Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Zakupiłem niedawno tarcze i klocki TRW, po przejechaniu 500 km tarcze się zwichrowały. Posiedziałem na forum i dopiero wtedy dowiedziałem się ze nie są one zbytnio polecane, mój błąd że nie zrobiłem tego wcześniej, w moim oplu vivaro chodzi to jak złoto. Teraz muszę odesłać tarcze na reklamacje i bd ubiegać się o zwrot kasy, ale auto nie może stać na kołkach. I tu oto moje pytanie ponieważ klocki mam nowe i trochę mi szkoda tych pieniędzy, jakie dobre tarcze powinienem do nich dokupić, czy zimmermann bd pasował albo mikoda ? Co możecie mi polecić ? dodam ze planuje czipować auto na 180 km a tarcze z tyłu też niedługo będę musiał wymienić. Szukałem na forum ale znalazłem tylko jedna frazę ze ktoś jeździ na tarczach zimmermann i klockach TRW. Czy klocki TRW będą wgl się nadawać to tych tarcz

 

Z góry dzięki

Opublikowano
tematów jest pełno o tym, każdy ci poleci coś swojego czyli coś innego. Ogólnie znajdz tematy, poczytaj które tarcze przeważają i takie kup. Ja sam jeżdze pewnie na egzotycznych dla wiekszosci polskich tarczach i klockach równie dziwnych i po tysiacu kilometrów nie widze problemów :)
szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A przy okazji wymiany pamiętaj o tym aby NIE SMAROWAĆ niczym piasty w miejscu styku z tarczą. Ma być czysta jak lustro, kładziesz metal na metal.
Opublikowano
Jest trochę zmian wróciłem od mechanika, mierzył czy tarcze mają gdzieś bicia i okazało się ze nie mają klocki przytarł ale to nic nie dało :/ Cała historia zaczęła się początkiem marca gdy wymieniłem klocki tarcze i płyn hamulcowy. Na początku nie piłowałem auta chciałem dotrzeć klocki i po 200 km musiałem wyjechać za granice i auto stało ponad miesiąc w garażu. Jak wróciłem to problem się pojawił. Przy większych prędkościach hamulec bije na nodze, drgań na kierownicy nie ma... Co to może być ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesteś pewien ze to bije hamulec skoro nie masz drgń na kierownicy ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
No nie ale co innego mogło się stać, auto stało nie jeżdżone. Moze 5 km zrobiło, a mechanik mówił ze nie ma luzów w zawieszeniu
Opublikowano
Problem występuje tylko od 80km/h i tylko przy hamowaniu, abs nie wywaliłby jakiegoś błędu ?
Opublikowano
Ja jeszcze słyszałem o piastach gdzieś na jakimś forum 5er, że one są problemem.
Opublikowano

Nie tak dawno był podobny temat .............. za bicie mogą być odpowiedzialne :

 

- łożyska;

 

- piasty;

 

- klocki i tarcze;

 

- luzy na sworzniach wahaczy (szczególnie tych zew.) oraz ich podporach (gumowych tulejach);

 

- kompletne drążki kier i maglownica;

 

- na upartego można jeszcze amorki wsadzić do jednego wora ;).

 

 

U siebie mam mikro drgania nie ruszałem jak na razie :

 

- łożysk i piast (to będę zmieniał ............. ;) );

 

- magla ...........nie planuję ;).

Opublikowano
Przede wszystkim należy bardzo dokładnie przeczyścić powierzchnię piasty tarczą drucianą, aby nie było żadnych grudek itp historii. Dalej sprawdzić luzy łożysk, no i ostatecznie solidnie dokręcić koła. Są to podstawowe rzeczy, które czasem umykają doświadczonym rutyniarzom :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.