Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie do wlascicieli E34 i E32 z 3,5l silnikiem R6 jak dlugo pali wam sie kontrolka oleju po odpaleniu auta po nocy u mnie gasnie tak po 3-5s czy to normalne

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano
Myśle, że 5sek. to troche długo u mnie pali się max 2sek.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
U mnie teraz tez jak silnik jest zimny to dluzej pali sie kontrolka od smarowania tak do 5s. Mam zalozona od wczoraj nowa glowice. Nie wiem czy to ma cos wspolnego. Wczesniej kontrolka ta gasla duzo szybciej.
Opublikowano
one chyba tak maja duzy silnik duzo oleju rozprowadzic chwile musi potrwac tak mowi tez znajomy mechanik

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano

U mnie 1-2 sek na zimnym. Olej zchodzi z filtra oleju do miski. winny zaworek . bylo duzo o tym :search: poszukaj,warto. A czujnik w głowicy tez masz inny czy ten stary. Jak inny to wkrec stary i moze sie sprawa wyjasni. 5 sek to troszeczke za duzo,ale inni tez tak mają i nic sie im nie dzieje. Mi osobiscie tez nie dałoby to spokoju. :cry2:

POZDRAWIAM :hand:

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
ja tak pytam od kiedy ja kupilem tak bylo nie wymienialem zadnych czujnikow ale jakiegos problemu z olejem nie mam tak tylko pytalem czy w innych tez tak jest

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano

5sec to zdecydowanie za duzo - u mnie gasnie rownoczesnie z odpaleniem ....

 

wine za taki stan moze ponoscic ( jak juz wyzej ktos pisal ) nieszczelny zawor w filtrze oleju - powoduje ze olej splywa z filtra do miski ....

 

moze to byc tez spowodowane nie najlepszym stanem silnika - zuzycie panetek itp...

 

moze byc uszkodzony czujnik - zalancza sie przy duzo wyzszym cisnieniu niz powinien....

Opublikowano

W M30 częstym problemem jest spływanie oleju z korpusu filtra do misy olejowej co wydłuża okres wystąpienia ciśnienia w układzie smarowania - powodem zaś tego jest nieszczelność na zaworku powrotnym, którego większość lekceważy, a jest ono w dalszej eksploatacji powodem zużywania sę niektórych elementów mechanicznych. Czasem kontrolka potrafi zgasnąć po czasie dł€ższym niż 5 sek. A to dużo zważywszy na ilość takich odpaleń.

 

To co wyzej napisane to pisał ROBERT BMW a,ja sobie pozwoliłem to przeniesc z innego postu. Chciałem tylko dodac ,ze Robert to wg.mnie bardzo mądry człowiek wiele razy mi pomogł i jak sądze nie tylko mnie. :cool2: :dance:

Pozdrawiam miras

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
A no to juz wiem czemu u mnie sie tak dlugo pali ta kontrolka :) Chwilowo nie mam filtra oleju. Wczoraj zalany olejem przejechalem 150 km i jutro jade na wymiane oleju to filtr oczywiscie bedzie tez zalozony. A ja juz sie zaczynalem martwic co tu moze byc nie tak. Nie dosc ze visco padlo to mysle ze nowa bieda jakas...Ale mam nadzieje ze jutro juz sie to unormuje. Visco jest zblokowane na stale na razie. Moj brat mial kiedys tak w 524 td zablokowane na stale i fajny odglos byl a myslalem ze to tak ten silnik chodzi :mrgreen: Teraz i u mnie tak jest:P Jak odrzutowiec :norty:
Opublikowano
one chyba tak maja duzy silnik duzo oleju rozprowadzic chwile musi potrwac tak mowi tez znajomy mechanik

 

Chyba nie w wielkości problem bo przy moich 5 literkach gaśnie od razu po uruchomieniu :mrgreen:

Opublikowano
u mnie gasnie tak po 3s jak byly duze mrozy to zdarzalo sie do 5s a co silnika jak na 370 tys jest w super stanie nie halasuje lata na syntetyku i od wymiany do wymiany bez dolewek wiec w silniku nie ma czego szukac jak byly by panewki bylo by slychac ja podejrzewam tez ze czujnik cisnienia sie juz troche zuzyl wiec moze byc i to

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano
u mnie gasnie tak po 3s jak byly duze mrozy to zdarzalo sie do 5s a co silnika jak na 370 tys jest w super stanie nie halasuje lata na syntetyku i od wymiany do wymiany bez dolewek wiec w silniku nie ma czego szukac jak byly by panewki bylo by slychac ja podejrzewam tez ze czujnik cisnienia sie juz troche zuzyl wiec moze byc i to

