Skocz do zawartości

635 d jak dokonać dobrego zakupu?


TERF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Szykuje się do zakupu 635 d na co zwrócić uwagę oraz jakie są najczęstsze usterki?

 

Słyszałem że 35d ma problem z rozrządem i czasem się sypie, jest to prawda?

 

Jaki rozmiar kół zimowych będzie pasować mam ze swojej starej betki felgi R17 Star Spoke 142 z Dunlop WinterSport 3D i nie wiem czy sprzedawac czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że w Polsce jest ich może ze 35 max. 50 sztuk, to raczej trudno dokonywać uogólnień. Pytanie "co sie sypie" jest mocno nie na miejscu w stosunku do auta tej klasy. Zadaj to pytanie na onecie, to zbierzesz sporo opinii idiotów, którzy nic nie wiedzą o niczym, których wartosć merytoryczna = zero. Tu nie piszemy bzdur, więc nie masz odpowiedzi, bo jest to auto wyjatkowo rzadkie. Inna sprawa czy warto kupować takie auto w dieslu, czy nie lepiej mieć po prostu 2 auta ale nie rozwijajmy tego wątku w tę stronę. Ja sobie słabo wyobrażam ciągniecie łódki lub wyjazd w góry na narty i jazdę po zaspach i słabo odśnieżonych drogach takim autem ale to moja prywatna ocena.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że jest ich mało lecz też wiem że silniki 3,5 d maja pechowy rozrząd i czasem się sypią i jestem ciekaw czy komuś z forumowiczów to sie stało (lub sie do tego nie przyzna). Osobiście widziałem jak mechanik przy mnie wymieniał ten silnik na inny. Mam ciężką nogę i zastanawiam sie czy nie bezpieczniej 3.0 nie kopić dla bezpieczeństwa, a benzyna nie wchodzi w grę. O zimę itd sie nie obawiam, jeżdżę tylko w 2 osoby i troche techniki i dobre opony i na narty w popularne kurorty narciarskie sie dojedzie (przetestowane). ;)

 

Wracając do tematu kwestia klasy to nie wyznacznik dobrego auta w dzisiejszych czasach. Np. klasa S co chwila ma jakieś drobne usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę o pechowym silnika 3.5d, a o rozrządzie to już w ogóle.

 

Zdarzają się przypadki padania małej turbiny i pocący się przewód intercoolera, ale czy to jest powód do nazywania tego silnika awaryjnym ?? Awaryjne są silniki 20d szeroko opisywane w dziale E9X.

 

3.5d to świetny silnik, ale czy dobry do szóstki to już inna kwestia, i z tego co wiem był to jedyny diesel w tej serii. 30d nie było, jak już to benzyna 30i czyli 630i. :-)

 

Sam sobie odpowiedz na pytanie dlaczego tak mało jest GT, z silnikiem diesla.

 

Szczegółowych informacji na temat tego motoru szukaj w dziale E7X, E6X i E9X.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa czy warto kupować takie auto w dieslu

 

a dlaczego szóstka miałaby nie być w dieslu? Któregoś razu jak jeszcze miałem 645i byłem na gokartach i akurat przyjechał gość 635d i coś tam zaczęliśmy rozmawiać i mówił mi, że wcześniej miał 645i i różnicy w przyśpieszeniu jako takiej nie ma, idą praktycznie łeb w łeb. 35d można jeszcze zchipować i porobić jakieś kombinacje i taką 45i będzie wciągało jak tylko będzie chciało. Generalnie przy 45i najbardziej podobał mi się dźwięk - to akurat jest bez porównania. Ale czy za sam dźwięk warto dopłacać do paliwa (ja po mieście miałem spalanie 20 litrów w górę, najczęściej średnie spalanie wychodziło ok.24 litrów),a takim dieslem myślę, że w 11 litrach byś się zamknął. Tak więc kwestia diesla jak dla mnie jest jak najbardziej na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam nic przeciwko dieslom. Jak chcesz mieć dwa w jednym to proszę tylko jak coś jest do wszystkiego to i do niczego. Ja bym nie mieszał dwóch w jednym i tyle, zwłaszcza, że znalezienie diesla jest trudne a dobrego prawie niemożliwe. Moje spalanie w 650i na poziomie średnio wg. komputera 15,3 na dystansie kilku tysiecy kilometrów nie skłania mnie kompletnie do diesla.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie sam sie rozgladam za 635d i mam pare pytan .

juz pomijajac sam silnik (tak sam jest w 5er i 3er), chodzi mi o to jak zestrojone jest zawieszenie w 6? Jezdizlem 1er, 3er i 5er nie jezdzilem 6 .

 

 

Moglby ktos pare rzeczy odnosnie prowadzenia tego samochodu? Czy jest to kanapa jak 5 czy kompromis miedzy 3 a 5?

