Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytanie jak w temacie. Mogę kupić w dobrej cenie BMW 320d z roku 2008. Właściciel (pierwszy, auto z salonu) powiedział, że wkrótce trzeba będzie zrobić wymianę koła dwumasowego i regenerację (lub wymianę) turbiny. Mówi, że powiedzieli mu to w serwisie na ostatnim przeglądzie. Ile to może kosztować?
Opublikowano
Komplet dwumasy ze sprzęgłem (tak się wymienia) jeśli jest to silnik n47 to ok. 2500-3000, plus robocizna w normalnym warsztacie 300-500. Turbina regeneracja 1000-2000 w zależności w jakim jest stanie i gdzie to zrobisz, używka ok. 1000, nówka 3700 (allegro) pewnie w ASO więcej, plus robocizna ok. 100 i dochodzi wtedy jeszcze wymiana filtrów i oleju jakieś 500-600 zł. Tak na szybkości :norty:
Opublikowano
ja za sprzegło i dwumse dałem 2000zł z czesciami i robocizną

 

Ja też tyle dałem, ale Ty i ja mamy m47 (przynajmniej tak wnioskuje po Twoim podpisie i roczniku 2005, a tutaj jest 2008 rocznik więc n47

Opublikowano

Ja wymieniałem u siebie (320d z czerwca 2007) turbinę (Garret) w ubiegłym tygodniu. Cena turbiny 4200 + zestaw montażowy Reinz'a 200 zł = 4400 zł. Robocizna dolne kilkaset PLN, więc całość zamkniesz się w 5000 PLN.

 

Regenerację mi odradzili - w każdym razie przy założeniu że chciałbym tym autem pojeździć jeszcze ze 3 lata.

Opublikowano
Ja wymieniałem u siebie (320d z czerwca 2007) turbinę (Garret) w ubiegłym tygodniu. Cena turbiny 4200 + zestaw montażowy Reinz'a 200 zł = 4400 zł. Robocizna dolne kilkaset PLN, więc całość zamkniesz się w 5000 PLN.

 

Regenerację mi odradzili - w każdym razie przy założeniu że chciałbym tym autem pojeździć jeszcze ze 3 lata.

 

Całość w przypadku turbiny, dodając zestaw sprzęgła + dwumasy to ok. 8 k

Opublikowano
dwumas w ASO 1394PLN warszawa - FUS

 

Do N47 ? Dzisiaj dzwoniłem do Stando we Wrocławiu i oryginalny dwumas 3700?

Opublikowano
W sierpniu 2012 wymieniałem dwumasę + sprzęgło - cena 6000 zł (rocznik 2008 , 194k przebiegu, n47 , 177 km) - warsztat BM Cars.
Opublikowano
W sierpniu 2012 wymieniałem dwumasę + sprzęgło - cena 6000 zł (rocznik 2008 , 194k przebiegu, n47 , 177 km) - warsztat BM Cars.

 

No i tu już mamy realna kwotę chociaż trochę zciągneli za robociznę. Ja dzisiaj usłyszałem kwoty: 3700zł za dwumas, 850zł za kompletne sprzęgło i 800zl wymiana, kwoty 10-15% mniejsze ze zniżkami, czyli koło 5tys trzeba liczyć.

Opublikowano
W sierpniu 2012 wymieniałem dwumasę + sprzęgło - cena 6000 zł (rocznik 2008 , 194k przebiegu, n47 , 177 km) - warsztat BM Cars.
W sierpniu 2012 wymieniałem dwumasę + sprzęgło - cena 6000 zł (rocznik 2008 , 194k przebiegu, n47 , 177 km) - warsztat BM Cars.

 

No i tu już mamy realna kwotę chociaż trochę zciągneli za robociznę. Ja dzisiaj usłyszałem kwoty: 3700zł za dwumas, 850zł za kompletne sprzęgło i 800zl wymiana, kwoty 10-15% mniejsze ze zniżkami, czyli koło 5tys trzeba liczyć.

