Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka

 

Posiadam bmw 46 benzyna 105 koni i chciałbym ją "zczipować" żeby miała więcej koni czy to się opłaca ?? ile to kosztuje ?? i gdzie to można zrobić ??

 

Ktoś coś podpowie czy samochód będzie więcej palić ??

 

No i ile ona może zyskać koni więcej ?

Opublikowano
Po co kupować auto z małą pojemnością i wymyślać jakieś chipowanie. Żeby zamontować chip do auto benzynowego i podnieść go o te kilka km to trzeba mieć kasę to nie diesel. Podam przykład dwóch znajomych maja Audi A3 1,8T. 150KM jeden ma niby chip na 180 km zero efektu :) Ludzie wydają sporo kasy, żeby podnieść o te 30 km. Albo idź myślą wiejskich tuningów zamontuj sportowy wydech, filtr stożkowy, wywal kata wstaw strumienice i wyobraź sobie,że masz te 20 km więcej jak to opisują sportowcy na aukcjach,gdy wystawiają swoje auta po tuningu :D
Opublikowano

Zaczne od kolegi seqk. Tak skrajnego kretynizmu juz dawno nie widzialem. Po prostu to, co napisales, swiadczy o wyjatkowej niewiedzy, ktora w dodatku szerzysz wsrod innych forumowiczow. Jesli dla Ciebie chipowanie samochodu z turbodoladowaniem nic nie daje, to naprawde powinienes zastanaowic sie nad soba.

Filtr stozkowy i przelotowy wydech + chip w aucie z turbo (niezaleznie czy to benzyna czy diesel) daje bardzo dobre efekty.

 

Tutaj masz przyklad 330d po chipie. Jak nie widzisz roznicy na wykresie pomiedzy czerwona a fioletowa linia to jestes daltonista po prostu...

http://vtechtuning.pl/store/media/catalog/product/cache/2/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/w/y/wykres_chip_15.jpg

 

A do kolegi od wolnossacego 1,8, ktory zalozyle temat. Niestety ale zwiekszenie mocy mozesz zaczac od wymiany silnika albo calego samochodu.

Zglosic sie mozesz do bagora i zrobi Ci chipa, ale z wolnossacego auta cudow nie uzyskasz bez daleko idacych zmian w silniku, jak chocby polerowanie kanalow, sportowe walki rozrzadu etc.

Opublikowano
Zaczne od kolegi seqk. Tak skrajnego kretynizmu juz dawno nie widzialem. Po prostu to, co napisales, swiadczy o wyjatkowej niewiedzy, ktora w dodatku szerzysz wsrod innych forumowiczow. Jesli dla Ciebie chipowanie samochodu z turbodoladowaniem nic nie daje, to naprawde powinienes zastanaowic sie nad soba.

Filtr stozkowy i przelotowy wydech + chip w aucie z turbo (niezaleznie czy to benzyna czy diesel) daje bardzo dobre efekty.

 

Tutaj masz przyklad 330d po chipie. Jak nie widzisz roznicy na wykresie pomiedzy czerwona a fioletowa linia to jestes daltonista po prostu...

http://vtechtuning.pl/store/media/catalog/product/cache/2/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/w/y/wykres_chip_15.jpg

 

A do kolegi od wolnossacego 1,8, ktory zalozyle temat. Niestety ale zwiekszenie mocy mozesz zaczac od wymiany silnika albo calego samochodu.

Zglosic sie mozesz do bagora i zrobi Ci chipa, ale z wolnossacego auta cudow nie uzyskasz bez daleko idacych zmian w silniku, jak chocby polerowanie kanalow, sportowe walki rozrzadu etc.

 

Kolego temat jest o benzynie nie o dieslu. Ja wiem, że diesla idzie chipować i to jest fajne bo nie drogo idzie to zrobić, natomiast ja cały czas pisze o benzynie bo żeby chipować benzynę to naprawde trza mieć sporo kasy, źle mnie zrozumiałeś.Dla mnie to Ty wyskoczyłeś z dieslem skoro piszemy o benzynie. ,,skrajny kretynizm''

Opublikowano

Nie no pewnie. Wytlumacz teraz tylko czego nie rozumiesz w tym fragmencie

"chip w aucie z turbo (niezaleznie czy to benzyna czy diesel) daje bardzo dobre efekty."

 

Podales jako przyklad 1,8T VW piszac, ze nie czuc roznicy miedzy 150KM a 180KM. Do tego przykladu wiec sie odnosze.