 

Jak spisuje sie DynamicDrive ? Czy jest zawodny? czy dotyczy to tylko wersji po dzwonie ?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam tez zastanawiam sie nad 635d w cabrio do tej pory mialem 2 sztuki 645cabrio w benzynie a druga w gazie tez

wiem ze ekonomia w dieslu jest ale nie ma pomruku wydechów i nie wiem czy nie bedzie za głosno przy zdjetym dachu

kolega kupil 635d w niemczech i odrazu pad mu dolny rozrząd.gdzie wczesniej smial sie ze to plotki i te silniki maja tą wade.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie słabo wyobrażam ciągniecie łódki lub wyjazd w góry na narty i jazdę po zaspach i słabo odśnieżonych drogach takim autem ale to moja prywatna ocena.

 

Do 6-ki E63/4 nie ma mozliwosci zamontowania haka holowniczego. Producent tego nie przewidzial, tak jaktez bagaznika dachowego.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Pierwsze słyszę o pechowym silnika 3.5d, a o rozrządzie to już w ogóle.

 

Zdarzają się przypadki padania małej turbiny i pocący się przewód intercoolera, ale czy to jest powód do nazywania tego silnika awaryjnym ?? Awaryjne są silniki 20d szeroko opisywane w dziale E9X.

 

3.5d to świetny silnik, ale czy dobry do szóstki to już inna kwestia, i z tego co wiem był to jedyny diesel w tej serii. 30d nie było, jak już to benzyna 30i czyli 630i. :-)

 

Sam sobie odpowiedz na pytanie dlaczego tak mało jest GT, z silnikiem diesla.

 

Szczegółowych informacji na temat tego motoru szukaj w dziale E7X, E6X i E9X.

 

 

Kolego jasons, z całym czacunkiem, ale co Ty za "kocopoły" opowiadasz? Od kiedy wersja 635d ma silnik 3.5 litra??? Czyżby niemcy wypuścili specjalną wersję tylko dla wtajemniczonych???

 

Do kolegi TERF, model 635d ma silnik 3 litrowy i podobnie jak w wersji 535d jest to silnik z tak zwanym Twin Turbo, czyli posiada dwie turbo sprężarki.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja gdzieś napisałem że ma pojemność 3,5 L ?? Czytaj ze zrozumieniem. Miałem ten silnik w 335d i wiem co piszę, może nie precyzyjnie samo oznaczenie ;-)

 

I też wiem że nawet 40d ma 3l pojemności i dwie turbiny, 50d to nadal 3L, ale trzy turbiny.

 

;-)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja gdzieś napisałem że ma pojemność 3,5 L ?? Czytaj ze zrozumieniem. Miałem ten silnik w 335d i wiem co piszę, może nie precyzyjnie samo oznaczenie ;-)

 

I też wiem że nawet 40d ma 3l pojemności i dwie turbiny, 50d to nadal 3L, ale trzy turbiny.

 

;-)

 

Pozdrawiam

 

 

Ale szanowny kolego ja jak najbardziej czytam ze zrozumieniem i jeśli pozwolisz zacytuję Twoje słowa: "3.5d to świetny silnik, ale czy dobry do szóstki to już inna kwestia, i z tego co wiem był to jedyny diesel w tej serii. 30d nie było" tu koniec cytatu. Jak więc można rozumieć słowa -> "3.5d to świetny silnik <> 30d nie było" ??? Zwłaszcza, że kolega NERF właśnie powiedział, że zastanawia się nad silnikiem 3 litrowym w szóstce i właśnie Ty mu powiedziałeś, że nie było takich :) Tu nie da się tego inaczej zrozumieć.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6ka z dieslem daje swietnie rade :D . Ja tez zastanawialem sie czy diesel do GT to dobry pomysl . Nie mam watpliwosci ze tak !. Wydech zestrojono bardziej sportowo, fajnie bebni lepiej niz w 30d ktore mialem . Spalanie smieszne. Przy dobrym bucie na trasie wciaga 9l . Autostrada 160-200 8.5 -9l . Przyspieszenie jest odpowiednie, tryb sport fajnie poteguje wrazenia. Pozycja za kierownica - miazga. Duzo lepsza niz w E60 i jak dla mnie lepsza niz w e91.

 

Ogolnie auto jak dla mnie perfekcyjne, gdyby troche wnetrze z lepszymi materialami (czasem cos przytrzeszczy jak sie nagrzeje ) no ale to juz F12 (chyba nastepne auto - oby ) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No silnik 286 koni + mała turbina usuwająca "dziurę" początkową, więc to musi iść jak burza:) Jeszcze przyjemności nie miałem, ale celuję właśnie w tego potworka, czyli jestem przed zakupem:) Ktoś chyba nawet wyżej pisał, że nie odczuwa się różnicy w przyspieszeniu między 635d a 645i. Ja także nie widzę przeszkód dlaczegoby to coupe nie miało się świetnie sprawować z silnikiem diesela. To już od dawna nie są znane ropniaki z poprzedniej epoki, moim skromnym zdaniem obecne konstrukcje silników diesela dogoniły leciutko silniki benzynowe. Nie wiem czemu tak wielu użytkowników mocno obstaje przy benzynie i cały czas krytykuje takie połączenie jak mamy w 635d. I podejrzewam, że z 98% z nich pewnie nigdy nie miało nawet okazji usiąść w takim samochodzie, nie mówiąc już o jeździe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja gdzieś napisałem że ma pojemność 3,5 L ?? Czytaj ze zrozumieniem. Miałem ten silnik w 335d i wiem co piszę, może nie precyzyjnie samo oznaczenie ;-)

 

I też wiem że nawet 40d ma 3l pojemności i dwie turbiny, 50d to nadal 3L, ale trzy turbiny.