 

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Ale was kroją pięknie, taki klient to złota żyła...:

 

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-luk-bmw-1-3-5-x3-2-0-d-122-177km-i3111064090.html

 

http://allegro.pl/sachs-sprzeglo-bmw-e90-e91-e60-e61-2-0-d-177-km-i3058780702.html

 

+ 300-500 za robociznę :mad2:

Opublikowano
Ja napisalem o cenach w ASO, na czesciach Luka wychodzi lepiej, chociaz jakbym robił to sprzeglo chyba oryginał gdyż jest w takiej samej cenie.
Opublikowano
Ja napisalem o cenach w ASO, na czesciach Luka wychodzi lepiej, chociaz jakbym robił to sprzeglo chyba oryginał gdyż jest w takiej samej cenie.

 

A co myślisz, że BMW robi własne części ''oryginalne''? Przecież wszystko jest to dostarczane od LUK lub SACHS z ew. napisem BMW i marketingową sprzedażą, jak to lepiej przepłacić dwukrotnie bo oryginał :norty: . Jasne, można nabijać kieszeń ASO, czemu nie? Z kilku takich klientów można wyżyć :cool2:

Opublikowano
Dzieki za informacje.

Kazdy wydaje pieniądze na to co lubi.

 

Dokładnie.

 

 

Ja napisalem o cenach w ASO, na czesciach Luka wychodzi lepiej, chociaz jakbym robił to sprzeglo chyba oryginał gdyż jest w takiej samej cenie.

 

A co myślisz, że BMW robi własne części ''oryginalne''? Przecież wszystko jest to dostarczane od LUK lub SACHS z ew. napisem BMW i marketingową sprzedażą, jak to lepiej przepłacić dwukrotnie bo oryginał :norty: . Jasne, można nabijać kieszeń ASO, czemu nie? Z kilku takich klientów można wyżyć :cool2:

 

 

Nie zapomnij że ASO daje gwarancje gdzie u Zdziśka w warsztacie będzie cieżko coś uzyskać jak spartoli, i przy ewentualnej odsprzedaży masz papiery z ASO.

Opublikowano

Trzeba miećdobrego Zdziśka :)

Inna sprawa ze gwarancja w ASO i ich prawnicy to wcale nie koniecznie jest takie piękne ... do chwili kiedy jest gwarancja producenta to spoko... robia bez gadania ale kiedy juz wchodzisz w okres/zakres odpowiedzialnosci sprzedawcy/serwisu ... to nie ma zmiłuj ... paragrafy sie sypią i wymiana korespondencji ... a u zdziska jak mu dupe na forum obsmarujesz to sie opamieta.

Kazdy medal ma dwie strony.

 

Nie neguje ASO, mnie nie stac jeszcze na wszystkie usługi w ASO i mam swojego Ździśka ... ale zanim do niego pojechalem to przeczytalem na jego temat w internecie same dobre rzeczy.

 

Ale jak wyzej ... kazdy wydaje swoje pieniadze jak chce.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Nie wiem na jakich zasadach polega sprzedaż oryginalnych części tzn. sygnowanymi logiem BMW. Wiem że w innych branżach pewien asortyment jest robiony przez danego producenta z logiem danej firmy. A to oznacze że zleceniodawca tj. w tym przypadku BMW musi odpalić jakąś cześć pieniędzy producentowi ewentualnie zapewnić że sprzedaż danego towaru będzie na takim a takim poziomie.

 

Stąd ceny mogą być takie a nie inne u producenta, a one nie muszą koniecznie wiązać się z wysoką marżą. Co nie oznacza że nas nie łupia.

Wkońcu nie oszukujmy się producent samochodów woli serwisować samochody flotowe, na gwarancji niż bawić się samochodami w których okres gwarancyjny się zakończył. Stąd tak wysokie ceny a mimo to i tak mają pełno roboty.

 

Co do mechaników w ASO, to nie ujmując nikomu często gęsto są to ludzie którzy wiedzą tyle byle Miecu w szałasie, a często nawet mniej. Ci zdolniejsi otwierają własne warsztaty i działają na własną ręke.

A gwarancję daje producent na części i u niego można reklamować (co mi się już zdażało) o ile oczywiście sposób montażu został przeprowadzony fachowo i zgodnie ze sztuką:)

Opublikowano

z tymi częściami to różnie bywa.

Taki FEBI produkuje masę części dla VW. Widziałem kiedyś silenblocki, na których ktoś mechanicznie zeszlifował znaczki VW i były sprzedawane jako zamiennik sygnowany Febi (nie opłacało się im przestawiać wtryskarek).

