Skocz do zawartości

[F21] M135i Estoril Blau 2013


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Mam wrażenie, że na śląsku wszystkie ekipy poza BMW-Polska potrafią zrobić spota :D

 

http://i.imgur.com/6jaA2wj.jpg

 

http://i.imgur.com/JVwaE6D.jpg

 

Z ciekawostek, jedynka była na szybko zabrana z firmowego parkingu.. stała tydzień pod chmurką i tak wyglądała bez mycia. Powłoki dają radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu właściciele golfów i innych leonów mają więcej czasu na spoty :wink:

Nie było tak źle, tu inne nie moje ujęcie:

http://i.imgur.com/kan3sHM.jpg

M3, M135ix, E60-niewiemjakie, M135i, Z370, cupra, dalej moje 650ix, porsche cayenne turbo i przysłonięta Z4, a to tylko kawałek gdzie stałem ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Właśnie mnie to zdziwiło bo w jedynce nad którą się zastanawiałem były właśnie ROF, a obecnie ma założone jakieś goodyear'y f1 18" :/

No nic zobaczę jak do mnie dotrze, bo również rozważam wrzucenie 19" ale bardziej myślałem nad vossenami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

http://i.imgur.com/dzFSLOg.jpg

 

Tak wygląda sprzęgło wzmocnione u Radzikowskiego po 5tys km spokojnej jazdy (kobieta z dzieckiem bez włączania trybu sport) ;]

Ponieważ blacha jest już tak osłabiona, postanowiłem kupić nowe sprzęgło w całości i dopiero w nowym zmienię okładziny na wzmocnione (chyba kevlarowe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaale szmelc masakra reklamowalbym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bo te wszystkie regeneracje i rzemiosło to się do dupy nadaje niestety w PL. Maglownice, turbiny, sprzegla nic po regeneracji nie działa poprawnie i idealnie a regeneracja dwumasów to w ogóle czary.

Tutaj co prawda nie regenerowałeś ale ten sam proces i nie znam sprzegła które po takim zabiegu wytrzymało długo. Kup nowe oryginalne luk sachs i nie ruszaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe na co wzmocnione, szybsze zużycie ? Kasa w błoto.

Radzikowski za to kasy nie wziął, w końcu trzymał to ponad 3 miesiące i zgubił i w zasadzie nie wiadomo co mi odesłał :O

 

Bo te wszystkie regeneracje i rzemiosło to się do dupy nadaje niestety w PL. Maglownice, turbiny, sprzegla nic po regeneracji nie działa poprawnie i idealnie a regeneracja dwumasów to w ogóle czary.

Tutaj co prawda nie regenerowałeś ale ten sam proces i nie znam sprzegła które po takim zabiegu wytrzymało długo. Kup nowe oryginalne luk sachs i nie ruszaj.

Do dupy jak się to źle zrobi. Będzie oryginał wzmacniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości założenia jedno masy z innego BMW i sprzęgło jakieś mocne do tego ? Taką drogę bym wybrał dla siebie. Jedno-mas + sprzęgło z jakiegoś mocnego BMW (nawet seria). Po Ci ten ciężki dwumas.

 

Edit:

To nie jest może 240mm ? Jak w 320d.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławek , to co na zdjęciu to zwykłe sprzęgło samonastawne bez możliwości wzmocnienia , ktoś opowiada Ci głupoty że coś przy tym robił - tego nie da się wzmocnić :oops:

Poszukaj na www.motivmotorsport.com sprzęgła do twojego auta ( tam są sprzęgł 2u tarczowe do bmw x35i ,w rozsądnej cenie ) możesz też zobaczyć u Clutch Masters ale tam cena to ok 3000USD :(

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie co podałeś nie znalazłem ani jednego sprzęgła. Tak czy siak, ja mam już wszystko zamówione. Auto muszę doprowadzić do stanu idealnego, po wymianie sprzęgła nie będę go już męczyć mocno, zostawię temat nowemu właścicielowi, bo auto pójdzie na sprzedaż jak tylko M2 będę mieć do odbioru.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Właśnie, jeździłeś M2 czy zaufałeś ze lepiej lata?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jazd testowych M2. To co mnie przekonało to:

- M135i po tuningu jest niby szybsze, ale gorzej sie prowadzi

- Dlatego M2 nie chce tuningować - niech się prowadzi jak mądrzejsi ode mnie to zaprojektowali

- M2 jest szersze, czego mi w M135i brakuje (stabilność w zakrętach)

- Seria 2 mi się nie podoba. M235i jest ok. M2 już mi pasuje.

- Od dłuższego czasu myślę nad tym, jakie to głupie, że mam tyle salonowych BMW i żadnej M-ki.

- M2 będzie mało tracić na wartości, choć przy M135i tez nie jest źle

- Różnica używane M135i a nowe M2 nie jest znów taką przepaścią, zwłaszcza że M2 chce na Czechy brać

 

To tak tyle. M135i absolutnie nie jest złe, po prostu M2 jest o tyle lepsze, że gra jest warta świeczki dla mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.