 

;-)

 

Pozdrawiam

 

 

Ale szanowny kolego ja jak najbardziej czytam ze zrozumieniem i jeśli pozwolisz zacytuję Twoje słowa: "3.5d to świetny silnik, ale czy dobry do szóstki to już inna kwestia, i z tego co wiem był to jedyny diesel w tej serii. 30d nie było" tu koniec cytatu. Jak więc można rozumieć słowa -> "3.5d to świetny silnik <> 30d nie było" ??? Zwłaszcza, że kolega NERF właśnie powiedział, że zastanawia się nad silnikiem 3 litrowym w szóstce i właśnie Ty mu powiedziałeś, że nie było takich :) Tu nie da się tego inaczej zrozumieć.. :)

 

Chyba tylko Ty nie zrozumiałeś, bo ja odrazu wiedziałem o co jasons'owi chodziło. Napisał 35d, a nie 3,5l, więc posługiwał się oznaczeniami, dla mnie jest różnica między 35d,a 30d i ma rację, że 30d nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja gdzieś napisałem że ma pojemność 3,5 L ?? Czytaj ze zrozumieniem. Miałem ten silnik w 335d i wiem co piszę, może nie precyzyjnie samo oznaczenie ;-)

 

I też wiem że nawet 40d ma 3l pojemności i dwie turbiny, 50d to nadal 3L, ale trzy turbiny.

 

;-)

 

Pozdrawiam

 

 

Ale szanowny kolego ja jak najbardziej czytam ze zrozumieniem i jeśli pozwolisz zacytuję Twoje słowa: "3.5d to świetny silnik, ale czy dobry do szóstki to już inna kwestia, i z tego co wiem był to jedyny diesel w tej serii. 30d nie było" tu koniec cytatu. Jak więc można rozumieć słowa -> "3.5d to świetny silnik <> 30d nie było" ??? Zwłaszcza, że kolega NERF właśnie powiedział, że zastanawia się nad silnikiem 3 litrowym w szóstce i właśnie Ty mu powiedziałeś, że nie było takich :) Tu nie da się tego inaczej zrozumieć.. :)

 

Chyba tylko Ty nie zrozumiałeś, bo ja odrazu wiedziałem o co jasons'owi chodziło. Napisał 35d, a nie 3,5l, więc posługiwał się oznaczeniami, dla mnie jest różnica między 35d,a 30d i ma rację, że 30d nie było.

 

 

Ja nie zrozumiałem? Jeśli nie doczytałeś w oryginale wypowiedzi tego użytkownika, to cytowałem powyżej - nie parafrazowałem przyjacielu, więc jak zerkniesz na cytat jest wyraźnie napisane >> 3.5d << i są to oryginalne słowa pierwotnej wypowiedzi mówiąc dosadnie w razie gdyby były problemy ze zrozumieniem pewnych stwierdzeń, więc jak tego można nie zrozumieć?? Seria 6 w dieselu to 635d, nie 63.5d (takimi oznaczeniami się posługiwał????? ) i jeśli ktoś pisze 3.5d to jest oczywiste, że czytasz 3 i pół diesel, tak jak masz 1.9d i czytasz > jeden kropka dziewięć diesel > .. Nie mów mi więc, że czegoś nie zrozumiałem, bo zdaje się, że chyba Ty czytasz po łebkach lub wcale. Prześledź post i się wyjasni co jest napisane. No chyba, że mi przeglądarka dodaje kropki między cyframi.. choć kontekst wypowiedzi jest nadwyraz oczywisty.

 

I oczywiście serdecznie pozdrawiam w całym tym wirze dyskusji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
cos wiadomo wiecej o tych rozrzadach ... 180 to calkiem nieduzo ze tak powiem ... w 335d /535d nie slyszalem o tym za bardzo wiec wczym rzecz? Osprzet i silnik te same.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do ostatniej chwili nic nie wskazywało na to że zerwie się łańcuch. Mechanik który wymieniał motor wspomniał że to nie pierwsza taka sytuacja u niego w warsztacie. Ale powiedział że to dotyczy również silników np. 530d bo w serii 6 on nie występuje jak wiadomo.

Ogólnie mówiąc bardzo fajny silnik , a w serii 6 ze skrzynia biegów sportautomatic rewelacja :D . Wypróbowane :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten przebieg to jest pewny ? ... widywalem 30d i 35d z przebiegiem 250-300tys bez dotykania rozrzadu... Wiadomo jak do Nas do Polski przyjezdza i sie go hmm cofnie zdrowo to i przy 150 potrafi sie rozrzad zerwac...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.