatne, doinwestowane i pewnie takie twój ojciec sprzedawał. Co do aut w DE - tam minimalna płaca to 1500 euro, dochodzi do tego jeszcze wyższa kultura techniczna i lepsze drogi co razem daje nam samochód używany w o wiele lepszy stanie niż z Polski. Wolę 200 tys km przebiegu w DE niż 100 tys km w Polsce. Oczywiście hejt jest najprostszy
  14. Mnie oczywiście bolało zapłacenie pośrednikowi tych kilku tysięcy za sprowadzenie i dojazd, natomiast w zamian mam samochód od dilera BMW z fabrycznym lakierem i pełną historią oraz przebiegiem na poziomie 20 tys. km rocznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.