Mój znajomy mechanik (zastrzegam, że jest jednym z najlepszych mechaników samochodowych jakich znam), miał kiedyś dość nietypowy przypadek zamiennika sprzęgła. Klient przywiózł do warsztatu kompletne sprzęgło Sachs-a (dobierane według VIN -wszystko się zgadzało, no miód malina). Po zamontowaniu w Passacie auto nie chciało ruszyć. Sprzęgło nie działało. Było ponowne wyciąganie skrzyni i składanie wszystkiego od nowa krok po kroku. Sprzęgło nadal nie działało.

Były nerwy po stornie mechanika i klienta. Wku...ny klient pojechał do ASO i kupił oryginalny komplet. Po zamontowaniu auto jeździło bez zarzutu.

Coś było nie tak z tym zamiennikiem, uznano zwrot części. Z tymi zamiennikami czasem różnie bywa.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
Dzieki za informacje.

Kazdy wydaje pieniądze na to co lubi.

 

Dokładnie.

 

 

Ja napisalem o cenach w ASO, na czesciach Luka wychodzi lepiej, chociaz jakbym robił to sprzeglo chyba oryginał gdyż jest w takiej samej cenie.

 

A co myślisz, że BMW robi własne części ''oryginalne''? Przecież wszystko jest to dostarczane od LUK lub SACHS z ew. napisem BMW i marketingową sprzedażą, jak to lepiej przepłacić dwukrotnie bo oryginał :norty: . Jasne, można nabijać kieszeń ASO, czemu nie? Z kilku takich klientów można wyżyć :cool2:

 

 

Nie zapomnij że ASO daje gwarancje gdzie u Zdziśka w warsztacie będzie cieżko coś uzyskać jak spartoli, i przy ewentualnej odsprzedaży masz papiery z ASO.

 

Jasne, każdy wydaje kasę na to co lubi, przecież w dzisiejszych czasach altruizm i sponsorowanie ASO jest takie modne :cool2:

 

Nie wiem jak u Zdziśka, rzeczywiście może nie dawać. Ja mam gwarancję i wiem, że zostanie ona wyegzekwowana jak coś będzie nie tak, w przeciwieństwie do ASO, gdzie parę razy się nadziałem - żeby nie było, też do nich jeżdżę na oleje filtry itp, bo przepaści wielkiej nie ma w $$$ jeśli wezmę swoje części a i wpis w historii jest, ale takie naprawy to przepłacanie 2xkrotne na tym samym...

 

P.S Życzyłbym sobie i Wszystkim kolegom tutaj, aby rzeczywiście tak było, że przy odsprzedaży liczą się te kwity, rachunki (nie małe !) ale niestety w PL mało kto się z tym liczy, a wręcz czasem pokazywanie rachunków odstrasza kupujących - ma się świecić, bez ryski, pachnieć plakiem-srakiem i tyle :mad2:

Opublikowano
Nie wiem na jakich zasadach polega sprzedaż oryginalnych części tzn. sygnowanymi logiem BMW. Wiem że w innych branżach pewien asortyment jest robiony przez danego producenta z logiem danej firmy. A to oznacze że zleceniodawca tj. w tym przypadku BMW musi odpalić jakąś cześć pieniędzy producentowi ewentualnie zapewnić że sprzedaż danego towaru będzie na takim a takim poziomie.

 

Stąd ceny mogą być takie a nie inne u producenta, a one nie muszą koniecznie wiązać się z wysoką marżą. Co nie oznacza że nas nie łupia.

Wkońcu nie oszukujmy się producent samochodów woli serwisować samochody flotowe, na gwarancji niż bawić się samochodami w których okres gwarancyjny się zakończył. Stąd tak wysokie ceny a mimo to i tak mają pełno roboty.

 

Co do mechaników w ASO, to nie ujmując nikomu często gęsto są to ludzie którzy wiedzą tyle byle Miecu w szałasie, a często nawet mniej. Ci zdolniejsi otwierają własne warsztaty i działają na własną ręke.

A gwarancję daje producent na części i u niego można reklamować (co mi się już zdażało) o ile oczywiście sposób montażu został przeprowadzony fachowo i zgodnie ze sztuką:)

Zgadzam się w całości :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.