Skocz do zawartości

Kolejny nowy akumulator i znowu nie odpalił E46 :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Panowie w skrócie opisze temat. Auto kupione 2 lata temu w sezonie zimowym, kilka dni postało i nie było prądu, szybka decyzja pewnie akumulator był stary i zakup nowego Bosh 74Ah 680A. Miesiąc potem auto stoi kilka dni i znowu brak prądu, koleżeńska diagnoza pewnei "jeż" więc wymiana. Kilka miesięcy później znwowu kręci kręci ale nie odpala wogóle nie słychać żeby zacharczał. Diagnoza pewnie aku walnięty więc niedawno dwa miesiące temu kupoiona Futura 100Ah 900A i na koniec - dzisiaj wychodzę do samochodu, kręci kręci kręci i po ptokach aku za którymś kręceniem się rozładował. Szlag mnie tarfi że nie ma komu dać mojego auta na naprawę. Może ktoś w najbliższej okolicy Sieradza woj. łódzkie będzie mógł pomóc ????

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem taki sam problem i zdiagnozowałem go podpinająć miernik do minusowej klemy na akumulatorze i drugi kabelek z miernika do minusowego przewodu od aku. Wyszło ze mam za duzy pobór prądu wiec po kolei zaczynałem odpinać bezpieczniki i sprawdzałem kiedy on spadnie. Gdu prą spadł po odpięciu bezpiecznika wiedziałem co mam do wymiany.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

coś ci zjada prąd pewnie. Podepnij miernik szeregowo (opis znajdziesz w necie i sprawdź pobór prądu)

 

u mnie była inna historia, auto z 2 akumulatorów w zime nie chciało odpalić (nowy aku wziety z biura plus kable i auto chodzące). I też co wiekszy mróz to musiałem po kable biegać mimo że nie było poboru prądu.

 

Okazało się ze rozrusznik powodował taki opór że ledwie się obracał jak było zimno i auto nie chciało odpalić. Regeneracja i nie dość że kreci szybciej to pali zawsze teraz.

szukam
Opublikowano
To sie zgadza że największy pobór prądu idzie na rozrusznik przy odpalaniu ,jeśli tulejki są już w nim wydarte to przy obracaniu wirnik dotyka do ścianek stojana i poprostu robi zwarcie i w taki sposób aku pada bardzo szybko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.