Jaka wg Ciebie jest roznica w chipowaniu diesla i benzyny Z DOLADOWANIEM?

Opublikowano
Skoro nie czuć i auta szły równo no to co Ci będę tłumaczył. Masz swoje zdanie ja mam swoje
Opublikowano

Ten twój kolega ma chyba chipa właśnie na "niby" 180km :lol: .

Jeździłem 1.8t przed i po chipie i jak ktoś nie czuje różnicy to ma chyba cheap tuning rezystor.

Wracając do tematu, to najtaniej jeżeli chodzi o zwiększanie mocy wyjdzie sprzedanie samochodu.

Opublikowano

takie tematy sie biorą z braku wiedzy oraz podniecenia spowodowanego zobaczeniem na allegro magicznych skrzynek +30 koni z wolnossacej benzyny :D do tego magnetyzery, ceramizer do silnika i na koniec okadzenie auta kadzidełkiem waniliowym bo daje najwieksze przyrosty mocy i momentu, ważne zeby to robić jak jest pełnia księzyca.

 

ja jeździłem autem po chipie na 20km i jakies 40 momentu i różnica kolosalna, do 100 urywa 1 sekunde ponad z danych fabrycznych, 80-120 jakies 3sec urywa w porównaniu z serią wiec jak ktoś nie widzi różnicy 30 koni to po prostu robota skopana i tyle. Ja u siebie w aucie strzelam w ciemno że każde 5 koni mniej odczuje od razu.

 

auta się poprawia doładowane bo przy niewielkich nakładach można znacznie podnieść moc. Autor tematu powinien zapamiętać.

 

Auta niedoladowane robi się mechanicznie czyli wydech na przelot, jakieś ostre wałki, lepszy dolot powietrza, obniżenie wagi auta. Uzyska się kilka koni a wyda kupe kasy. Autor tematu powinien zapamiętać.

szukam
Opublikowano
google.pl

 

Odkryles istnienie tej strony, czy o co Ci chodzi, bo nie bardzo nadazam?

Skoro juz ja odnalazles, to zacznij z rozmyslem korzystac.

Opublikowano
idź chipować traktorki skończyłem z toba rozmowe
Opublikowano
Jaki sens kupować auto z małą pojemnością i wkładać kasę na podniesienie mocy, chcesz auto mocne to kupujesz wiekszą pojemność. Tak jakbyś miał kupić 320I a 328 i 320 chipować a kupisz w podobnej cenie 328.
Opublikowano
Teraz, to juz mi za Ciebie po prostu przykro.

 

To idź skocz z mostu jak Ci przykro i nie pisz w moją stronę

Opublikowano

Z 1.8t (poprzecznego) wykrzesać 240 koni można za czapkę gruszek.

Wystarczy zapłacić za program, znaleźć na "śmietniku" graty od tt, parę drobnych poprawek za psie pieniądze i jest.

Spokojnie można ogarnąć do 3 tyś. Dużo jak za przyrost prawie 100km ?? :lol:

Opublikowano
Z 1.8t (poprzecznego) wykrzesać 240 koni można za czapkę gruszek.

Wystarczy zapłacić za program, znaleźć na "śmietniku" graty od tt, parę drobnych poprawek za psie pieniądze i jest.

Spokojnie można ogarnąć do 3 tyś. Dużo jak za przyrost prawie 100km ?? :lol:

 

Ale masz na myśli, że samemu się w to bawisz nie jakaś firma ?

Opublikowano

No litości jak ktoś nie potrafi kolektora dolotowego wymienić, to musi płacić za wszystko.

Ale nawet z robocizną w warsztacie można się zamknąć w podobnej kwocie, bo tam nie ma żadnej filozofii.

Mówię o zapłaceniu za program zamontowaniu paru używanych gratów z allegro (gdzie do 1.8t jest tego na pęczki).

A jak ktoś nie ma bladego pojęcia, to lepiej niech nie komentuje na forum :duh:

Pierwszy z brzegu http://digitun.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=50:audi-a3-18-turbo-agu&catid=15:benzyna&Itemid=31

Parę kosmetycznych zmian za psie pieniądze, jak do przyrostu.

Opublikowano
Jak kogoś stać to płaci. Ogólnie temat jest o 319 ja napisałem co uważam, nigdy nie chipowałem auta i nie mam zamiaru, napisałem opinie na temat a3 1.8T nie wnikałem do końca jak chipował tylko to, że szło na równo z seryjnym 150km, czyli lipa nie wzrost mocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.