Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, jestem posiadaczem od 8lat BMW E36 320i 1994r i jestem b.zadowolony. Nie długo po raz wtóry powiększy mi się rodzinka i zmuszony jestem zmienić na coś większego. W grę wchodzi tylko BMW :)

Zainteresowany jestem benzyniakiem E39 touring większym niż 2l. A w związku z cenami benzyny myślałem nad LPG.

Pytanie do posiadaczy beemek na gazie. Powiedzcie mi czy "normalną' rzeczą jest pobieranie oleju przy zagazowany silniku? I w jakich ilościach się to powinno mieścić.

Oglądałem dwie sztuki i obie popijają olej :-/ Gość przyznał, że od wymiany przejechał 7000km i dolał ok litra.

Zdziwiony jestem bo moja beemka lata na castrol RS 10/60 i od wymiany do wymiany nie dolewam nawet mililitra no ale gazu nie mam...

 

A tak nota bene na co powinienem najbardziej zwracać uwagę oglądając E39?

Pozdrawiam miłej niedzieli :-D

Nie ważne gdzie ważne czym:) BMW- Będziesz Musiał Wyprzedzać :)
Opublikowano
Ja mam u siebie gazik i od wymiany do wymiany nie dolewam. Myślę, że to jakiś mit bo nigdy nie słyszałem, że jak jest gaz to bierze olej, a jak nie ma to nie bierze :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moja 2,8 w gazie od wymiany do wymiany nie muszę dolewać.

Poziom oleju wprawdzie spada ale starczy zawsze do wymiany.

 

Nie musi brać na gazie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie jak koledzy piszą, też mam LPG, zamontowałem po kupnie, czyli jakieś 20k km temu i nie bierze oleju między wymianami, zawsze idealnie na środku miarki. Jak szukasz samochodu, to polecam kupić bez i samemu zlecić montarz. Przynajmeniej będziesz wiedział, że Ci druciarz nie założy i na dobrych podzespołach (oczywiście jeśli będziesz tak chciał). Jak szukałem oglądałem jednego na lpg, igła, z której na miejscu się okazało, że kopci i przerywa w czasie jazdy.. Koleś mówił, że to TYLKO kwestia regulacji i będzie super, więc się go spytałem dlaczego tego jeszcze nie wyregulował, jakieś głupie wykrety robił.. :duh:
Opublikowano

Amen. Jak chcesz gazować, to kup bez i sam zagazuj. Mówię z doświadczenia, ja do tego stopnia byłem sfrustrowany, że zdemontowałem gaz.

Na co zwracać uwagę przy zakupie? NA WSZYSTKO! Samochód do ASO lub DOBREGO specjalisty od BMW (niestety, nawet "dobre i zaufane" warsztaty jak nie znają się na BMW to nie sprawdzą Ci jak trzeba!) i prześwietlenie niech zrobią. Unikniesz być może koszmarnych kosztów doprowadzania samochodu do ładu. Lepiej poszukać i zapłacić za sprawdzenie, niż później się wściekać.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Popieram zamontować gaz w BMW to naprawdę dobrego gazownika trzeba mieć :) w E39 jeszcze jest w miarę fajnie, ale teraz przeskoczyłem na E46 kupione od brata zamontował gaz i od razu zapalony check, wyłączało gaz przy 5 tys. obrotów i zero mocy. A jak pojechałem z gwarancją stwierdzili, że nie potrafią tego zrobić :) Na szczęście mam osobę, która stwierdziła, że zamontowali części nie patrząc, że to 2,8 tylko takie jak do 1,8. Na szczęście już prawie koniec problemów koszt ponad 400 zł i jeszcze został do wymiany przewód ciśnieniowy, który podaje gaz do parownika bo zamontowali wielkość 6, a powinna być 8 i koszt z miedzi 150 zł , i drugi jest jeszcze za 180 zł. Jeżeli ktoś z okolic Dolnego Śląska szuka pomocy z gazem to pisać priv.
Opublikowano

zaden samochod zagazowny czy nie nie powinien nadmiernie brac oleju, czesto pobor wynika z wycieku i to jest mniejszy klopot

10/60 to gesty olej, wiec mniej bierze i pali wiecej ;)

od tego na co zwracac uwage masz wiele watkow ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.