 

BMW produkuje solidne samochody i jak wynika z mojego doświadczenia nie zawsze należy słuchać rad mechaników bo czasami przyczyna jest bardzo prozaiczna przykład:

1) wyciek pod pompą wspomagania - diganoza serwisu wymienić (wymieniłem ciekło dalej, sam znalazłem przyczynę nieszczelna uszczelka pod zbiorniczkiem koszt uszczelki 10 zł a niepotrzebnie wymienionej pompy około 250 zł :? )

2) wyciek płynu chłodniczego pod reduktorem - diganoza serwisu wymienić chłodnicę (wymieniłem ciekło dalej, sam znalazłem wyciek słabo dociśnięta obejma przy reduktorze gazu koszt 0 zł a niepotrzebnie wymienionej chłodnicy 600 zł :? )

3) auto nie wkręca się po około 10 min pracy na obroty później jest OK - diganoza serwisu nieszczelny zawór na kompie wykazuje za bogatą mieszankę - tym razem nie pozwoliłem rozebrać silnika bo powiedzieli coś około 4000 tys - wymieniłem obie sondy lambda bo okazało się że nie pracują. Teraz po podpięciu do kompa ZERO błędów auto chodzi jak żyleta :mrgreen:

(w 2 opisanych przypadkach "pacjenta" diagnozował ASO BMW w Krakowie)

Ku......wa Panowie w jakim kraju przyszło nam żyć :mad2:

Opublikowano

Dzieje się tak dlatego, że w serwisach pracują nie mechanicy, a wymieniacze. Jakiś czas temu w akcie desperacji udałem się do pewnego serwisu BMW w celu usunięcia awarii samoczynnie włączających się świateł awaryjnych. Miły pan po wysłuchaniu mojego problemu zapytał się: A co się zepsuło? Odparłem, że nie wiem i chciałbym aby on to ustalił. Usłyszałem od niego: Takimi rzeczami on się nie zajmuje, jeśli ustalę co padło to on to może wymienić.... WYMIĘKŁEM... W związku z powyższym kojarzy mi się taki dowcip

Wycieczka nowojorczyków podziwia pałac kultury w Wawie. W pewnym momencie widzą lecącego lotniarza, który uderza w ścianę owej budowli, odbija się i spada na ziemię zabijając się. Wycieczkowicze patrzą na siebie zdumieni, aż wkońcu jeden z nich mówi: no cóż- jaki kraj- tacy terroryści...

Jaki kraj tacy serwisanci...

Wodzik
Opublikowano

Witam,

Panowie, z ta kontrolką to jest tak, ze najwidoczniej nie trzyma zaworek w obudowie filtra oleju-u mnie to samo jest All-3 do 5 sekund. Ostatnio odkręciłem obudowę filtra oleju po jakis 10 godzinach od momentu kiedy ostatnio jeździłem i okazalo się, że jest tam sucho jak pieprz, wszytko spłynęło do misy, więc All Tobie proponuje zrobić to samo!!!! Panowie czy można to jakoś naprawić-ten zaworek????

 

A co do kraju jakim jest Polska, a w szcególności jeśli chodzi o mechników to żyjecie w kraju w którym pełno jest super FACHOWCÓW tylko trzeba do nich dotrzeć!!! Na pewno nie są to Panowie z ASO-pewnie z małymi wyjątkami. Ja tu w Anglii walcze z małym problemem od 4 miesięcy i nie ma tu kurna majsra, który jest w stanie mi pomóc!!!! Ten kraj to pomyłka!!!!!!!!! Takie rzeczy wygadują, że poprostu boje się oddać auto do warszatu i walcze sam na parkingu przydomowym przy dostępnych środkach. W Polsce mój mechnior doszedłby pewnie po paru godzinach gdzie problem!!!!

 

Tak na marginesie jak macie jakieś pomysły co w tempomacie może powodować to, że na silniku występują chwilowe CAŁKOWITE zaniki prądu to piszcie i radźcie!!! Tempomat wysyła jakieś lewe informacje do Motronica a ten wyłącza się i przy okazji cały silnik oczywiście, na ułamek sekundy, na psotoju i w czasie jazdy, gdzieś zwracie się robi może, napradwe nie wiem!!!

Pomóżcie jak możecie bo do kraju daleko!!!!

Pozdro

DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.