Skocz do zawartości

F10 550i xDrive 2012


Pemek

Rekomendowane odpowiedzi

Wreszcie, po 2ch latach marzenia o takim samochodzie, stałem się szczęśliwym posiadaczem F10tki.

Auto odebrałem bezpośrednio u dealera w Niemczech, z programu Premium Selection, mam 2 lata gwaracji, a przebieg w momencie odbioru auta to 7900km, produkcja 03/2012. Co ciekawe, jestem pierwszym właścicielem, auto cały czas czas było na stanie fabryki w Monachium. Zdjęcia postaram się jakieś wrzucić.

Z wyposażenia ma właściwie wszystko, co sam bym zamówił:

AD

skóra Merino grafit

soft close

komfotowy dostęp

podgrzewana kiera i wszystkie siedzenia

sportowy automat

automat tylna klapa

wszystkie kamery

szyberdach

klima 4-stefowa

tempomat stop-go

head-up

ostrzeżenie przed pojazdem w martwym punkcie

odczyt znaków z dozwoloną prędkością

podsufitka z alcantary, antracyt

HiFi Pro

Navi Pro

M-pakiet

i wiele innych dupsów

Gdybym zamawiał osobiście, dołożyłbym górę deski w skórze, i wentylacje foteli, a zrezygnował z kilku mniej potrzebnych dla mnie elementów.

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

super gratuluje - wrzuc jeszcze jakas fotke

no 407KM bardzo fajnie idzie ale z chipem na jakies 510KM auto staje sie potworem

Opisz wrazenia, z jakiego auto miales i jakie porownywales z 550ix f10?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, najprzyjemniejszy silnik w tym aucie jaki można zamówić w wersji "cywilnej". I piękny kolor, sam czekałem na 4ke z Estroi Blue II. W m-pakiecie to musi wyglądać rewelacyjnie i unikatowo, nie to co nudne czarne modele :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

graluluję :D , jeżdziłem 750i z tym silnikiem, byłem pod wielkim wrażeniem :)

koniecznie opisz wrażenia, przyspieszenia itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, rewelacyjny i rzadki silnik na naszych drogach. Widziałem dzisiaj w Warszawie taką maszynkę, miała prawie wszystko co można mieć, włącznie z m-pakietem, wszystkimi asystentami, panoramicznym dachem, skórą na desce, wentylowanymi fotelami, kamerami, HUDem, monitorami, roletami z boku i z tyłu itd. Tak jakby ktoś brał wszystko co można po kolei. W przypadku tego silnika i bogatych konfiguracji zakup w PS wydaje się obowiązkowy, bo cena nowego byłaby oderwana od rzeczywistości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://images84.fotosik.pl/22/a7914a14fadbc56bgen.jpg

 

Dzięki Koledzy za wszystkie gratulacje. Żona wyciągnęła mnie na zakupy, dlatego nie odpisywałem na bieżąco.

Jedyna fotka jaką mam na telefonie "z drogi", ale za niedługo będzie więcej.

Odpowiadając na pytanie, to z żadnym innym autem jej nie porównywałem. Wiedziałem, że to musi być BMW.

Może miałem okres, kiedy wchodził nowy GS, konkretnie 350 AWD, ale po dokładniejszym oglądnięciu środka uważam, że jeszcze sporo muszą się nauczyć. Bo jeździ całkiem przyjemnie. A6 też jechałem, 3.0 TFSI, ale wizualnie jakoś do mnie nie przemawiał.

Całe auto sprawdziłem miernikiem grubości lakieru, wszędzie na zewnątrz jest 120-140um. Gruby lakier, może dlatego, że indyvidual, nie wiem. Ale w Hondzie Accord miałem 80-110, a żona w Ravce ma miejscami nawet 70um. Może będzie się mniej rysował....

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos spalania, to z całej trasy wyszło średnie mi 12,1 l. A praktycznie nie wyłączałem silnika wcale, nawet na dłuższych postojach. A wiecie Koledzy, jak wygląda "pierwsza jazda" takim autem po niemieckiej autobahnie... Człowiek chce sprawdzić jak to idzie... Więc oszczędzane nie było. :D

Dealer w ramach przygotowania do sprzedaży zrobił przegląd z wymianą oleju z filtrem ( więc następna wizyta dopiero teoretycznie za 2 lata/30k km) i wyminił filtr kabiny.

