Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam szukalem ale nie udalo mi sie znalesc

 

w jaki sposob sprawdzic poziom oleju w dyfrze i ile oleju powinno w nim byc no i przy okazji jaki najlepiej lac

Edytowane przez strzelba
Opublikowano

Witam

Odrecasz gorny korek z tylu dyferka i patrzysz czy jest olej,powinien byc pod korek.

Chyba wchodzi 0,9 l

A lac najlepiej strzykawa.

pozdrawiam

Opublikowano

Witam.

 

Sprawdza sie tak jak kolega wyżej napisał.

 

Co wlać: hipoidalny olej przekładniowy SAE90, ja u siebie w E30 bez blokady mechanizmu oczywiście, zastosowałem Castrola EPX 90, jest to olej mineralny, ale w BMW uzyskałem taką informację, że można go zastosować. Jeżeli jest blokada mech powinno się stosować oleje syntetyczne np. Castrol SAF-X lub SAF-XO opracowany specjalnie dla BMW.

Pozdrawiam
Opublikowano

Z tego co jest napisane w książce obsługi:

 

0,9 L czyli mała głowa w modelach 316i - 320i, 324d/td

1,7 L duża głowa w modelach 325i,325iX

0,7 L dyferek z przodu przy modelu 325iX

 

To powinno rozwiać wszelkie wątpliwości.

Pozdrawiam
Opublikowano
co proponujecie aby wlac do is'ki z 89r z tym ze nie wiem co tam jest czy mineral czy syntetyk

 

przylaczam sie do pytania, tez jestem posiadaczem isa 90r.

 

hej strzelba, mam identyczna e30 tyle ze tlumik dwururka i dymione przednie kierunki.

:D pozdr

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
a czy ktos wie gdzie w warszawie mozna kupic taki olej (byle nie w intercarsie) bo co pojde do sklepu to nie ma
taki olej kupisz w każdym sklepie gdzie maja oleje lub gdzie prowadzą wymianę olejów :wink:
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
Opublikowano
Witam.

 

Sprawdza sie tak jak kolega wyżej napisał.

 

Co wlać: hipoidalny olej przekładniowy SAE90, ja u siebie w E30 bez blokady mechanizmu oczywiście, zastosowałem Castrola EPX 90, jest to olej mineralny, ale w BMW uzyskałem taką informację, że można go zastosować. Jeżeli jest blokada mech powinno się stosować oleje syntetyczne np. Castrol SAF-X lub SAF-XO opracowany specjalnie dla BMW.

 

Do mechanizmu różnicowego bez blokady dyferencjału stosujemy Castrol SAF-XO, natomiast z blokadą wymagany jest Castrol SAF-XF

W serwisie AUTO-FUS BMW dowiedziałem się iż są to produkty specjalne i nie powinno się ich zamieniać (ryzyko uszkodzenia)

W mojej trójce nie posiadam mechanizmu z blokadą, więc stosuje SAF-XO, pojemność układu smarowania dyferencjału ok. 0,9l. za litr w ASO płacę ok 60 zł. (słyszałem że można nabyć poza ASO)

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.