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie gdybym mial wybor pomiedzy 550xd a 550xi to wole benzynke mimo iz duzej roznicy w jedzie nie ma ale dzwiek i mozliwosci modyfikacji tego silnika to sam miod

 

Pemek piekny wybor :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ach ten kolor, jest piękna, jeszcze raz gratuluje :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że nie spodziewałem się takich "ochów" i "achów" z Waszej strony. Myślałem, że ten kolor to tylko mi się podoba, a reszta świata woli odcienie czarnego i grafitu. Że niebieski, że ciotowaty itd. Nawet myślałem, że mnie zjedziecie jak burą sukę :lol:

Ale mnie ten kolor zachwycił, odkąd zobaczyłem M5 w Monte Carlo Blau. Tak w ogóle to myślałem o M5, ale nigdy nie miałem napędu na tył, i po prostu obawiam się, że nie dałbym rady przy tej mocy. Ale gdyby było M5 w xDrive, to kto wie, pewnie kupiłbym je.

 

http://images81.fotosik.pl/22/e7204e1971578235gen.jpg

 

Bunia czeka na swojego Pana :D

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kriss, prosiłeś o wrażenia z jazdy w innym wątku, ale odpiszę tutaj... No cóż, ciężko tu coś napisać mądrego. Ma kopa i rwie jak szalone do przodu. Najbardziej mnie zaskoczyła łatwość z jaką to auto się zbiera z wyższych prędkości. Nie przesadzę chyba, jeśli napiszę, że od 200 do 230 ciągnie podobnie jak od 160 do 190. Nie jestem maniakiem wielkich prędkości, ale lubię mieć pod nogą zapas mocy.

Za to przy normalnej jeździe prawie w ogóle silnika nie słychać, bo obroty utrzymują się jak w silniku diesela, w okolicach 1700-2000 obr./min. Ten motor, ale podobno tylko w M-paku ma zamontowane przy tłumikach takie klapki na jednej z rur, oraz coś w rodzaju "kierownicy przy turbinie ze zmienną geometrią", która otwiera i zamyka tą klapkę. Już to obadałem, i faktycznie tak jest. Podobno strzela z rur, przy zmianie biegów. Nie słyszałem jeszcze tego, ale być może trzeba włączyć tryb sportowy. Ja całą drogę jechałem na Comfort i Comfort+. Przyjdzie czas i na ustawienia sportowe....

 

http://images84.fotosik.pl/22/a773aa387fc2a1d1gen.jpg

http://images84.fotosik.pl/22/dad5333728af7df1gen.jpg

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos, gdyby Ktoś miał na zbyciu 18" felgi wz.350M Doppelspeiche, najchętniej nowe i dla ogumienia mieszanego, to chętnie bym je przytulił za worek srebników :wink:

 

Update: Felgi już kupione :cool2:

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik bajka :) gratuluje i zazdroszczę :cool2: ciekawe jak gada po otwarciu klapek w wydechu?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, dla Wszystkich. Własnie ta "niespotykana konfiguracja" mnie tak ujęła w tym aucie.

Oglądałem też takie samo, w kolorze Imola Red, i czarnymi nerkami które figurowały w VINie jako "zamówienie specjalne klienta". Wyglądało bosko, ale w środku miało czarną nappe, i dla mnie wnętrze po prostu było za ciemne. Przebieg miało też większy, coś ok. 20k km, i to było widać już w kabinie. Reszta bardzo podobna, a numer VIN był o jeden numer niższy od mojej ( ! ), i wyprodukowane tego samego dnia - 1.03.2012.

Cena wyjściowa nowego auta, była praktycznie taka sama, i też nie miało żadnego właściciela... Z tego wniosek wysnuwam taki, że takie wypaśne sztuki pod indywidualne zamówienie robią w podobnym czasie dla całej kadry zarządzającej BMW AG. I mają limit cenowy, pod który starają się dojść.

Kto jeździł moim, to wiem ( ale to niby poufne dane )...i nie wiadomo czy prawdziwe.

 

Średnie spalanie z całej trasy z Reichu do Polski poniżej. Długo stała na włączonym silniku na postojach, a to chyba wlicza się w spalanie jak i w czas podrózy...

 

http://images83.fotosik.pl/22/4309272f0049cc13gen.jpg

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik bajka :) gratuluje i zazdroszczę :cool2: ciekawe jak gada po otwarciu klapek w wydechu?

 

Slavo, tak jak pisałem, jeszcze nie słyszałem jak strzela. Ale bardzo chciałbym Ci podziękować za ciekawe testy 640i i 650i. Pomogły mi w wyborze silnika. Pierwotnie miał być 535xi, ale poszedłem wyżej, między innymi właśnie dzięki Tobie! Bo nie jechałem wcześniej ani jednym ani drugim silnikiem w F10.

Serdecznie dziękuję, możesz czuć się Ojcem Chrzestnym :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.